|
LinkBack | Ämnesverktyg |
2018-11-11, 14:56 | #1 |
Administrator
Reg.datum: jan 2010
Sharp$: 25027NFL 2017-2018 Stats: 51 - 50 - 0 ROI: 111.25% Vinstprocent: 50.50% |
20 000 kr i Snöbollen!När snöbollen hade premiär tidigare i år så tog det endast 4 veckor innan "erixon" lyckade ta sig hela vägen och vinna jackpotten den gången. Efter semestern har nu snöbollen varit igång i 10 veckor utan att någon klarat sig genom veckans alla dagar. Det innebär att jackpotten nu växt till hela 20 000 kr och kommande veckas tävling går som alltid live på söndagarna. Precis som vanligt är det gratis och enkelt att delta! Sporterna som ingår denna veckan är: Basketboll --- Alla ligor Tennis --- Alla ligor Football --- Alla ligor Ice Hockey --- Alla ligor Redan nu kan man börja välja spel från kommande måndags utbud! In och tävla, stort lycka till!
Gå med i Sharps lag på To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts. och To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts. för att köpa våra experters andelar! |
2018-11-11, 15:49 | #2 |
Mycket rolig, spännande och uppskattad tävling! Mer sådant, tack...
2018-11-11, 15:50 | #3 |
Gärna en typ utav travtävling - där man får spela på Vinnare- och Plats, eller något liknande...
2018-11-11, 18:21 | #4 |
Väldigt rolig tävling och intiativ! Däremot vann jag delmål I sommarens snöbollstävling men jag fick aldrig det angivna priset.
|
|
2018-11-11, 18:58 | #5 | |
Administrator
Reg.datum: jan 2010
Sharp$: 25027NFL 2017-2018 Stats: 51 - 50 - 0 ROI: 111.25% Vinstprocent: 50.50% |
Citat:
Du har säkert ,som en del andra, med största sannolikhet fått priset utan att du märkt det. Trisslotterna skickades ut som presentkort till era mailadresser och för en del personer så fastnade dessa mailen i skräpposten medans andra struntade i att läsa dom och således missade sitt pris. I alla fall där vi skickat ut pris men ni inte märkt att ni fått det så har vi valt att vara schyssta och ge er samma pris en gång till. Kontakta mig via mailen så löser vi detta till dig också såklart! Trevlig kväll!
Gå med i Sharps lag på To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts. och To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts. för att köpa våra experters andelar! |
|
2018-11-11, 20:55 | #6 |
Jag fick mina tio trisslotter som jag vann, utan problem - fick sammanlagt 180 kronor i vinst. Helt okey! Denna vecka skall jag gå hela vägen, hehe!
2018-11-12, 16:17 | #7 |
Mycket uppskattad tävling! har dock gått uselt de senaste 5 rundorna, så dags att någon får vinna jackpotten tycker jag!