Sharps är skapad av experter inom spelbranschen och alla rankningar av operatörer på vår sida är gjorda med stor diskretion. Vi hoppas att de online spelbolagen som vi har valt ut faller dig i smaken. När du väljer att klicka på en utgående länk på vår sida, kan vi komma att erhålla provision, dock utan någon kostnad från din sida. Läs hela meddelandet här.
Logga in

Svara

LinkBack Ämnesverktyg
Gammal 2016-07-05, 09:00   #16

mwickholms avatar

Reg.datum: okt 2014
Sharp$: 2100
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av mollekyl Visa inlägg
Finns det något sökverktyg likt oddsmatchers så att man kan hitta spel mellan två bookies? I mitt fall vill jag ha ett spel där jag t.ex. spelar den raka 1an hos Guts.com och sedan spelar jag 2an +05 (asian) hos Pinnacle.
Eller måste man sitta och kolla igenom spelen själv, manuellt för att hitta något?
surebet.com finns. Där hittar du surebets mellan 0 och 1 procent utan att betala något. Dock finns inte alla bolag med. Om du är beredd att betala för det finns förutom surebet.coms fullversion även Oddsmonkeys Dutch Search.
mwickholm är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2016-07-05, 09:22   #17

Reg.datum: feb 2015
Sharp$: 450
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av mwickholm Visa inlägg
surebet.com finns. Där hittar du surebets mellan 0 och 1 procent utan att betala något. Dock finns inte alla bolag med. Om du är beredd att betala för det finns förutom surebet.coms fullversion även Oddsmonkeys Dutch Search.
Tack. Jag har faktiskt fullversionen av Oddsmonkey. Men när jag går in på Dutch Search så listas 3 spelbolag för varje spel. 1 spelbolag för varje uttfall antar jag.

Skulle vilja göra det lite enklare för mig och hitta spel mellan två spelbolag.
Ex:
På Guts.com: Liverpool - Chelsea: 1 @ 2.0
På Pinnacle: Liverpool - Chelsea: 2 (+0.5) @ 1.95

Finns det sökverktyg för sådana spel?

Senast redigerad av mollekyl den 2016-07-05 klockan 09:23.
mollekyl är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2016-07-05, 12:34   #18

Galeocerdo cuviers avatar

Reg.datum: jan 2010
Sharp$: 7690
Standard

Citat:
Tack. Jag har faktiskt fullversionen av Oddsmonkey. Men när jag går in på Dutch Search så listas 3 spelbolag för varje spel. 1 spelbolag för varje uttfall antar jag.

Skulle vilja göra det lite enklare för mig och hitta spel mellan två spelbolag.
Ex:
På Guts.com: Liverpool - Chelsea: 1 @ 2.0
På Pinnacle: Liverpool - Chelsea: 2 (+0.5) @ 1.95

Finns det sökverktyg för sådana spel?
Men det finns ju på en.surebet.com som han precis tipsade dig om...
Galeocerdo cuvier är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2016-07-05, 12:48   #19

Reg.datum: feb 2015
Sharp$: 450
Standard

Är ju onekligen svårt att hitta spel som ligger på 99%+ i closeness. Kommer ju ta en evighet att cleara bonusarna.
Ni som har bonushorat mycket, hade ni svårt att hitta bets på 99%+ också?

Senast redigerad av mollekyl den 2016-07-05 klockan 17:40.
mollekyl är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2016-07-05, 19:34   #20

Galeocerdo cuviers avatar

Reg.datum: jan 2010
Sharp$: 7690
Standard

Citat:
Är ju onekligen svårt att hitta spel som ligger på 99%+ i closeness. Kommer ju ta en evighet att cleara bonusarna.
Läs mitt inlägg på sida 1 så ser du på vilka bolag det är lätt respektive svårt.
Just nu är det lite lågsäsong också, hockeyn är död, uppehåll i många fotbollsligor, NFL är över, NBA är över. Är väl tennisen och vissa mindre fotbollsligor som rullar just nu.

