|
LinkBack | Ämnesverktyg |
2011-05-12, 13:38 | #1 |
VM Kvartsfinaler idag
Tankar inför dagens matcher?
Finland-Norge Canada-Ryssland Själv tror jag nog Finland-Norge kan bli en väldigt öppen match. Överspel i den matchen kan vara ett alternativ. I Canada matchen känns det otroligt ovist. Canada har sett heta ut så här långt men att räkna ut ett starkt Ryssland känns fel. Så vad tror ni? |
|
2011-05-12, 13:53 | #2 |
Klart det är fel att räkna ut Ryssland, men att kalla dem för "ett starkt Ryssland" just nu är också väldigt fel. De har verkligen inte imponerat hittills.
2011-05-12, 13:55 | #3 |
Finland - Norge är öppen för en skräll, jag anser inte att Finland har presterat något vidare i VM därför tror jag Norge vinner på straffar eller liknande.
Kanada - Ryssland går jag lite på statistik och tror på en stark Kanadensisk seger. Vart pengarna ska satsas är svårare. Antagligen på över 5 mål i Kanada - Rysslands matchen. Vi får se man kan faktiskt ändra sig om man får tänka lite, spännande kväll det blir i vilket fall |
|
2011-05-12, 13:57 | #4 |
Starkt Ryssland skrev jag mest för att Ryssland är Ryssland. En stark nation som oftast presterar i viktiga matcher, precis som Canada givetvis
|
|
2011-05-12, 13:58 | #5 |
Jag tror absolut Norge kan skrälla faktiskt! Känns jätte öppet som du säger. Ja det är inte lätt i dessa matcher inte. Men att det blir över 5 mål i Canada matchen kan jag hålla med om. Känns som ett bra spel
|
|
2011-05-12, 15:40 | #6 |
Kommer nog också lira över i Ryssland-Kanada. Känns som att en öppen, fartfylld och fysisk match är att vänta!
|
|
|