Sharps är skapad av experter inom spelbranschen och alla rankningar av operatörer på vår sida är gjorda med stor diskretion. Vi hoppas att de online spelbolagen som vi har valt ut faller dig i smaken. När du väljer att klicka på en utgående länk på vår sida, kan vi komma att erhålla provision, dock utan någon kostnad från din sida. Läs hela meddelandet här.
Logga in


Svara
 
LinkBack Ämnesverktyg
Gammal 2016-08-09, 15:38   #16
 
Reg.datum: feb 2012
Inlägg: 4 326
Sharp$: 17990
Standard

Slump att de tillhör samma koncern?
NicklasJ är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2016-08-09, 16:19   #17
 
Reg.datum: jun 2010
Inlägg: 185
Sharp$: 1322
Standard

,,.

Senast redigerad av wedetips den 2016-08-09 klockan 16:26.
wedetips är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2016-08-10, 11:55   #18
 
Reg.datum: jan 2013
Inlägg: 452
Sharp$: 1529
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av wedetips Visa inlägg
,,.
Varför skriver du inlägg i olika trådar som du sedan tar bort???
semipro är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2016-08-10, 11:58   #19
 
Reg.datum: jan 2013
Inlägg: 452
Sharp$: 1529
Standard

Felet borde väl ligga hos den person i kundtjänsten som gav dig den där "extra-bonusen" som någon slags kompensation? Om så är fallet har de ju bara sig själva att skylla. Det kanske stred mot deras regler, men det var ju deras egna idé. Usch, lider med dig. Trist som fan detta.
semipro är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2016-08-11, 00:12   #20
 
Reg.datum: jun 2011
Inlägg: 80
Sharp$: 1310
Standard

Som jag sagt flera gånger tidigare i denna tråd. Debatera med kundtjänst kanske löser fallet 1 på 10 men skickar man ärendet till IBAS så får man garanterat en rättvis bedömning som spelbolag oavsett vad dom tycker kommer att rätta sig efter.
lottolars är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2016-08-11, 02:23   #21
 
Reg.datum: okt 2011
Inlägg: 57
Sharp$: 471
Standard

Glöm IBAS, det är min erfarenhet iaf. Prova med Sportsbookreview först istället, de brukar vara väldigt hjälpsamma så länge du kan förklara ärendet på engelska för dem. Har själv fått pengar i flera fall efter att ha kontaktat dem. IBAS tog för mig ett halvår att få ett beslut från och de sköt upp det flera gånger, till slut ett negativt besked också i ett ärende där Sportsbookreview anser att jag har rätt, men samtidigt var det ett väldigt komplicerat fall. Tror dock i ditt fall att de kommer kunna lösa det så länge det du säger stämmer.

Dock brukar de inte hänvisa till den där regeln utan vidare, men om de gör det för att det är just du själv som fått bonusen två gånger tack vare deras kundtjänst så har de såklart gjort fel.
Burre är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2016-08-11, 18:58   #22
 
Reg.datum: okt 2010
Inlägg: 964
Sharp$: 4830
Standard

Troligtvis är det den andra bonusen du fick som spökar. Supporten gjorde ju i så fall fel som gav dig bonusen och inget du kan hjälpa. Har själv fått två insättningsbonusar hos Betsson och vann c:a 10k och hade inga problem med det efteråt. Gå vidare med detta och hoppas du får dina pengar till slut!!!

Zamora_79 --> ge inte upp. Gå tillväga på samma sätt som händer här i tråden med IBAS.

Blir förbannad när man läser sådant här skit.
Lobo är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2016-08-11, 22:00   #23
 
Reg.datum: dec 2014
Inlägg: 409
Sharp$: 988
Standard

Rent generellt vill spelbolagen bara har "losers".

Börjar du vinna (över tiden) så kommer du på ett eller annat sätt bli begränsad, t.ex. i form av insats etc.
Ztazze är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2016-08-11, 22:01   #24
 
Reg.datum: dec 2014
Inlägg: 409
Sharp$: 988
Standard

Men det du beskriver att "konfiskera" en vinst har jag aldrig hört förut.
Ztazze är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Svara



td