|
LinkBack | Ämnesverktyg |
2013-06-05, 05:55 | #1 |
Bonushoreri & Betfair
Hejsan!
Är ny i bettingvärlden. Inte när det kommer till betting I sig, utan i den riktiga bettingvärlden. Har tidigare mest Kastat iväg pengar på olika bet, ibland lyckosam men allt som oftast Så har det såklart slutat i 0:or. Det har jag nu tröttnat på, och har således också läst en hel del På olika sidor och forum. Jag skulle nu vilja komma igång med det hela. Och tänkt bonushora lite i början för att bygga upp min Rulle. Jag har läst guiden, angående internetplånbok, och hur Du går tillväga genom betfair o.s.v. Det jag undrar över är, vad ska man tänka på när man använder Sig av t.ex moneybookers? Är det den bästa sidan? Finns det någon Svensk motsvarighet? Sen vart jag ändå lite osäker på hur Berfair fungerar, i.o.m att man Bokar sina spel. Istället för att placera. Man får ju även bonus på 350kr hos Betfair, hur fungerar det när det kommer Till att använda sig av den sidan för bonustrading? Försvinner omsättningskraven där när du bokar ditt spel inför traden? Hoppas att ni förstår mina frågor, och att jag inte krånglat Till det. Tack på förhand! Mvh // Thobias -------------------------------- |
|
|