|
LinkBack | Ämnesverktyg |
2010-02-08, 15:18 | #1 | |
8/2 Nattens NHL tankarCitat:
Min första tanke på natten är utan långdragiga rekar: Toronto Maple Leafs - San Jose Sharks Här tror jag Sharks mosar Toronto med hästlängder! Toronto är ett knackigt lag som åker upp och ner i tabellen och deras vinst mot ett trött Ottawa. 3 senaste mötena har Sharks vunnit. Philadelphia Flyers - New Jersey Devils ? Ray Emery räknas att va tillbaka i Philly idag NJ´s nykomling har ej imponerat mig med sitt själviska spel. Höjer upp en varning endå på NJ! Osäker match för mig. X kan vara på sin plats. Colorado Avalanche - St. Louis Blues Colorado utan tvekan. Kanske kan prova -1.5 på Colorado. Tror att deras form är på bättringsväg. Phoenix Coyotes -1.5 - Edmonton Oilers Edmonton är NHLs sämsta lag, och dom är ännu sämre borta. Phoenix är ett grymt lag som klara av Chicago m.m Min finaste REK! Anaheim Ducks - Los Angeles Kings Jag är ett Ducks fan, men! Här måste ju Kings krossa igen. 9-1 på Kings senaste matcher. Ö5.5 mål är även att tippa! Kom gärna med era tanka också |
||
2010-02-08, 15:38 | #2 |
Colorado - Blues tycker jag är svår då blues visat ett mycket fint spel på borta is. Den avstår jag.
Sen tror jag att kings vinststreak tar slut mot ett hemmastarkt Anaheim. Sharks är jag med dig på. Tror dom kör över Toronto
To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts. To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts. |
|
2010-02-08, 15:46 | #3 |
Reg.datum: jan 2010
Sharp$: 462Geezer NHL Stats: 78 - 50 - 1 ROI: 121.30% Vinstprocent: 61.00% |
Giguere har väll dock inte släppt in nått mål än i Leafs?
Fortsätter ha att spela bra ger han laget en chans att vinna varje match. Men Sharks ska egentligen vara en klass bättre där. |
2010-02-08, 15:47 | #4 | |
Citat:
Får se hur jag ställer mig till denna match, men ännu så länge är jag lite kluven..
2010-02-08, 15:48 | #5 |
Hehe, du var för snabb för mig Geezer
2010-02-08, 15:52 | #6 |
Nej vet, egentligen gillar jag inte att spela emot Toronto då dom flera gånger storspelat när jag gått emot. Blir dock en slant på Sharks idag!
To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts. To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts. |
|
2010-02-08, 18:19 | #7 |
Toronto känns lite farliga med tanke på den senaste 5-0 vinsten mot Ottawa och Giguere i målet.. Dock är det som ni säger klasskillnad och Sharks har dessutom ett snuskigt bra bortafacit (9-1). Lirar antagligen PL @ 2.00 på Sharks här.
Oddset på Phoenix är väl inte direkt fantastiskt, men Edmonton är ett pisslag och Phoenix hade före bortaförlusten mot svåra Dallas 6 raka segrar. Klasskillnad här med... Ducks - LA känns sinnes svår. LA har 9 raka segrar, men Ducks har 9 raka hemmasegrar... Tror jag undviker denna match, men om jag bettar kör jag på Kings. Deras senaste vändning mot Detroit från 0-3 till 4-3 var aweeesome! Flyers - Devils och Colorado - St.Louis känns båda som No bet matcher.. BOL! |
|
2010-02-08, 19:14 | #8 |
Har lagt lite deg på Phoenix men tycker resten är jävligt svåra. Kings är ju grymma, men man kan inte underskatta Anaheim.
|
|
2010-02-08, 22:04 | #9 |
Frågan är om man vågar lägga in en slant på LA? De senaste matcherna har ju gått hem med drygt ett mål+. LA har dock nästan vunnit samtliga av de senaste matcherna mot Ducks.. Vad tycker ni? Ett singelbet på denna match måste väl åtminstone vara värt?
|
|
2010-02-08, 22:07 | #10 |
Mina NHL spel:
Philadelphia vs New Jersey 1a 2,40 4 Units Båda lagen letar formen och båda har problem med målskyttet. Vad jag gillar i detta läget är att detta är vad jag tror en match som Philadelphia behöver, extra krydda i ett derby, de har energi spelarna som går igång på dessa typer av matcher och kommer att göra det ikväll, enda orosmolnet är om Ray Emery inte spelar i målet för Flyers.... Toronto vs San Jose hcp -1,5 2a 2,85 4 Units Toronto och Giguere får här möta ett motstånd som är FÖR bra. de måste hålla sig ifrån utv båset och vara riktigt taighta i egen zon för att ens ha någon som helst möjlighet att spela en jämn match, men tror inte det är möjligt för dom i 3 perioder. San Jose är ett lag som verkligen utnyttjar de lägen som bjuds på. Deras första line går INTE av planen poänglös!! Phoenix vs Edmonton hcp -1,5 1a 2,15 3 Units Phoenix vill verkligen ha revansch sedan de gick av planen mållös vs Dallas senast, Bryzgalov släpper inte in många puckar och skulle inte bli förvånad om han håller helt tätt inatt... Lycka till med era nattliga spel och hoppas jag bjuder på bra spel!!
2010-02-08, 22:29 | #11 |
Personligen tror jag att Toronto vinner (ML), om inte annat kommer att spela sjukt jämt mot San Jose. Tänk på att Toronto spelar sjukt bra för tillfället och har hemmais, fatta hur tända dom kommer att vara. Sen kommer favoritlaget Anaheim Duck köra sönder LA Kings winstreak, fan vad gött. Synd att jag inte vågar satsa på dom förtillfället. :(
Dagens spel för mig blir New Jersey Devils (ML 2.00) som spelar borta mot ett svagt Philadelphia Flyers. Nu jobbar vi in skiten, grabbar! Mvh Random#1 |
|
2010-02-08, 22:37 | #12 |
Spelar en rak PHX 5u och PHX -1.5 3u, blir mitt för natten.
Avstår resten då jag inte har någon bra feeling och tycker det känns svårt.. |
|
2010-02-08, 22:54 | #13 |
Sharp$: 462Geezer NHL Stats: 78 - 50 - 1 ROI: 121.30% Vinstprocent: 61.00% |
Spelar rak på Yotes och en liten tv-peng med hjärtat på Devils ML.
|
2010-02-08, 22:57 | #14 |
Phoenix får bli dagens lir sen lite småpengar på san jose och över i Anaheim - LA
|
|
2010-02-08, 23:01 | #15 |
Sharp$: 421Hi-diddly-ho Stats: 770 - 730 - 56 ROI: 110.07% Vinstprocent: 51.00% |
|
|