![]() |
|
LinkBack | Ämnesverktyg |
![]() |
#1 |
![]() Vänner som vill rygga en spel
Många av mina vänner veta att jag spelar en hel del och när de frågar brukar jag svara något i stil med "Det går väl rätt så bra. Går plus på spelen."
Häromdagen så frågade en vän just det och sa då att jag väl kan tipsa honom om mina spel så ska han spela samma... har egentligen inget emot att leverera spel till vänner. Men nu är det så att jag till största delen spelar utstick som är försvunna på några minuter efter att jag har spelat. Skulle jag då t.ex. tipsa om AIK till 1.95 hos Playros.com (lol ![]() Hursomhelst så sa jag till min vän att jag kunde ge honom lite tips och levererade 5 olika spel inom ungefär 3 minuter under söndagskvällen via Facebook. Kunde se att han inte "läst" mina spel förrän cirka 1 timma efter att jag skrev dom och samtliga hade blivit sänkta men så skrev han "Haha jag läggerspelet nu 😬". Jaja, antingen så spelade han inte alls eller så lirade han till underodds.. ![]() Frågade honom vad han spelar annars och då sa han "Kör lite bandy nu. Gick rätt bra senast jag spelade det." Hmm, okej.. frågade sedan om han har system eller om han bettar på känsla. Då svarade han: "Körde singlar mestadels. Dubblade bettet vid förlust på 2x pengarna bet. 5%av rullen ca. Sen försökte ha bra koll på ligorna. Inte något supersystem, men jag plussade på de tills jag tog ut allt." Givetvis ett tramssystem á la Martingale. Men så kan man ju inte säga rakt ut eller? Hur gör ni när vänner frågar er om de får rygga er? Dels så orkar jag inte posta alla mina spel, och sen så lär han ju ändå inte hinna spela ens en bråkdel av alla spel jag postar. Men känns ändå taskigt att säga att man inte pallar skriva alla sina spel. ![]() |
|
![]() |
![]() ![]() |
![]() |
#2 |
![]()
Om du bara spelar utstick så är det la bara att säga som det är?
"jag kör utstick och du kommer inte ha en chans att hinna spela samma" Bokför du spelen är det ju bara ge han url till ditt sheet och säga här har du ta vilka spel du vill. |
|
![]() |
![]() ![]() |
![]() |
|