Sharps är skapad av experter inom spelbranschen och alla rankningar av operatörer på vår sida är gjorda med stor diskretion. Vi hoppas att de online spelbolagen som vi har valt ut faller dig i smaken. När du väljer att klicka på en utgående länk på vår sida, kan vi komma att erhålla provision, dock utan någon kostnad från din sida. Läs hela meddelandet här.
Logga in


Svara
 
LinkBack Ämnesverktyg
Gammal 2012-09-06, 07:30   #16
 
Migges avatar
 
Reg.datum: jul 2010
Inlägg: 2 875
Sharp$: 3608
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av knasboll Visa inlägg
Har inte fått nått mail. Rätt mail, kollat spam!
Samma här!!!
Migge är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2012-09-06, 08:15   #17
KP
Sharpest
 
KPs avatar
 
Reg.datum: dec 2009
Ort: Kebnekaise
Inlägg: 5 830
Sharp$: 45582
Standard

Ni som inte fått epost har valt i er profil "Inte få epost från administratör". Därför har ni inte heller fått något. Ska se vad vi kan göra
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
Migge (+1)
KP är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2012-09-06, 09:02   #18
 
Migges avatar
 
Reg.datum: jul 2010
Inlägg: 2 875
Sharp$: 3608
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av KP Visa inlägg
Ni som inte fått epost har valt i er profil "Inte få epost från administratör". Därför har ni inte heller fått något. Ska se vad vi kan göra
Sorry, jag hade helt missat att denna rutan var avmarkerad.

Jag har nu aktiverat rutan!

PS. tack för denna helt underbara sida som sharps.se är!!!

Senast redigerad av Migge den 2012-09-06 klockan 09:04.
Migge är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2012-09-06, 09:35   #19
KP
Sharpest
 
KPs avatar
 
Reg.datum: dec 2009
Ort: Kebnekaise
Inlägg: 5 830
Sharp$: 45582
Standard

Lite svårt för oss att skicka ut mail igen till enskilda personer då det kommer ta för mycket utav vår tid. Så jag klistrar in här det som kom i min låda. Samma kod gäller alla så det är bara att använda den och sprida runt

Spoiler:
Citat:
Hej KP!

Som vi tidigare idag nämnde i nyheten här: Höstbrev: Sharps Betalspel - Tävlingarna har avslutats
kommer ni att få chansen att prova ServicePlays.net betalspel helt gratis under två månaders tid. Ni binder er inte till någonting om ni väljer att prova efter att prova-på månaderna är slut. Är ni inte intresserade eller inte förstår engelska är det bara att ignorera och så ses vi på Sharps.se istället.

Aktiva prenumeranter på Sharps: Ni behöver inte göra någonting utan invänta ett email från ServicePlays.net innehållande inloggningsuppgifter till era automatiskt skapade konton med innestående tid + 2 månaders gratistid.

Ha en bra dag!

Mvh
Sharps.se
Ledningen
-------

Hello KP,

As we at ServicePlays.net are taking over the service play department of Sharps.se we would like to invite all of you Sharps members to try our services completely free of charge to see if our services can meet your service play needs. If you want a fast walkthrough on how we operate then you should look at our video featured on the front page of our website: http://serviceplays.net/

I'm sure you are already familiar with the spreadsheet inserted into the forum of Sharps.se that we now use as play display for our services so you should get to know our site quickly. The following is the promotion code worth 2 months of free premium membership at ServicePlays.net as you get as a member of Sharps.se: SHARPS2 (valid to November 6th)

Click here to register your account and setup your profile: http://serviceplays.net/register?code=SHARPS2

Below is a quick report of how the services with upcoming season starts have performed so far and what to expect from them in the future:

Soccer #1 - Stan McWell | +47.8% bankroll increase | 114% ROI
With 11 out of 12 winning months - good for a 47.8% bankroll increase - Stan McWell is probably the most well-rounded and consistent soccer service you will ever find. Despite less soccer being played during the summer McWell is coming of strong having picked up 17 units of profits (48-37-5) over the last three months. We are confident that McWell will keep performing and should definitely be in the portfolio of all soccer bettors looking to increase their winnings.

