|
LinkBack | Ämnesverktyg |
2011-09-27, 01:34 | #106 | |||
Citat:
Citat:
Citat:
Hoppas på bättre lycka och tålamod med dom övriga då. För annars lär inte många av nuvarande tjänster finnas kvar om 1 år då liknande "dåliga perioder" som uppvisats här drabbar oss vanliga dödliga varje år.
En ROI på 110 och 100 kr insats ger bara hälften så tjock plånbok som vid 102 % i ROI och 1000 per bet Det värsta är inte att bli limiterad - Det är värre om man inte blir det Nu även på Twitter To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts. |
||||
2011-09-27, 16:59 | #107 | |
Citat:
"Selektivt minne innebär att man bara minns det man vill minnas. Detta kan vara medvetet eller undermedvetet. Som exempel kan nämnas att många personer bara minns när de har otur och inte när de har tur eller tvärtom." |
||
2011-09-27, 17:15 | #108 |
LL Cool J is hard as hell.
|
På Fotboll #2 hade vi bara andra personers vittnesmål och ett overifierat vinstfacit att gå på, så just den kanske inte var så selektivt utvald som de övriga. Vi har dessutom fått reda på att det skett ett ägarbyte under senaste halvåret som förmodligen påverkat resultaten. Som det är nu känner vi inte för att fortsätta det samarbetet och den tjänsten kommer alltså ersättas med en som vi faktiskt har verifierad statistik på.
"Kan bara titta på mig själv. Hur spännande skulle det vara att läsa mina drag om jag som alla andra börjar reka Barcelona, Real Madrid, Chelsea, United mfl mfl...helt ointressant. Vem fan vill läsa sånt? Jag ligger strax under 100% i roi UTAN att aldrig ha rekat dessa lag, skulle jag däremot jaga bra stat (som vissa eftersträvar) så skulle jag ju enbart reka dessa gäng. Men då tappar jag hela min nish." - To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts. "We expect this account to be uneconomical based on your type of business."
|
2011-09-27, 18:21 | #109 |
Vilken är den tjänsten eller får man reda på det genom att besöka chatten?
To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts. Se där Sveriges bästa, Stolt och stark, Och när stormen river, Ger vi allt, Ända sedan gamla dagar Under våran ljusblå fana,står vi upp, För himmelsblått Heja Malmö To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts. |
|
2011-09-27, 18:45 | #110 |
Webmaster
|
Finns inget annat än att ursäkta historien med fotboll #2. När vi skriver att vi valt dem selektivt så är det vårat omdöme å rykte som sätts på spel. I detta fall satte vi för stor tillit till information som inte gick att verifiera och får nu stå vårat kast. Med det sagt så är paketet oerhört prisvärt även om det vore så att man bara är intresserad av en enda av tjänsterna. Räkna med att vi aldrig kommer göra om det misstaget och ju längre tiden går ju mer svart på vitt har ni om tjänsterna när dem är bokförda här i ett spreadsheet!
2011-09-28, 05:39 | #111 |
Univ Catolica - San Felipe är felrättat i Fotboll #1
|
|
2011-09-28, 05:45 | #112 |
LL Cool J is hard as hell.
|
Oj, läste lite sömnigt i morse när jag rättade och såg "Union La Calera" som "Univ Catolica". Rättat nu. Tack för påpekandet!
"Kan bara titta på mig själv. Hur spännande skulle det vara att läsa mina drag om jag som alla andra börjar reka Barcelona, Real Madrid, Chelsea, United mfl mfl...helt ointressant. Vem fan vill läsa sånt? Jag ligger strax under 100% i roi UTAN att aldrig ha rekat dessa lag, skulle jag däremot jaga bra stat (som vissa eftersträvar) så skulle jag ju enbart reka dessa gäng. Men då tappar jag hela min nish." - To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts. "We expect this account to be uneconomical based on your type of business."
|
|