|
LinkBack | Ämnesverktyg |
2013-08-11, 11:38 | #1 |
Reg.datum: sep 2011
Sharp$: 233NBA/NHL/FOTBOLL Stats: 20 - 9 - 0 ROI: 128.11% Vinstprocent: 68.97% |
Moneybookers eller liknande
Hej!
Har en liten grej som jag funderat på ett tag. Har nästan alltid spelat enbart på en site och därmed haft hela min bankrulle där. Nu har jag läst lite och nån tjänst liknande moneybookers verkar ju vara ett smidigt sätt att hantera sina pengar online. Själva frågan rör hur ni gör i praktiken när man letar högsta oddsen. Har ni aldrig nå pengar på själva siterna utan allt i internetplånboken? Och gör man isåfall en isättning till spelbolaget för varje spel man ska spela på? Likadant att man isåfall gör ett uttag efter varje spel vid vinst? Om man nu skulle arbeta på det sättet, hur reagerar bolagen på att det görs insättningar/uttag kanske varje dag på ens konto? Bryter det mot nå regler? Lite funderingar kring hur det fungerar i praktiken.. Känns som att sitta med bara ett visakort inte är hållbart i längden om man i längden vill utveckla sitt spelande. / H |
2013-08-11, 11:50 | #2 |
Har kanske hälften av rullen på MB och resten utspritt på många olika bolag. Grejen är det att en del bolag (även bland de som har bra odds som till exempel Pinnacle) tillåter bara ett grattis uttag per kalendermånad. Medan till exempel 5Dimes om jag nu inte har helt fel bara har grattis uttag på måndagar mellan två specifika klockslag.
Att göra insättning och uttag innan och efter varje spel är bara onödigt. Fördelen med MB är att alla insättningar är grattis (till skillnad mot kort där det kostar) och du slipper oftast skicka in leg och skit då MB har verifierat att du är du. Det som du ska tänka på är att en del bolag kräver att du gör insättningar med kort för att kunna få ta del av bonusar. MB och Neteller är inte direkt så vanligt som jag har förstått bland de stora speltorskarna (typ RoK medlemmar) så har väl lite med det att göra. Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
Hyper (+10) |
|
|