Senast redigerad av Galeocerdo cuvier den 2016-07-05 klockan 19:38.
Galeocerdo cuvier är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2016-07-05, 20:25   #21

Reg.datum: dec 2014
Sharp$: 2346
Standard

Citat:
99% är svårt att hitta, är man lite insatt kan man hitta spel där man tror oddsen kommer sjunka m.m. Därav satsa på ett högt och sen avvakta på att de andra ska höjas. Alternativt spela 1x och sen gå in på 2a när oddset har stigit...
theskab är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2016-07-05, 20:30   #22

Reg.datum: dec 2014
Sharp$: 2346
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av sebval Visa inlägg
Är risken inte stor att man blir limiterad om man tradar mellan bolagen?
Har kört så ett tag, där limiten kom först var marathon bet... Men annars har jag klarat mig bra.

Av mina erfarenheter så brukar de som går all in på varje bet bli limiterade.
Är inte välkomstbonusen man tjänar mest på utan det är alla kampanjer de öser över en under året som går...
theskab är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2016-07-05, 20:36   #23

Reg.datum: jun 2011
Sharp$: 1310
Standard

Bolagen bryr sig inte om du vinner utan det beror helt och hållet på vad du spelar.
Kör du odds där dom ligger fel (speciellt i surebet läge) då kommer du bli limiterad även om du så torskar varenda spel.

Som sades tidigare så är det ju förutom EM lågsäsong nu men kör du t.ex Premier League i höst så kan du spela rejäla spel utan att spelbolagen kommer bry sig de minsta om du råkar vinna några hundra tusen. Självklart förutsatt att det inte är utstick på PL då.
lottolars är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2016-07-05, 23:47   #24

Reg.datum: jan 2015
Sharp$: 3091
Standard

Är det stor omsättning på spel under OS?
Kan komma en del erbjudanden på det antar jag.
bjarnea är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2016-07-06, 00:37   #25

ExtremtRiks avatar

Reg.datum: dec 2013
Sharp$: 3158
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av sebval Visa inlägg
Jag tänker att bolagen vill inte ha några vinnande kunder. När man spelar mellan bolagen så kommer du att vinna på något av bolagen.

Matchar man mot en spelbörs och vinner över pengarna till spelbörsen så vinner man aldrig på bolagen och blir därmed inte limiterad. Mycket möjligt att jag har fel, har inte hållit på med detta någon längre tid.

Hur länge har du hållit på? Har du någon erfarenhet av att bli limiterad?

Tillräckligt länge för att inse att man vinner en del och förlorar en del !
Folk som kan förutsäga var pengarna hamnar med mer än några procents edge mot utfallet är "sagofigurer" och sysslar inte med bonustrading (gissar jag ).

Nej.

Har för mig att någon varnat för att vissa bolag / brands har samma ägare...

Jag går sällan All In (vilket någon angav som en limiteringsrisk) delvis av likviditetsskäl utan försöker leva med de avdrag som är, går helt enkelt inte in i en bonus med mer än 6x omsättningskrav såvida det inte är på ett bolag jag trivs med. Försöker också hitta spel jag trivs med och bokar mot i varierande grad, eller använder bonusen för att minska risken på något spel jag gillar oddset på.

Senast redigerad av ExtremtRik den 2016-07-06 klockan 12:44.
ExtremtRik är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2016-07-07, 17:50   #26

Lunkans avatar

Reg.datum: apr 2010
Sharp$: 899
Standard

Citat:
Guts m.fl bolag har sämre odds, och det är då svårare att hitta bra tradingobjekt.

Men hos de "traditionella" bolagen anser jag att det är väldigt simpelt att tradea över bonusen. Jag spelar också mellan bolag/bolag för att slippa avgift hos betfair.

Surbet.com's gratis version fungerar utmärkt för detta.
Lunkan är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2016-07-13, 17:32   #27

Anonyms avatar

Reg.datum: sep 2010
Sharp$: 28334
Standard

Är det någon som har använts Betfairs 100% bonus upp till 2000:- och hora över den till t.ex. Smarkets? Tror ni Betfair ser allvarligt på det här? Deras "Odds", (inte spelbörsen) styrs den även av oss användare eller är det Betfairs egna odds?
Anonym är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Svara

td