![]() |
|
LinkBack | Ämnesverktyg |
![]() |
#1 |
![]() Nattens NHL 6/2
Vad lirar ni ikväll?
Jag lirar singlar på Carolina Calgary Minnesota Tror på dessa matcher stenhårt. Motivering finns på min blogg
To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts. Mitt spread som följer mina spel från min blogg. Bet & Love // Mr. X Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
alexT (+1) |
|
![]() |
![]() ![]() |
![]() |
#2 |
![]() |
|
![]() |
![]() ![]() |
![]() |
#3 |
![]()
Förhoppningsvis så vinner vi
![]()
![]() ![]() |
![]() |
#4 |
![]()
Ryggar Carolina och Minnesota direkt !
|
|
![]() |
![]() ![]() |
![]() |
#5 |
![]()
Calgary e nog den som ja känner har störst chans kolla motivering på min blogg orkar itne skriva igen hela grrejen med facit och målskillnad
![]() ![]() |
![]() |
#6 |
![]()
Ottawa o Detroit liras!
|
|
![]() |
![]() ![]() |
![]() |
#7 |
![]()
Jo läste det men tycker att Kings form är lite oroväckande bra och tyckte dem såg bra ut sist men hoppas jag har fel!
|
|
![]() |
![]() ![]() |
![]() |
#8 |
![]()
bara kul med lite diskussion
![]()
![]() ![]() |
![]() |
#9 |
![]()
Oooooh herregud vad surt..
Igår tappar New Jersey sin 3-2 ledning mot Florida medan de har Powerplay (pinsamt) Ikväll tappar Carolina sin 3-2 ledning med 1 min kvar mot Atlanta SUUURT!
![]() ![]() |
![]() |
#10 |
![]()
aa för att summera NHL kvällen igår:
Minnesota får mål bortdömda och Pheonix tar en 1-0 seger Carolina släpper in 3-3 målet med 1 min kvar och matchen går till förlägning Calgary förlorar sin första match efter 6 raka genom att släppa in riktigt usla skit mål mot LA. Idag är en ny dag som man brukar säga. Bara att kämpa på ![]()
To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts. Mitt spread som följer mina spel från min blogg. Bet & Love // Mr. X Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
alexT (+5) |
|
![]() |
![]() ![]() |
![]() |
|