![]() |
|
LinkBack
![]() |
Ämnesverktyg
![]() |
![]() |
#16 |
Reg.datum: jan 2010
Sharp$: 6820Smirnoff Ice Stats: 1059 - 1080 - 44 ROI: 98.87% Vinstprocent: 49.51% |
![]()
Jag är av annan åsikt OM du jobbar med en liten rulle. Vad är en 1000ing idag, inte mycket till. Istället för att hålla på och reka i månader med insatser som 20-30kr och inte komma mycket någonvart, lär dig värdet av att lägga ett bra spel istället. Ta och satsa tex 200kr, men se till att du hittar en match som är värd så mycket av rullen.
Jag har hållit på länge och för mig funkar det att höja insatsen på units och spela mindre matcher. Tex förra NBA säsongen så var det drygt 1200 matcher spelade...och jag hade "bara" 270 spel för säsongen... Sen beror det på om du vill ha action, vilken edge och all det där, men har man inte en rulle på +5k så är det ganska oseriöst ändå
![]() ![]() |
![]() |
#17 |
![]()
Hur ofta hittar man ett spel som är värt 20% av rullen? Svaret är väl typ aldrig.
|
|
![]() |
![]() ![]() |
![]() |
#18 |
![]()
Om jag var du så hade jag försökt att spara ihop till kanske 10k att ha som startkassa. Mindre än så blir bara frustrerande om du spelar för profit. Tar år och dar att gneta sig upp ifrån 1000 SEK med BRM.
|
|
![]() |
![]() ![]() |
![]() |
#19 | ||
Reg.datum: jan 2010
Sharp$: 6820Smirnoff Ice Stats: 1059 - 1080 - 44 ROI: 98.87% Vinstprocent: 49.51% |
![]() Citat:
Citat:
#YOLO ![]()
![]() |
![]() ![]() |
![]() |
#20 | ||
![]() Citat:
Citat:
![]() ![]() |
![]() |
#21 | |
![]() Citat:
Sverige-vitryssland i hockey Sverige- Trinidad-tobago i fotboll. Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
putte64 (+10) |
||
![]() |
![]() ![]() |
![]() |
#22 | |
![]() Citat:
|
||
![]() |
![]() ![]() |
![]() |
#23 |
![]()
Yep! Fast jag tror han heter Joey25 eller nåt liknande där..
![]() ![]() |
![]() |
#24 | |
![]() Citat:
|
||
![]() |
![]() ![]() |
![]() |
#25 |
![]()
Kul tråd, hälften försöker förklara vad sportspel går ut på, den andra hälften förstår likförbannat inte!
![]()
![]() ![]() |
![]() |
#26 |
![]() |
|
![]() |
![]() ![]() |
![]() |
#27 |
![]()
Chansvärdering, odds, BRM ?
![]() ![]() |
![]() |
#28 | |
![]() Citat:
![]()
En ROI på 110 och 100 kr insats ger bara hälften så tjock plånbok som vid 102 % i ROI och 1000 per bet Det värsta är inte att bli limiterad - Det är värre om man inte blir det Nu även på Twitter To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts. |
||
![]() |
![]() ![]() |
![]() |
#29 | |
![]() Citat:
![]() makann Semicolon hemlig semipro Masho123 Seebbo Wagner putte64 NiLu Juret Arch sirlarsson Galecerdo cuvier Cc sskssk Flickepojken undertecknad var inte med när kommentaren lades men ok var väl väntad att komma in. Har en egen tes om att de flesta här på forumet är wannabees Själv förstår jag ingenting men visst är tråden kul ![]()
![]() ![]() |
![]() |
|