|
LinkBack | Ämnesverktyg |
2011-04-12, 12:06 | #151 | |
Moderator
Reg.datum: jan 2010
Sharp$: 5408Fotboll 2013 Stats: 306 - 184 - 57 ROI: 104.46% Vinstprocent: 62.45% |
Citat:
Snurra till de lagom, crew rekar inte regelbundet och skulle de velat ha betalt hade väl det blivit verklighet innan serverflytten. Sen om det införs medlemsköp i framtiden låter jag vara osagt, men det är inte så lite konspiratoriskt att påstå att crew jobbar efter en dold agenda som de inte ens är medvetna om. Senast redigerad av RobinD den 2011-04-12 klockan 15:46. |
|
2011-04-12, 15:08 | #152 | |
Banned
|
Citat:
Det finns INGEN altruism i världen av idag - om det någonsin funnits... /Badass |
|
2011-04-12, 15:42 | #153 | ||
Sharp$: 56Stats: - - ROI: % Vinstprocent: % |
Jag förstår inte ett jota med vad som menades, du får gärna förklara det lite klarare....
||
2011-04-12, 15:46 | #154 | |
Moderator
Sharp$: 5408Fotboll 2013 Stats: 306 - 184 - 57 ROI: 104.46% Vinstprocent: 62.45% |
Citat:
Att säga att det inte finns altruism håller jag inte med om, sedan måste jag säga att det det att starten av den här sidan kan mycket väl ha grundat sig i egoistiska tankar - nämligen att crew kände att de ville ha en bättre sida att spendera sin arbetstid på. Den "egoismen" gynnar ju även oss andra och betyder ju inte att baktanken att tjäna pengar på siten måste finnas. |
|
2011-04-13, 01:11 | #155 |
AWESOME
|
Äh, inte alls, finns ju bara uppenbart en rädsla för förnyelse och förbättring!
2011-04-13, 01:41 | #156 | |||
Citat:
Tror snarare att en hel del har känt sig "svikna" när de såg att fler affilites dök upp på sidan, utan någon direkt förvarning eller förklaring. Tror det mesta av detta hade kunnat lösas om ni ett litet tag innan förändringen, gemensamt gått ut och förklarat att det kommer komma fler affilitets, samtidigt som ni förklarat varför de var tvugna att komma till. Som en del skriver har det ju inte förts någon större seriös diskussion över alternativ till detta. Nu säger jag inte att jag personligen har något emot detta, om nu någon tror det. Jag ville bara säga hur jag tror att detta hade kunnat hanteras på ett mera smidigare sett i framtiden. Likväl är det väldigt bra att diskussioner kring sidan och förändringar nu efteråt kan ske så här öppet och fritt, så att alla kan säga sin sak. Det är mer än vad man kan se på andra sidor som försöker efterapa sharps....host*
|||
2011-04-13, 14:53 | #157 | |
AWESOME
|
Citat:
Alternativen går att diskuteras sönder och vi jobbar nästan mer med sidans utveckling än vi lägger i chat & forum atm för att utveckla till det bättre. Om man ser det sidan i en negativ utveckling eller har någon annan feedback så ge admin eller rätt tråd en shout.
2011-04-13, 14:59 | #158 | |||
Citat:
Det viktigaste nu tror jag är att debatten får flöda fritt, samt att ni löpande informerar om tankegångar osv angående sidan. Detta så att så många som möjligt kan vara med i diskussionen och få sin röst hörd. Likväl, sidan har blivit förbannat bra.... bara för detta!
|||
2011-04-13, 17:29 | #159 | |
AWESOME
|
Citat:
2011-04-16, 17:35 | #160 |
Banned
|
I "Top 10 Spreadsheets" så är det ett antal som inte uppdaterat sig på flera månader - skall dessa verkligen ligga kvar där?
Jag aspirerar inte på något vis till denna lista, men rätt skall vara rätt - vet inte riktigt vilka kriterier ni har för att ligga på denna lista...? /Badass Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
KP (+5) |
2011-04-16, 18:59 | #161 |
Banned
|
Vilken otrolig sida detta är egentligen - det är kanonrekar, allt från djärsgårdsserierna i fotboll till speedway, tennis, trav till ishockey och basket/baseball - otroligt utbud och bara att hacka i sig...!
Kudos till sidan...! /Badass |
2011-04-16, 21:11 | #162 | ||||||
Citat:
https://www.sharps.se/forums/boones-c...-daliga-rekar/ Citat:
Citat:
Citat:
Redan 20:e Januari 2010 kom inaktiva användaren med följande korrekta reflektion Citat:
Slutligen vill jag bara säga att den här sidan trots allt är det bästa alternativet om man letar efter en sida på svenska (och framförallt om man vill lösa Wagners visdomsord), och bara det sättet som den här tråden har hanterats på tycker jag förtjänar en del beröm. Förhoppningsvis leder denna mer eller mindre öppna diskussion till att sidan utvecklas och blir ännu bättre. |
|||||||
2011-04-17, 12:13 | #163 | ||
Webmaster
|
Citat:
Citat:
2011-04-21, 20:56 | #164 | |
Banned
|
Citat:
Finns ouppdaterade från augusti 2010 - relevant sheet? Knappast! Det är en sak om sheetet är säsongsbundet, typ NHL och/eller MLB, Premier League eller något annat... Då förstår man varför det inte uppdateras men i andra fall förstår jag inte varför vissa sheets fortfarande är kvar på topplistan! Ser det snyggt ut, eller vad? Ger det sidan mer "pondus"? /Badass |
|
2011-04-21, 21:05 | #165 | |
Webmaster
|
Citat:
|