|
LinkBack | Ämnesverktyg |
2015-07-26, 22:31 | #1 |
IP-nummer
Hej, jag undrar en sak om ip-adresser.
Jag har dolt-ip via dold.se för att kunna spela på eu-bolag via familj och släkt utan att de ska kunna sammankoppla min ip-adress med min "vanliga" som jag använde till mig själv innan jag blev limmad. Nu till frågan. Är det alltid samma ip-adress för mitt dold.se-konto. Dvs om jag gör ett bet365-konto i en väns namn på samma dold.se-konto som jag gjort andra bet365-konton - ser de då att det är samma ip? Eller är det dolt, eller dynamiskt? Hoppas ni förstår frågan. |
|
2015-07-26, 23:03 | #2 |
Familj verkar ju väldigt risky?
Bolagens avtal ger dem i stort sett rätt till att göra vad de vill med dig och dina ägodelar. Eller iaf ditt konto. |
|
2015-07-26, 23:17 | #3 | |
Reg.datum: sep 2012
Sharp$: 8330Fotboll, testet slutfört Stats: 57 - 143 - 0 ROI: 95.31% Vinstprocent: 28.50% |
De har ett antal proxyservrar med sammanlagt 10 olika ip adresser.
Om du råkar bli ansluten till samma proxy 2 gånger har du samma ip adress. Detta kan du inte styra över själv. Men om du gör något olagligt kommer de lämna ut dina uppgifter direkt. Citat:
2015-07-28, 20:35 | #4 |
Många bettingsajter limiterar ju dock sina välkomstbonusar till en per hushåll och adress vilket innebär att dina familjemedlemmar måste bo på annan adress än dig själv för att det ska fungera.
|
|
2015-07-29, 12:44 | #5 |
i hate bunnies
Reg.datum: jan 2010
Sharp$: 1188mackapär ver.0.8.1 Stats: 2879 - 3456 - 618 ROI: 100.19% Vinstprocent: 45.45% |
Ställa en vpn server hos den vars uppgifter man ska använda, får man alltid dennes korrekta ip. Tex en asus router, aktivera vpn server i den.
Raidar du alla eu bolag, sedan samma sak hos nån annan som inte har nåt behov av limiterade spelkonton .
active: To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts. old: To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts. | To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts. | To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts. | To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts. "…a soccer match is equivalent to two teams throwing a dice. The number 6 means goal and the number of attempts of both teams is fixed already at the beginning of the match, reflecting their respective fitness in that season."
|
|