|
LinkBack | Ämnesverktyg |
2017-12-03, 18:35 | #1 |
Hur långt innan en match satsar ni?
Är ny på det här med betting.
Hur långt tid innan med match brukar ni placera era bets? 1 dag? 1 timme? Är alltså ute efter ett genomsnittssvar. Förstår att det kan variera. Är det alltid dåligt att placera ett bet 2-3 dagar innan (pga skador, händelser etc)? Må väl |
|
2017-12-04, 00:10 | #2 | |
Citat:
Om du känner till ngt som inte bolagen känner till/inte vågar chansa på så skulle jag säga att du har en informell fördel och därmed kan slå oddset flera dagar innan. Jag gillar livea då man ofta fått en uppfattning om matchbilden. så frågan "är det alltid dåligt" : nej! men värdet på matcherna är ofta högre ju närmare matchstart du kommer (samma dag). |
||
2017-12-04, 23:28 | #3 | |
Citat:
|
||
2018-03-20, 13:56 | #4 |
Det beror på hur mycket tid du vill lägga på att reka innan matchen skulle jag säga, dvs är det en sidohobby eller är du die hard betting fan?
|
|
2018-03-21, 10:27 | #5 |
Det varierar även för mig. Om någon viktig spelare är tveksam till start kan jag vänta in startuppställningarna, men oftast föredrar jag att spela direkt oddsen släpps då bolagen ofta kan vara lite fel ute. Oddsen korrigeras sedan eftersom och vid matchstart ligger oddsen ofta hyfsat "rätt".
Att tänka på om du har tänkt spela emot ett topplag som Manchester United eller liknande är att deras odds ofta trycks ner strax innan matchstart pga att många hobbyspelare/fans spelar på sitt favoritlag då. Är man lite kylig så kan du då få ett bättre odds på motsatt sida. |
|
|