![]() |
|
LinkBack
![]() |
Ämnesverktyg
![]() |
![]() |
#16 |
![]()
Tjeckien @3.68
Känns som att Sverige rusat iväg och blivit lite väl höga favoriter så jag lägger en liten slant på Tjeckien. Blir spännande att se vad Sverige går för ikväll. |
|
![]() |
![]() ![]() |
![]() |
#17 |
![]()
Underspelet ser ju ut att ryka. 2-1 till Sverige efter första..
|
|
![]() |
![]() ![]() |
![]() |
#18 |
![]() |
|
![]() |
![]() ![]() |
![]() |
#19 |
![]() |
|
![]() |
![]() ![]() |
![]() |
#20 |
Reg.datum: okt 2010
Sharp$: 2222KHL Playoff 2011 Stats: 26 - 35 - 6 ROI: 100.16% Vinstprocent: 43.00% |
![]()
Kör en chanspeng på Tjeckien idag till 2.90 @betsafe.
Truppen är klart bättre än det som finnarna ställer på benen. Sen kan man bara inte vara lika kassa som man var mot Sverige. 2.11 på DnB Ryssland @pinnacle mot Sverige tycker jag känns bra. Trots hemmaplan för Sverige så är Ryssland ett bättre lag och av det jag såg tyckte jag att man såg bra ut mot Finland. |
![]() |
![]() ![]() |
![]() |
#21 |
![]()
Svs (2.70) på Ryssland tackar man för.
Visst Sverige vann med 6-1 i torsdags mot Tjeckien. Men Tjeckien bjöd inte upp till mycket motstånd efter första perioden. Ryssland hade 4-1 mot Finland i Ryssland i torsdags. Släppte upp till 4-3 och gjorde sen 5-3 i öppen kasse. Har ett mer ungt lag till denna tunnering och detta unga lag visade upp sig direkt nu senast. Tycker 2.70 är ett riktigt fint odds på Ryssland här och spelas med 4-units.
![]() ![]() |
![]() |
#22 |
![]()
Helt fel ute på Ryssland-spelet idag. Eller rättare sagt, Ryssland var aldrig ens med i matchen första 10 och då hade Sverige redan 4-0
![]() ![]() |
![]() |
#23 |
![]()
Vi får hoppas att Sverige kan ge Finland samma stryk i morgon som vi har gjort mot Ryssland och Tjeckien
![]()
To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts. To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts. |
|
![]() |
![]() ![]() |
![]() |
#24 |
![]()
Finland måste ju bara vara ett värdespel. Kommer nog trycka av ett +0 men väntar till imorgon.
|
|
![]() |
![]() ![]() |
![]() |
#25 |
Reg.datum: jan 2010
Sharp$: 781100 Favorit Stats: 6 - 3 - 0 ROI: 101.56% Vinstprocent: 67.00% |
![]()
Tror att både Sverige och Ryssarna vinner sina matcher idag.
Dock har jag blivit övermodig och tyvärr så har jag råd.. Mitt spel idag blir: Sverige @ 1.60 € 100 BOL Idag ! ![]() ![]()
![]() ![]() |
![]() |
#26 |
![]()
Tänk på att Sverige alltid brukar spela dåligt just i 3e matchen i dessa turneringar
![]() Plus att dem nu övertygat stort i 2 raka matcher... Bol till alla som spelar ![]() |
|
![]() |
![]() ![]() |
![]() |
#27 |
![]()
Ryssland- Tjeckien: 1 (1.80) @ Bet365
Ryssland blev utklassade igår av Sverige, precis som Tjeckien blev. Räknar med ett revanschsuget Ryssland idag, som säkert fick sig en rejäl utskällning igår av tränaren. Tjeckien fick med sig en poäng mot Finland igår. Ryssland säkrar andraplatsen vid en poäng. Men jag tror man går för seger här. Tror mycket på ryssarna här och spelar dom! Spelstopp: 12:00
Varje dag är en ny speldag Senast redigerad av patrik_g den 2011-02-13 klockan 10:31. |
|
![]() |
![]() ![]() |
![]() |
#28 |
![]()
Redan klara vinnare av gruppen med. Men match mot Finland tänder alltid till lite extra. Spelar inte 1-X-2 själv i denna match. Lycka till ni som spelar i den matchen.
![]() ![]() |
![]() |
#29 |
Reg.datum: jan 2010
Sharp$: 781100 Favorit Stats: 6 - 3 - 0 ROI: 101.56% Vinstprocent: 67.00% |
![]()
Håller helt klart med er som kommenterat angående Sverige. Finns många riskmoment.
Men nu är det trots allt Sverige-Finland. Det är alltid en extra prestige och brödrakamp mellan dessa länder, och oavsett match så vill man vinna. Finland har inte övertygat i den här turneringen, och man har varken på pappret eller på plan(enligt mig) en stark trupp. Idag är det även kanske den sista chansen för några av spelarna att verkligen visa att man ska vara med i en VM-trupp.
![]() ![]() |
![]() |
#30 |
![]()
Ni glömmer det viktigaste i denna match killar..Finland förnedrade Sverige i senaste landslagsturren och det vill man såklart ha revansch för
![]() |
|
![]() |
![]() ![]() |
![]() |
|