|
LinkBack | Ämnesverktyg |
2011-04-03, 09:03 | #91 |
LL Cool J is hard as hell.
|
Reglerna är nästan direkt rippade av Flashback ja, vi tycker att deras utformning var bra. Mig veterligen är ingen mod/admin här på Sharps mod på Flashback, men vem vet.
"Kan bara titta på mig själv. Hur spännande skulle det vara att läsa mina drag om jag som alla andra börjar reka Barcelona, Real Madrid, Chelsea, United mfl mfl...helt ointressant. Vem fan vill läsa sånt? Jag ligger strax under 100% i roi UTAN att aldrig ha rekat dessa lag, skulle jag däremot jaga bra stat (som vissa eftersträvar) så skulle jag ju enbart reka dessa gäng. Men då tappar jag hela min nish." - To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts. "We expect this account to be uneconomical based on your type of business."
|
2011-04-03, 10:35 | #92 |
Nu har ni klivit in i finrummet. Riktigt snyggt och proffsigt första intryck får man när man kliver in i den magiska världen inom Betting
2011-04-03, 10:39 | #93 |
Vad eller vem är autobottar ? undrar +50
2011-04-03, 11:26 | #94 |
Det innebär att det per automatik kommer upp en dagens tråd med riktlinjer för hur inläggen ska se ut! =)
|
|
2011-04-03, 11:31 | #95 |
Reg.datum: mar 2010
Sharp$: 7957Speedway 2013 Stats: 6 - 6 - 0 ROI: 97.78% Vinstprocent: 50.00% |
Nu tycker jag snabbheten är alldeles lagom vid laddning av sidorna, säkerligen inte nöjda än mars ändå?
|
2011-04-03, 13:15 | #96 | |
Webmaster
|
Citat:
edit: blir ändå allt för seg så fort vi närmar oss 600+ online så det finns nog en del att göra.
2011-04-03, 14:13 | #97 |
Otroligt fint design på den nya sidan, men hur är det med trögheten?
Jag kan knappt rätta mina spel i mina sheets, och när sidorna laddar tar det flera sekunder. |
|
2011-04-03, 16:52 | #98 |
riktigt stiligt.
hur skiljer sig bonus-länkarna här mot de som finns hos rok? möjligt att det finns att läsa nånstans i forat men har snålt med time så frågar här så kollar jag om det är nån som svarat nästa gång jag är in. semester är fint, btw. snart bär det av mot macau.
/© To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts. To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts. To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts. To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts. To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts. To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts. To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts. To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts. |
|
2011-04-03, 17:43 | #99 | |
Webmaster
|
Citat:
2011-04-03, 18:29 | #100 |
Han menar nog om affärsupplägget är det samma. Om ni får betalt efter kundens prestation. Eller utebliven sådan snarare.
Eran länk till Sportingbet. http://se.sportingbet.com/t/promos/s...79b_677c_19625 Rok.s länk till Sportingbet. Ser ju snarlika ut. Men villkoren kan kanske skilja sig åt ändå. Inget jag kan uttala mig om.
En ROI på 110 och 100 kr insats ger bara hälften så tjock plånbok som vid 102 % i ROI och 1000 per bet Det värsta är inte att bli limiterad - Det är värre om man inte blir det Nu även på Twitter To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts. |
|
2011-04-03, 18:45 | #101 | |
Webmaster
|
Citat:
Vi kommer dock inte gå ut med -EV rekar för att få våra besökare att förlora
2011-04-03, 18:51 | #102 |
Men i praktiken så tjänar ni på andras förluster vilket för att ni tjänar pengar på exakt samma vis som t ex RoK. Att först spy galla över folk som tjänar pengar på det viset och då inte endast RoK och sedan göra precis lika själva kan ju uppfattas som dubbelmoral.
|
|
2011-04-03, 19:04 | #103 | |
Webmaster
|
Citat:
Det som kritiserats är hur rok och andra bloggar medvetet ger ut dåliga spel för att tjäna pengar (läs t.ex. https://www.sharps.se/forums/boones-c...-daliga-rekar/ ). Jag tycker inte det är dubbelmoral att ha affiliateavtal eftersom det inte är det som är det fula i det hela, det skadar ingen att vara registrerad via en affelänk, snarare tvärtom eftersom det i vissa fall kan leda till en bättre bonus samt framtida deltaganden i jippon. Det som skadar spelaren är om spelaren får missvisande info å rekar som gör att spelaren förlorar.
2011-04-03, 19:21 | #104 |
Men det här uttalandet får väl anses överspelat då?
Spoiler:
En ROI på 110 och 100 kr insats ger bara hälften så tjock plånbok som vid 102 % i ROI och 1000 per bet Det värsta är inte att bli limiterad - Det är värre om man inte blir det Nu även på Twitter To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts. |
|
2011-04-03, 19:29 | #105 |
Webmaster
|
Hehe får be KP kommentera det då det är han som skrivit det.
Värt att notera är att det är skrivet 2010-01-20 när siten varit online 1-2 veckor något, dvs ett par månader innan hela webhosten braka samman och KP fick ta fram plånboken å betala för en riktig webhost Personligen håller jag mer med användaren vars inlägg han svarade på. Dock tycker jag det är skillnad på att lägga ner tid på en bra site och att lägga ner tid på att lägga ut -EV spel så jag tycker ändå holms kör ett fulspel, men det är inte affelänkarna som är det fula, det är bara ett medel för honom att casha in på det.