NFL #1 - Jennifer Stonefall | +21.5% bankroll increase| 112% ROI
Miss Stonefall is in the middle of a lackluster (but still profitable) baseball season but she is now looking forward to shift focus to this year's edition of NFL. Old subscribers know that the first weeks of NFL action is her bread and butter picking up 21 of the 43 total units of profit in the month September last season. Also make sure you don't miss any OVER plays as those were 14-6-0 (70% win rate) 2011/12 and 63-25-8 (66% win rate) since 2008.

NCAA-F #1 - Ashton Begreu | +14.19% bankroll increase | 114% ROI
NFL #2 - Ashton Begreu | +8.32% bankroll increase | 110% ROI

By keeping a win rate over 57% (103-75-5) in NFL and NCAA-F last season Ashton Begreu manage to reap in 22.5 units of profit good for a bankroll increase of 22.5% played with our recommended bet size. This service is setting an example of how to run a football service by consistently profiting from a high win rate at both college and pro level.

NCAA-F #2 - Mitch Peckner | (returning this season!)
Back from his year as a scout for a well known university Mitch Peckner is once again ready to take advantage of his analytical skills and profit from what he does best - picking college football winners. Old time members from the mail group can all vouch for his success as handicapper as he went 207-162-12 during the three seasons 2008-2010 good for a win rate of over 56%. A huge addition to our fall card of services and we are confident that this service will perform like in early days.

NBA #2 - Chardon Frost | +6.02% bankroll increase | 105% ROI
During the last, shortened, NBA season Chardon Frost had a shaky season as evident by the roller coaster looking graph but still managed to pick up a 6% bankroll increase in the end. An acceptable win rate of 54% (69-59-3) last season and since NBA will return to a normal schedule without lockout drama we are expecting Chardon Frost to perform even better. New for this season is that he will not only play totals but also release side plays when he sees fit.

NHL #1 - Aleksander Saakkonen | +54.18% bankroll increase | 109% ROI
Coming of another stellar NHL season racking in 108 units good for a bankroll increase of over 54% Aleksander Saakkonen is once again ready to dominate. However, the NHL is possibly having yet another lockout due to a player-club conflict meaning there might not be a NHL season. Rest assured if and when they decide to play again Aleksander Saakkonen will be ready provide us with plenty of underdog winners.

---

Do they seem profitable enough for your liking? Sign up today with promotion code SHARPS2 at http://serviceplays.net/register?code=SHARPS2 to start receiving their plays today and two months ahead for free. (valid to November 6th)

If you have any questions now or during your evaluation period don't hesitate to contact us by using our contact form.
Thank you for your time.

ServicePlays.net
William Johansen






Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
Migge (+1), pr0llan (+10), Misär (+1), knasboll (+10), lillnilsson (+5)
KP är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2012-09-06, 20:42   #20
 
Soaps avatar
 
Reg.datum: dec 2010
Ort: Det karga nord
Inlägg: 852
Sharp$: 1843
Standard

Är jag den enda som reagerar på att en av tjänsterna drivs av en kvinna? Jag lägger ingen värdering i det men det hör ju till ovanligheterna i bettingcommunityn.
Spoiler:
Hur många kvinnor skriver då och då på Sharps, 1.5?
Hur som kul att hon verkar ha gjort sig ett namn inom NFL, ska bli intressant att se om hennes överspel levererar i år igen.
__________________
"I must inform you that your betting account has now been closed and no further business may be executed on your behalf. We would like to take this opportunity to thank you for your past custom."
Soap är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2012-09-06, 22:32   #21
 
hardballss avatar
 
Reg.datum: mar 2011
Inlägg: 477
Sharp$: 1340
Standard

Låter gött! Hur blir det med betalspelen som man vann?

