|
LinkBack | Ämnesverktyg |
2012-08-13, 14:20 | #1 |
Hur ska jag hindra mig själv?
Så här ligger det till.
Jag spelar för mycket. Men inte på det sättet att jag spelar bort mina pengar. Tvärtom jag vinner efter 500+ spel ligger jag på en ROI på 100,6%. Mitt problem är att jag lägger för många spel utan någon tanke bakom, mest live spel i udda sporter och ligor man inte visste fanns. Har sedan en tid tillbaka flaggat mina "impuls spel" och kunnat få lite statistik. Vad jag upptäcker då är att det är just alla dessa idiot bets som sänker mig. Hade jag skippat dom skulle jag legat på +111% Trots att jag vet om detta så fortsätter jag lägga idiot live spel. Värst är dagar som idag när utbudet är dåligt. Har redan lagt ett idag som tur var gick det in. Men oftast gör dom inte det och då känner man sig jävligt korkad. Någon som kan komma med tips på hur jag ska kunna låta bli att lägga dess bet? |
|
2012-08-13, 14:31 | #3 |
Jag har gjort likadant men jag la ner eftersom de inte va lönsamt, de är väll därför man spelar, för o vinna pengar? det kliar ibland i fingrarna speciellt om de gått dåligt under dagen men de är bara o skita i o lägga dom där impulsliren!
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
Jinx (+1) |
|
2012-08-13, 14:39 | #4 |
Lägg en LILL peng på dina livespel, om du nu inte klarar av att avstå dem..
|
|
2012-08-13, 14:41 | #5 |
Har inget annat bra tips än att skaffa dig en elak käring som vi andra har!
Skojade bara. Våga öppna sidan och var stark. Lycka till. http://www.spelberoende.com/ Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
Maijadona (+5) |
|
2012-08-13, 15:08 | #6 |
Moderator
Reg.datum: jan 2010
Sharp$: 5408Fotboll 2013 Stats: 306 - 184 - 57 ROI: 104.46% Vinstprocent: 62.45% |
Vetskapen att du är vinnande på de spel med eftertanke borde vara tillräckligt, har man uppmärksammat och förstått en problematik så är man ju på rätt spår, att man trots det fortsätter med det destruktiva är lite märkligt faktiskt.
Det enda jag kan komma att tänka på är ge fan i att följa saker live, skaffa en annan hobby. Träna eller glo på en film, vad som helst. |
2012-09-27, 13:44 | #7 |
Låter det för bra för att vara sant så är det ofta det, eller vad är det man brukar säga?
Alla dessa sidor har väldigt lik HTML, layout, eller vad man kallar det, vet inte varför men det får alltid 1 eller 2 av mina varningsklockor att börja ringa. |
|
2012-09-28, 10:30 | #8 |
Hur hindrar du dig från att pissa i tvålen på jobbtoaletten? Svar: Du vet att det är fel.
Om du vet vilka spel det är du går minus på har du dels kommit bra mycket längre än gemene torsk och dels vet du ju exakt vad det är du ska låta bli att göra. Hur kan du rättfärdiga spel som du vet att du förlorar på? Det är ju inte spel utan välgörenhet. Ta dig i kragen Vad svamlar du om?
Kungen av roulette, Sputnik: "Haha har en edge runtt 8% utan mätutrustning" "du vet ingenting om roulette" Skrivbordssoldat: J-Donadoni "Skulle yttra betydligt hårdare ord om jag fick känna på ”Analys” öga mot öga" "han borde omedelbart ha en ban" |
|
2012-09-28, 13:57 | #9 | |
Citat:
|
||
2012-09-28, 14:08 | #10 |
Banned
Reg.datum: jan 2010
Sharp$: 2021Allsvenskan 2012 Stats: 2 - 1 - 0 ROI: 146.67% Vinstprocent: 66.67% |
Jag skulle föreslå att du gör 2 SS, en där du har dina bets som du har tänkt fram och som är kvalitet bakom och ett där du har dom som du hastar iväg för dom borde ju vinna. Sedan får du väl låta empirin tala för sig själv.
Siffror hjälper alltid, det är 36% vanligare att vänsterhänta är bögar. Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
eddieh (+10) |
2012-09-28, 16:09 | #11 |
Källa på det?
Kungen av roulette, Sputnik: "Haha har en edge runtt 8% utan mätutrustning" "du vet ingenting om roulette" Skrivbordssoldat: J-Donadoni "Skulle yttra betydligt hårdare ord om jag fick känna på ”Analys” öga mot öga" "han borde omedelbart ha en ban" |
|
2012-09-28, 16:18 | #12 |
" Forskare har även funnit att vänsterhänthet är vanligare bland homosexuella där homosexuella har 1,34 gånger fler vänsterhänta än heterosexuella. Resultaten pekar på att det rör sig om skillnader i den tidiga neurosutvecklingen"
- Wikipedia
2012-09-28, 18:05 | #13 | |
Citat:
Gimli, Lemasive: Spoiler:
||
|