|
LinkBack | Ämnesverktyg |
2011-09-17, 13:25 | #76 | |
LL Cool J is hard as hell.
|
Citat:
Jag tycker det är bra att se att vissa redan har listat ut detta, men att andra ska hålla oss ordagrant på något vi sa för 1,5 år sedan när vi var 300 medlemmar jämfört mot dagens 7000 känns lagom befängt.
"Kan bara titta på mig själv. Hur spännande skulle det vara att läsa mina drag om jag som alla andra börjar reka Barcelona, Real Madrid, Chelsea, United mfl mfl...helt ointressant. Vem fan vill läsa sånt? Jag ligger strax under 100% i roi UTAN att aldrig ha rekat dessa lag, skulle jag däremot jaga bra stat (som vissa eftersträvar) så skulle jag ju enbart reka dessa gäng. Men då tappar jag hela min nish." - To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts. "We expect this account to be uneconomical based on your type of business."
|
|
2011-09-17, 14:36 | #77 |
Reg.datum: nov 2010
Sharp$: 587Jackee Totals 2-6 - Avslut Stats: 116 - 95 - 0 ROI: 115.35% Vinstprocent: 54.98% |
Allt eftersom sidan utvecklas måste man självklart hitta på saker för att få in pengar som täcker upp driftkostnaden. Det är ju inte direkt samma sak att driva en sida för 300 personer som 7000.
Tycker det här är ett utmärkt sätt att försöka få in pengar. Även om jag nu själv troligtvis inte är intresserad av tjänsten. |
2011-09-18, 22:43 | #78 |
vem har hand om betalspelens spreadsheats?
Amerikansk fotboll #1 såg jag ett spel på under 39.5 mellan jets och jaguars. Det blev 40 och spelet registrerades som en vinst. |
|
2011-09-18, 23:01 | #79 |
Sharpest
|
|
2011-09-19, 10:59 | #80 |
Reg.datum: jan 2011
Sharp$: 4136Lets go Live Stats: 477 - 300 - 108 ROI: 104.35% Vinstprocent: 61.39% |
Måste bara fråga för att vara på säkra sidan men om man köper en månadsprenumeration så får man tillgång till alla tjänsterna va? eller väljer man vilka man e sugen på. Efter det jag läst så bör det ju vara alla men ärthjärnan har haft fel förr... Om det nu är alla tjänsterna går det att välja vilka man vill få e-mail av när dom lägger ut spel eller blir det automatiskt från alla?
|
2011-09-19, 11:02 | #81 | |
LL Cool J is hard as hell.
|
Citat:
"Kan bara titta på mig själv. Hur spännande skulle det vara att läsa mina drag om jag som alla andra börjar reka Barcelona, Real Madrid, Chelsea, United mfl mfl...helt ointressant. Vem fan vill läsa sånt? Jag ligger strax under 100% i roi UTAN att aldrig ha rekat dessa lag, skulle jag däremot jaga bra stat (som vissa eftersträvar) så skulle jag ju enbart reka dessa gäng. Men då tappar jag hela min nish." - To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts. "We expect this account to be uneconomical based on your type of business."
|
|
2011-09-19, 11:59 | #82 |
Reg.datum: jan 2011
Sharp$: 4136Lets go Live Stats: 477 - 300 - 108 ROI: 104.35% Vinstprocent: 61.39% |
Då hade ärthjärnan rätt för en gångs skull . Mycket bra grej ni kört igång! Håller precis på att lära mig cappa och det går hyfs men än så länge är det bra att ha lite expert tips att luta sig mot oxå
|
2011-09-19, 13:31 | #83 |
Tycker detta ær en grymt bra nyhet, hoppas bara de levererar nu!
|
|
2011-09-19, 16:00 | #84 |
|
|
2011-09-19, 16:29 | #85 |
Finns det någon möjlighet att se hur dessa tjänster har gått över en längre tid? Säger jag som fortfarande bara lyckats luska ut namnet på ett par av tjänsterna
|
|
2011-09-19, 17:32 | #86 |
Alla som klagar....ni behöver INTE köpa och då behöver ni inte klaga heller detta är väll super bra att erbjuda till dem som VILL. vad är erat problem klagnissar ( så djäkla typiskt svenskt) blir fan less när man läser sådant, inte för jag borde bry mig så jätte mkt men fatta att vissa lägger ner tid, pengar och kraft så detta "forum" ska fungera, vad glad att dem lanserar nyheter istället för att lägga ner sajten...
kortfattat...sluta klaga och se positivt på utvecklingen så sidan kan leva kvar med sin höga standard..... |
|
2011-09-19, 18:20 | #87 |
Skulle vara väldigt tacksam om någon skulle kunna PM:a namnet på tjänsterna till mig
2011-09-19, 22:53 | #88 |
Det här med att själva portföljens olika cappers kan bytas ut om dem inte är tillräckligt bra hur ofta kommer det att göras? Alltså får dem ngn månad på sig eller hur snabbt går det? Har ni andra tjänster att byta till i såfall?
To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts. Se där Sveriges bästa, Stolt och stark, Och när stormen river, Ger vi allt, Ända sedan gamla dagar Under våran ljusblå fana,står vi upp, För himmelsblått Heja Malmö To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts. |
|
2011-09-19, 23:53 | #89 | |
Sharpest
|
Citat:
De övriga har haft lång historik som gått att få verifierad. Fler tjänster kan tillkomma ifall någon är villig att ha ett samarbete. Nya säsonger ger möjlighet för nya tjänster med. Tex nu har vi NFL och strax NHL även. Tjänsterna är säsongberoende. När fotbollsigorna slutar så lär vi även märka ett avbrott eller iaf mycket mindre spel hos några tjänster, inget att göra åt helt enkelt. Man får slå ut det hela på hur mycket man plussat per säsong/period/år. |
|
|