Edit:

Citat:
... era automatiskt skapade konton med innestående tid + 2 månaders gratistid.
Antar att det är inlagt på nåt sätt
__________________
sharp dig!

Senast redigerad av hardballs den 2012-09-06 klockan 22:34.
hardballs är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2012-09-07, 04:32   #22
 
Reg.datum: maj 2010
Ort: Göteborg
Inlägg: 186
Sharp$: 1817


Stats: - -
ROI: %
Vinstprocent: %

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Soap Visa inlägg
Är jag den enda som reagerar på att en av tjänsterna drivs av en kvinna? Jag lägger ingen värdering i det men det hör ju till ovanligheterna i bettingcommunityn.
Spoiler:
Hur många kvinnor skriver då och då på Sharps, 1.5?
Hur som kul att hon verkar ha gjort sig ett namn inom NFL, ska bli intressant att se om hennes överspel levererar i år igen.
Är lite frågande till huruvida detta är en riktig capper eller bara ett "namn" dom tagit ur tomma intet. Ingen har hört talas om någon Jennifer Stonefall är, förrän 2012. Och ändå har hon haft väldiga fina stats sedan 2009 enligt serviceplays.net? Detta är också, som jag förstått, stats dom lagt in i efterhand på hemsidan. Verkar skumt. Kan man ta dom på allvar?

I mina ögon tycker jag t.ex det är lite konstigt att "Shishiro Hayashi" under 2012 har 97% ROI över 425 spel, men 2009 till 2011 snittar 110% varje år.

Samma sak med "Jennifer Stonefall" med 176 spel. 100% ROI men även hon har legat på 110% 2009-2011 enligt sidan. Så båda har i princip krossat MLB 3 år i rad med de statsen de lagt in på sidan i efterhand, men nu när bokför riktigt vinner ingen?
vessl123 är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2012-09-07, 08:11   #23
 
Reg.datum: feb 2011
Ort: Norrland
Inlägg: 184
Sharp$: 2103
Standard

Om du kollar hennes nfl var hon ett av betalspelen här på sharps ifjol och hade bra stats där iaf.
werygod är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2012-09-07, 09:40   #24
 
Munchiess avatar
 
Reg.datum: aug 2010
Ort: Sliema, Malta
Inlägg: 109
Sharp$: 706


Stats: - -
ROI: %
Vinstprocent: %

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Soap Visa inlägg
Är jag den enda som reagerar på att en av tjänsterna drivs av en kvinna? Jag lägger ingen värdering i det men det hör ju till ovanligheterna i bettingcommunityn.
Spoiler:
Hur många kvinnor skriver då och då på Sharps, 1.5?
Hur som kul att hon verkar ha gjort sig ett namn inom NFL, ska bli intressant att se om hennes överspel levererar i år igen.
En del av dessa 'tjänster' är ju bara påhittade namn som fungerar som samlingsnamn. När det kommer till 'Stan Mcwell' så är hans spel bara det som han plockat ihop och snott från andra tjänster, bland annat XXX och YYY. Det är inte så att det är en riktig tipster som sitter och analyserar matcher.

//EDIT AV MOD
Vi undanber diskussioner angående vilka tjänsterna kan tänkas vara precis som vi tidigare haft som policy på forumet när det gällde våra betalspel.
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
henke111 (+1), werygod (+1)
Munchies är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2012-09-07, 09:57   #25
 
zzzmans avatar
 
Reg.datum: aug 2011
Inlägg: 68
Sharp$: 2513
Standard

Sharps MLB #1 i våras var samma som MLB #! Jennifer Stonefall och den gick ju Kanon fram till Maj 120%.

Sedan håller jag med vad hände sedan!
En capper som går från 120% till 85% på resten av Baseball säsongen!

Spekulation
Har hon/han fått barn, blivit kär, skilt sig eller tappat intresset. Eller är det någon annan som spelar bakom namnet.

