|
LinkBack | Ämnesverktyg |
2013-02-11, 23:21 | #61 | |
Citat:
Varför kommer det att ändras på det? Skulle RoK bli seriöst helt plötsligt? Ska r e k a r . s e bli ett hot? Ulrik och Steven-Lee tar makten över betting-Sverige? |
||
2013-02-11, 23:23 | #62 | |
LL Cool J is hard as hell.
|
Citat:
"Kan bara titta på mig själv. Hur spännande skulle det vara att läsa mina drag om jag som alla andra börjar reka Barcelona, Real Madrid, Chelsea, United mfl mfl...helt ointressant. Vem fan vill läsa sånt? Jag ligger strax under 100% i roi UTAN att aldrig ha rekat dessa lag, skulle jag däremot jaga bra stat (som vissa eftersträvar) så skulle jag ju enbart reka dessa gäng. Men då tappar jag hela min nish." - To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts. "We expect this account to be uneconomical based on your type of business."
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
TheJanko (+1) |
|
2013-02-11, 23:23 | #63 | |
Webmaster
|
Citat:
|
2013-02-11, 23:24 | #64 |
Reg.datum: apr 2011
Sharp$: 3948Sponsorpodden på Sharps Stats: 3 - 8 - 1 ROI: 162.92% Vinstprocent: 27.27% |
"Lås upp tre rekar till priset av två!"
To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts. To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts. To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts. |
2013-02-11, 23:27 | #65 | |
Citat:
2013-02-11, 23:28 | #66 |
Banned
|
Du är en klassisk ryggdunkare Kusagwa. Helt ok. Men not my cup of tea
|
2013-02-11, 23:35 | #67 |
Varför är jag det? För att jag ifrågasätter den då briljante kriga? För att jag är trött på att folk du gnäller på sharps och dess ledning utan vettig anledning? De gör ett stort arbete helt gratis och vad får de för det? Intr mkt positivt iallafall, de får kritik för skit saker. Men sen så är inte sharps ledningen felfri heller för den delen men de är bättre än alternativen. Kan du svara nu på vilka site som kommer att utmana sharps eller ska du ge dig på mig när du inte klarar av att svara? Får jag inget vettigt svar så är detta det sista inlägget som jag skrivet som är riktat mot dig.
Senast redigerad av kusagwa den 2013-02-11 klockan 23:40. |
|
2013-02-11, 23:36 | #68 | |
Citat:
Nu verkar det som du skryter om dina bra spel, men jag är ganska säker på att har dåliga spel också. Som sagt ett sheet med alla dina låsta spel skulle bevisa att du är mycket bättre än alla andra. Du verkar ha så negativ inställning men kommer inte med några bättre förslag själv. Kul att de flesta liksom jag själv verkar tycka att detta är rätt steg i utvecklingen. |
||
2013-02-11, 23:37 | #69 |
Reg.datum: apr 2011
Sharp$: 3948Sponsorpodden på Sharps Stats: 3 - 8 - 1 ROI: 162.92% Vinstprocent: 27.27% |
Just det, jag hade problem att hitta en lämpligt bild till skidskyttespelet. Finns inga bilder med snöidrott faktiskt. Går det att lösa?
To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts. To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts. To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts. |
2013-02-11, 23:39 | #70 |
Moderator
Reg.datum: jan 2010
Sharp$: 5408Fotboll 2013 Stats: 306 - 184 - 57 ROI: 104.46% Vinstprocent: 62.45% |
Håll er till ämnet nu. Denna tråd behandlar det nya reksystemet och inte de sidospår som uppstått. /mod
|
2013-02-11, 23:41 | #71 |
|
|
2013-02-11, 23:42 | #72 | |
Banned
|
Citat:
Räcker inte 50 rekar på 2 månader? Kolla mina inlägg så får du svart på vitt. |
|
2013-02-11, 23:46 | #73 |
Banned
|
Ok Robin:
Ang belöningarna. Varför inte erbjuda rekarna olika former av reloadbonusar. Dessa kan ju anpassas efter medlemmens önskemål. Tex om man skriver 7 rekar på en månad med ett snitt på tex 3.0 så erbjuds man en reloadbonus. För dom som spelar lågt så kan de då väljas tex 200 double up reload. Och för de som spelar högre kanske 10 procent på 10k. Har Sharps problem att få såna avtal på egen hand är Sharps ledning välkommen att kontakta mig så skall jag vara behjälplig med detta. Jag kan iallafall garantera bra dealar med ett av de största bolagen. Jag skall givetvis tjäna pengar på detta annars är det ju inte intressant. Men helt klart bra mervärde för medlemmarna |
2013-02-11, 23:48 | #74 |
Ett visst fokus i diskussionen har hamnat på belöningsnivåerna och om dessa kommer att trigga fler och bra rekar eller ej. Tror den största vinsten med det nya upplägget inte är eventuell ersättning utan andra bitar. Idag passerar en del rekar förbi omärkt(läs okommenterade, ej givna sharps) medan andra ibland är bristfälliga. Logga oftas in direkt på något av mina sheet och springer bara på andras rekar när de läggs i någon speldagbok.
Med ett ökat fokus genom rankningssystem,topplista etc tror jag fler kommer att lägga mer tid på att skriva utförligare rekar, men även att fler upptäcker dem. Visst kanske det blir inflation hos vissa,men det kommer inte att hålla i längden. Kort om mig själv under min tid på sidan. Skaffade ett konto hösten 2011, började hänga på forumet våren 2012. Sharps har varit en bra skola för att förbättra mitt egna spelande, men även gett mig möjligheten att hitta folk på forumet,men även externt att rygga. I takt med detta har även viljan att vara delaktig på sidan ökat. Skaffade nyligen en dagbok, lagt en liten rek, blivit mer aktiv i forumet mm. Det nya upplägget gör mig mer triggad att skriva ordentliga rekar framöver. Dels för att få direkt återkoppling(betygssystemet) samt att det blir mer status runt rekandet. Förhoppningsvis bidrar till att man även blir en bättre rekare,men också för att bidra till sidan som helhet. Att det finns ett belöningssystem kvittar eg då man drar in mer pengar på att rekarna sitter än att bara lägga dessa. Anledningen till den korta texten om mig själv är att jag tror att den är applicerbar på flera personer som hänger runt här på forumet och som förhoppningsvis kommer att kliva fram nu. |
|
2013-02-12, 00:00 | #75 | |
3000kr för rek.folket att dela på är helt ok startsumma. Vad hade folk väntat sig, 30k att dela på? Man blir ju inte ens förvånad längre...
Citat:
Reksystemet har säkert sina brister och fördelar men ledningen kommer garanterarat att göra det bästa av det |
||
|