![]() |
|
LinkBack
![]() |
Ämnesverktyg
![]() |
![]() |
#1 |
![]() Infoga bild i inlägg?
Försöker infoga en bild i ett inlägg jag vill göra men uppmanas då att skriva in bildens URL?
Var hittar man denna infon då? ![]() |
|
![]() |
![]() ![]() |
![]() |
#2 |
![]()
Högerklicka på bilden.
Kopiera bildadress och klistra in länken. [img] före [/img] efter Typ så här ![]()
En ROI på 110 och 100 kr insats ger bara hälften så tjock plånbok som vid 102 % i ROI och 1000 per bet Det värsta är inte att bli limiterad - Det är värre om man inte blir det Nu även på Twitter To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts. Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
Migge (+10) |
|
![]() |
![]() ![]() |
![]() |
#3 |
![]() |
|
![]() |
![]() ![]() |
![]() |
#4 |
![]()
Nu blev det överkurs för mig.
![]()
En ROI på 110 och 100 kr insats ger bara hälften så tjock plånbok som vid 102 % i ROI och 1000 per bet Det värsta är inte att bli limiterad - Det är värre om man inte blir det Nu även på Twitter To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts. |
|
![]() |
![]() ![]() |
![]() |
#5 |
![]()
Har en bild sparad i datorn, när jag klickar på den så öppnas bilden i Windows fotovisare.
Högerklickar jag på bilden så får jag upp följande alternativ: Öppna med Använd som skrivbordsbakgrund Öppna filens mapp Rotera medurs Rotera moturs Kopiera Ta bort Egenskaper Finns inget URL eller något liknande ![]() |
|
![]() |
![]() ![]() |
![]() |
#6 | |
![]() Citat:
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
Migge (+10) |
||
![]() |
![]() ![]() |
![]() |