![]() |
|
LinkBack
![]() |
Ämnesverktyg
![]() |
![]() |
#1 |
![]() När en förlorare blir en vinnare
Innan jag började spela seriöst förlorade jag stora summor hos bolag som Bet365, Unibet och Nordicbet. Mitt livstidsresultat hos dessa bolag är alltså, än så länge, kraftigt på minus. Betyder det att jag kommer att kunna få plocka tillbaka mycket pengar innan jag blir limmad där, eller hur tror ni spelbolagen resonerar?
|
|
![]() |
![]() ![]() |
![]() |
#2 |
![]()
...
Senast redigerad av Lobo den 2016-06-28 klockan 12:55. |
|
![]() |
![]() ![]() |
![]() |
#3 |
![]()
...
Senast redigerad av Lobo den 2016-06-28 klockan 12:55. |
|
![]() |
![]() ![]() |
![]() |
#4 |
![]()
Min gissning är att du får hålla på ett bra tag med samma insatser om du vinner lite "sakta men säkert". Har du däremot hittat en guldgruva någonstans och går på knock där, så lär limiteringen komma som ett brev på posten...
|
|
![]() |
![]() ![]() |
![]() |
#6 |
![]() |
|
![]() |
![]() ![]() |
![]() |
#7 |
![]()
Rimligtvis är det framtida beräknat utfall för på ditt spelande och inte historiken som avgör om dom vill ha dig som kund i framtiden, eller om dom limiterar....
Senast redigerad av mirran2 den 2016-06-28 klockan 17:04. |
|
![]() |
![]() ![]() |
![]() |
#8 |
Reg.datum: sep 2010
Sharp$: 1952Sharps.se Kirtap million Stats: 28 - 30 - 0 ROI: 105.57% Vinstprocent: 48.28% |
![]() |
![]() |
![]() ![]() |
![]() |
#9 |
![]()
Nej.
Jag har själv spelat hellre än bra, men det går att jobba bort.
En ROI på 110 och 100 kr insats ger bara hälften så tjock plånbok som vid 102 % i ROI och 1000 per bet Det värsta är inte att bli limiterad - Det är värre om man inte blir det Nu även på Twitter To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts. |
|
![]() |
![]() ![]() |
![]() |
#10 |
![]()
Du menar att om du ändrar ditt spelmönster och börjar spela surebets och utstick eller whatever vinnande strategi TS har hittat, efter att tidigare ha förlorat 100k på sexlingar, så kommer dom att vänta med att vidta åtgärder tills du har vunnit tillbaka dina 100k?
|
|
![]() |
![]() ![]() |
![]() |
#11 |
![]()
Ja har du börjat surebetta kommer limiteringen komma ganska så snabbt i alla fall.
Spelar du vanligt är det ju självklart att det kommer ta mycket längre tid att bli limiterad om du har en gedigen torsk historik än om du kommer in på ett sprillans nytt konto och börjar köra. |
|
![]() |
![]() ![]() |
![]() |
#12 |
![]() |
|
![]() |
![]() ![]() |
![]() |
#13 |
Guest
|
![]()
Den som inte ser möjligheterna av en förlust, förblir också en förlorare. Att gnaget säljer guldet varje år i slutspurten, är väl ändå ingen nyhet?!
|
![]() ![]() |
![]() |
#14 |
Banned
Reg.datum: jan 2010
Sharp$: 19213Robfri Expertrekar Stats: 72 - 87 - 1 ROI: 115.50% Vinstprocent: 45.28% |
![]() |
![]() |
![]() ![]() |
![]() |
#15 | |
Reg.datum: sep 2010
Sharp$: 1952Sharps.se Kirtap million Stats: 28 - 30 - 0 ROI: 105.57% Vinstprocent: 48.28% |
![]() Citat:
Senast redigerad av Slurf den 2016-06-29 klockan 18:10. |
|
![]() |
![]() ![]() |
![]() |
|