|
LinkBack | Ämnesverktyg |
2013-11-19, 17:02 | #31 |
Banned
Reg.datum: jan 2010
Sharp$: 19213Robfri Expertrekar Stats: 72 - 87 - 1 ROI: 115.50% Vinstprocent: 45.28% |
Så uppfattar jag det som.. å andra sidan varför inte göra det smidigare för er båda isf & aktivera bonusen på befintligt konto om du nu ändå är berättigad till att ta del av den.
|
2013-11-19, 17:03 | #32 |
LL Cool J is hard as hell.
|
"Kan bara titta på mig själv. Hur spännande skulle det vara att läsa mina drag om jag som alla andra börjar reka Barcelona, Real Madrid, Chelsea, United mfl mfl...helt ointressant. Vem fan vill läsa sånt? Jag ligger strax under 100% i roi UTAN att aldrig ha rekat dessa lag, skulle jag däremot jaga bra stat (som vissa eftersträvar) så skulle jag ju enbart reka dessa gäng. Men då tappar jag hela min nish." - To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts. "We expect this account to be uneconomical based on your type of business."
|
2013-11-19, 17:55 | #33 | |
Reg.datum: mar 2012
Sharp$: 604Rektävling 2014 Stats: 0 - 1 - 0 ROI: 0.00% Vinstprocent: 0.00% |
Citat:
2013-11-19, 19:08 | #34 |
När kommer bonusen till oss som redan vart kunder?
Tror de att vi bara kommer bonushora är det ju win-win för bägge |
|
2013-11-19, 19:53 | #35 |
|
De vill nog se resultatet av detta erbjudandet innan de vågar sig på bonusar till redan befintliga kunder. Vi får se vad de kan erbjuda oss i framtiden.
"Kan bara titta på mig själv. Hur spännande skulle det vara att läsa mina drag om jag som alla andra börjar reka Barcelona, Real Madrid, Chelsea, United mfl mfl...helt ointressant. Vem fan vill läsa sånt? Jag ligger strax under 100% i roi UTAN att aldrig ha rekat dessa lag, skulle jag däremot jaga bra stat (som vissa eftersträvar) så skulle jag ju enbart reka dessa gäng. Men då tappar jag hela min nish." - To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts. "We expect this account to be uneconomical based on your type of business."
|
2013-11-19, 19:58 | #36 |
Tack och bock för det här erbjudandet. Ingen dålig bonus, och omsättningen skall vi nog kunna klara av.
2013-11-27, 05:58 | #37 | |
Denna ligger som bonus på mitt konto utan att gå genom sharps...! Den står under fliken "Tillgängliga bonusar". Detta är villkoren och andra uppgifter (Jag har gjort smärre ändringar i layouten för att det skall se snyggare ut):
Citat:
Det jag undrar över och inte förstår är om jag är berättigad till denna bonus? Jag borde vara det då den ligger under "Tillgängliga bonusar" på mitt personliga konto hos Come on betting. Samtidigt står det i den inledande texten att det är ett "välkomsterbjudande" som följer min "första insättning"! Vad gäller egentligen? Vill inte sätta in pengar för att sedan upptäcka att bonusen INTE gäller då jag redan åtnjutit en bonus (Det var den 100% bonusen upp till 2000 SEK i April i år) och då alltså redan gjort en första insättning... So shoot!
2013-11-27, 08:28 | #38 |
|
Underligt att de erbjuder den helt vanligt efter vi blivit lovade exklusivitet. Tror det är lättast du frågar deras kundsupport dock då jag inte kan komma med ett säkert svar.
|
2013-11-27, 08:53 | #39 |
Jag fick samma bonus på mitt gamla konto jag gjort via Sharps. Jag hade precis som du säger också redan tagit 2000krs bonusen i april/maj.
Var inga problem jag satte in och spelade igenom den. |
|
2013-11-28, 00:12 | #40 |
|
|
2013-11-28, 01:06 | #41 | |
Citat:
Misstänker att baktanken med exklusiviten var att göra sig en hacka själva och då vore det ju dumt att inte låta fler få chansen.
En ROI på 110 och 100 kr insats ger bara hälften så tjock plånbok som vid 102 % i ROI och 1000 per bet Det värsta är inte att bli limiterad - Det är värre om man inte blir det Nu även på Twitter To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts. |
||
2013-11-28, 01:16 | #42 | |
|
Citat:
Meningen med exklusiviteten är att dem får extra annonsplats på Sharps. Om de skulle ta bort den nu inser de nog att vi inte är lika intresserade av att marknadsföra dem. Kan låta meddela att dem förlorat en hel del pengar än så länge, men som sagt så hoppas de nog tillräckligt många spelare utan skicklighet stannar kvar för att kompensera för dem som tar bonuspengarna och går vidare.
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
Wagner (+10) |
|
2013-11-28, 02:48 | #43 | |
Citat:
Den är borttagen från mitt konto och supporten tyckte det var "MYCKET" märkligt... Jag kunde INTE erhålla denna... Och de bad mig höra av mig OM samma bonus dök upp på mitt konto!
2013-12-02, 20:12 | #44 |
Grymt bra av ComeOn!
Satte in 2400, fick bonusen och lyckades nästan dubbla den innan det var klart. Tog ut allt och hade pengarna på kontot efter 1 arbetsdag. Imponerande! |
|
2013-12-09, 20:31 | #45 |
Vad får dig att tro att dom skulle tjäna på bonushorar, det gör dem icke.
|
|
|