Det troliga är väl ändå att det är Prestations ångest som påverkar. Hon/Han säljer ju sina tips och då kan det nog sätta sig i huvudet när man inte presterar.
zzzman är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2012-09-07, 10:26   #26
 
Semicolons avatar
 
Reg.datum: okt 2011
Inlägg: 853
Sharp$: 1997


Stats: - -
ROI: %
Vinstprocent: %

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Munchies Visa inlägg
En del av dessa 'tjänster' är ju bara påhittade namn som fungerar som samlingsnamn. När det kommer till 'Stan Mcwell' så är hans spel bara det som han plockat ihop och snott från andra tjänster, bland annat XXX och YYY. Det är inte så att det är en riktig tipster som sitter och analyserar matcher.
Känns ju som hyfsat tvivelaktigt agerande, eller? Att sälja andras tips som sina egna.
Semicolon är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2012-09-07, 10:38   #27
Moderator
 
RobinDs avatar
 
Reg.datum: jan 2010
Inlägg: 7 444
Sharp$: 5408

Fotboll 2013
Stats: 306 - 184 - 57
ROI: 104.46%
Vinstprocent: 62.45%

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Semicolon Visa inlägg
Känns ju som hyfsat tvivelaktigt agerande, eller? Att sälja andras tips som sina egna.
Som jag förstår det så köper de massa tjänster och säljer vidare, ser inget fel med det.
RobinD är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2012-09-07, 10:42   #28
 
henke111s avatar
 
Reg.datum: mar 2010
Inlägg: 884
Sharp$: 3659
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Semicolon Visa inlägg
Känns ju som hyfsat tvivelaktigt agerande, eller? Att sälja andras tips som sina egna.
Det är ju exakt samma princip som Sharps egna betalspel använde. Köpte in tjänster och förmedlade dem vidare. Väldigt fördelaktigt tycker jag iaf då det är myyycket billigare för oss
__________________
Det viktigaste är inte att vinna utan deltaga!
henke111 är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2012-09-07, 10:49   #29
LL Cool J is hard as hell.
 
Boones avatar
 
Reg.datum: dec 2009
Ort: Bangkok
Inlägg: 1 864
Sharp$: 9728
Standard

Nu har vi undanbett diskussioner om deras tjänster här eftersom dem inte kan bemöta meddelanden på svenska, men ni har rätt i att de opererar ungefär på samma sätt som våra betalspel gjorde fast med betydligt fler tjänster inblandade.

Om ni har fler frågor angående tjänsterna får ni helt enkelt ta kontakt med dem:
http://serviceplays.net/contact

Edit:
Förtydligande!
Vi undanber diskussioner angående vilka tjänsterna kan tänkas vara precis som vi tidigare haft som policy på forumet när det gällde våra betalspel /MOD
__________________
"Kan bara titta på mig själv. Hur spännande skulle det vara att läsa mina drag om jag som alla andra börjar reka Barcelona, Real Madrid, Chelsea, United mfl mfl...helt ointressant. Vem fan vill läsa sånt? Jag ligger strax under 100% i roi UTAN att aldrig ha rekat dessa lag, skulle jag däremot jaga bra stat (som vissa eftersträvar) så skulle jag ju enbart reka dessa gäng. Men då tappar jag hela min nish."
-
To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.

"We expect this account to be uneconomical based on your type of business."
Boone är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2012-09-07, 12:41   #30
 
joemags avatar
 
Reg.datum: okt 2011
Ort: Linköping
Inlägg: 383
Sharp$: 731

Elitserien 12/13
Stats: 88 - 78 - 15
ROI: 104.08%
Vinstprocent: 53.01%

Standard

Kollat mejl och spam utan att fått något mejl...


Såg posten av KP nu...............................

Senast redigerad av joemag den 2012-09-07 klockan 12:43.
joemag är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Svara



td