|
LinkBack | Ämnesverktyg |
2011-09-24, 08:09 | #1 |
Dagens Ishockey 24/9
Goddagens!
Bara att skynda fynda på dagens elitserie idag! Iaf för oss som spelar på bet365. De har lite märkliga odds idag tycker jag. I matchen Växjö - Skellefteå har de ingen favorit vilket ger oss 2.40 på den raka tvåan! Tycker det är najs och kommer att spela på den. Växjö har gjort det hyggligt inledningsvis, men inte imponerat. Skellefteå har förhoppningsvis fått fart under skridskorna nu och 4-0 borta mot Linköping borde ge ett gott självförtroende! Jag kör! Kom med era egna tips nu så gr vi det här till en bra lördag! |
|
2011-09-24, 13:23 | #2 |
16:00 HV71 - Luleå
# HV71 har sex raka hemmasegrar mot Luleå # Johan Fransson har assisterat till minst ett mål per match de tre senaste matcherna # Luleå har gjort färre än två mål per match de tre senaste bortamatcherna 16:00 MODO - Linköping # MODO har förlorat de tre senaste hemmamatcherna # Figren gör comeback. # Dick Axelsson gör elitseriedebut för sin nya klubb efter knäskadan. Nyförvärvet är åtminstone med i matchtruppen. 16:00 Timrå - Djurgården # Timrå har tre raka segrar mot Djurgården # Kyle Klubertanz har gjort minst en poäng per match de fyra senaste matcherna # Antti Halonen borta precis som tidigare medan Ilkka Pikkarainen och Alexander Larsson är tveksamma till spe 18:30 AIK - Frölunda # Patrik Nemeth har varit utvisad minst två minuter per match de tre senaste matcherna # Frölunda har släppt in färre än två mål per match de tre senaste bortamatcherna # Med otroliga 97,96 i räddningsprocent toppar Frölundas Frederik Andersen målvaktsligan före Viktor Fasth. AIK-keepern skuggar på 96,09. Om båda står på lördag lär det bli en duell utöver det vanliga. 18:30 Färjestad - Brynäs # "Honken" gör säsongsdebut i Brynäsmålet # Magnus Nygren. Powerplaybacken fortsätter att imponera och för tillfället kan han också titulera sig poängkung i FBK. # Martin Sevc har varit utvisad minst två minuter per match de tre senaste matcherna 18:30 Växjö - Skellefteå # Ilkka Heikkinen har gjort minst en poäng per match de tre senaste matcherna # Skellefteå har tagit minst en poäng per match de tre senaste matcherna # Jan Urbas är fortfarande axelskadad men i övrigt är Växjö ordinarie, frånsett de spelare som har lånats ut |
|
2011-09-24, 13:37 | #3 |
Brynäs kan vara värt ett spel FBK har väl inte övertygat !!:
|
|
2011-09-24, 13:41 | #4 |
|
|
2011-09-24, 13:43 | #5 |
Reg.datum: jan 2010
Sharp$: 2093Oscar4122-Hockey Stats: 532 - 637 - 85 ROI: 112.00% Vinstprocent: 45.51% |
Håller med dig!
Jag har spelat Brynäs DNB (pengarna tillbaka på kryss) till 3,05. Känns som ett bra odds, Brynäs kan mycket väl få med sig poäng idag. I övrigt spelar jag Luleå P1, Luleå ML, Djurgården ML, Skellefteå ML och FRÖ-AIK under 5 samt under 1,5 första perioden. |
|