|
LinkBack | Ämnesverktyg |
2016-12-07, 10:47 | #16 | |
Citat:
Sharps har haft sina afflänkar uppe i flera år samt har antagligen (?) ett par tusen unika besökare varje dag. Man borde kunna dra en del på afflänkarna varje månad, kanske därifrån pengarna kommer till att betala de nya expertrekarba vilka jag åtminstone inte tror rekar gratis. Lazlo har ju ex. tagit betalt för sina spel de senaste åren. Är inte förvånande heller att expertrekare som lazlo vill ha betalt eftersom det inte finns särskilt många "Sharps" på forumet som delar med sig, och på så sätt finns det inget att hämta här för andra Sharps, som Lazlo. Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
Rejs (+1) Senast redigerad av Galeocerdo cuvier den 2016-12-07 klockan 10:53. |
||
2016-12-07, 13:52 | #17 |
Nu vet jag inte när eller hur SHARPS bildades men antar att det funnits flera år före min registrering 2011.
Var grundtanken med sidan att skapa ett community där medlemmar med driv, omtanke och samarbetsförmåga hängde? Eller. Har det "endast" handlat om att driva in cash till sig själv med ovan beskrivna medlemmars aktivitet som sidan R&R gör och kritiseras hårt för? Någon gammal räv i gemet som vill berätta??? Senast redigerad av Xavier den 2016-12-07 klockan 13:54. |
|
2016-12-08, 13:21 | #18 | |
LL Cool J is hard as hell.
|
Citat:
"Kan bara titta på mig själv. Hur spännande skulle det vara att läsa mina drag om jag som alla andra börjar reka Barcelona, Real Madrid, Chelsea, United mfl mfl...helt ointressant. Vem fan vill läsa sånt? Jag ligger strax under 100% i roi UTAN att aldrig ha rekat dessa lag, skulle jag däremot jaga bra stat (som vissa eftersträvar) så skulle jag ju enbart reka dessa gäng. Men då tappar jag hela min nish." - To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts. "We expect this account to be uneconomical based on your type of business."
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
Migge (+10) Senast redigerad av Boone den 2016-12-08 klockan 13:37. |
|
2016-12-08, 14:11 | #19 | |
Citat:
När jag först hörde talas om sharps reggade jag mig omedelbart. Därefter har jag tålmodigt och passivt väntat på bekräftande resultat. Som vi alla vet har inte mycket skett och därav fann jag andra parallella men högst seriösa forum. Även om det varit svårt och flera forum har självdött av olika anledningar, så är min gnista fortfarande kvar. Men jag har inte heller intresse av att dela med mig till iglar eller vara kund hos ett marknadsstyrt "företag". |
||
2016-12-08, 22:42 | #20 |
Gissar att det lär komma men för er egen skull är det nog lugnast om ni för ett sheet med låsta spel på rekarna så ni slipper att folk kastar skit för att ni inte har det.
BOL
2016-12-09, 20:09 | #21 |
Vart hittar man information om hur man får sharps så man kan läsa rekarna??
Lazlo (+100) |
|
2017-01-01, 12:13 | #23 |
NHL-renarna försvann direkt, hur kommer det sig?
|
|
2017-01-01, 12:17 | #24 |
Dom sprang till skogs?
En ROI på 110 och 100 kr insats ger bara hälften så tjock plånbok som vid 102 % i ROI och 1000 per bet Det värsta är inte att bli limiterad - Det är värre om man inte blir det Nu även på Twitter To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts. Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
Galeocerdo cuvier (+1) |
|
2017-01-01, 12:33 | #25 |
Dom fick väl fullt upp över jul att skjutsa tomten?
Galeocerdo cuvier (+1) |
|
|