Sharps är skapad av experter inom spelbranschen och alla rankningar av operatörer på vår sida är gjorda med stor diskretion. Vi hoppas att de online spelbolagen som vi har valt ut faller dig i smaken. När du väljer att klicka på en utgående länk på vår sida, kan vi komma att erhålla provision, dock utan någon kostnad från din sida. Läs hela meddelandet här.
Logga in

Svara

LinkBack Ämnesverktyg
Gammal 2011-02-14, 13:15   #1

jaktenpamiljonens avatar

Reg.datum: feb 2011
Sharp$: 388

Stats: - -
ROI: %
Vinstprocent: %

Standard

2011-02-15 St Louis Blues - Vancover Canucks (NHL)

Datum: 2011-02-15
Tid: 02:05
Sport: Ishockey
Land: USA
Liga: NHL
Match: St Louis Blues - Vancover Canucks

Spel: Vancover Canucks 2
Insats:
Odds: 2.25
Bolag:

Motivering:
Här kommer Vancover från 5 vinster och 1 förlust på de senaste 6 matcherna. Förluste kom mot ett av de andra riktigt bra lagen i serien Anaheim och var med 4-3. Alltså endast med uddamålet. Här är en match som man enlig pappret ska ta. St Louis kommer från 2 vinster och 4 förluster de senaste 6 matcherna. Vinsterna har inte varit mot något bra motstånd utan man har vunnit mot Florida och Edmonton. Till matchen kommer Vancover utan skadade Ballard, Sweatt, Edler, Desbiens och Hamhuis. St Louis kommer till match utan David Perron samtidigt som Colaiacovo är tveksamm till spel. Här är en match som Vancover med bröderna Sedin i spetsen har stor chans att vinna. Något att tänka på är att Canucks med Rober Luongo i målet inte förlurat under full tid sen 5 dec förra året. 2.25 är klart spelvärt.

Lycka till!
jaktenpamiljonen är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2011-02-15, 00:27   #2

Sharp$: 35
Standard

vilket bolag ger dig de där oddsen?
EPluribus är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2011-02-15, 00:54   #3

Rudens avatar

Reg.datum: jan 2010
Sharp$: 1460

Segertåget - Ruden
Stats: 25 - 21 - 1
ROI: 111.61%
Vinstprocent: 54.35%

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av EPluribus Visa inlägg
vilket bolag ger dig de där oddsen?
Betsafe erbjuder 2.25 på Canucks

To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.

Segertågets Spreadsheet (0-0-0):

To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.

Ruden's IO-spel (20-8-1):

Ruden är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2011-02-15, 01:33   #4

jaktenpamiljonens avatar

Sharp$: 388

Stats: - -
ROI: %
Vinstprocent: %

Standard

jag fick 2.25 på Unibet. Tippade iofs imorse då linorna inte rört sig

Mitt spread som följer mina spel från min blogg.

Bet & Love // Mr. X
jaktenpamiljonen är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Svara

td