![]() |
|
LinkBack
![]() |
Ämnesverktyg
![]() |
![]() |
#16 |
Reg.datum: jan 2010
Sharp$: 781100 Favorit Stats: 6 - 3 - 0 ROI: 101.56% Vinstprocent: 67.00% |
![]()
Det blev en liten slant på Djurgården till slut
![]() Lite rapportering till er som undrar var matchen blir av, det blir några minuters fördröjning till PGA alla har inte hunnit komma till sina platser. Kan även rapportera att AIK;s NHL-meriterade nyförvärv Zednik kommer att spela ikväll. Han kom till Sthlm för bara några timmar sen och var glad över att få komma in i hetluften direkt.
![]() ![]() |
![]() |
#17 |
Reg.datum: mar 2010
Sharp$: 7957Speedway 2013 Stats: 6 - 6 - 0 ROI: 97.78% Vinstprocent: 50.00% |
![]() |
![]() |
![]() ![]() |
![]() |
#18 | |
![]() Citat:
![]() Okey det var bra det! Ioförsig kul att de nu får läge att släppa fram någon yngre, men Johan behövs i slutspelet. 3-2 och spelet satt också ![]() |
||
![]() |
![]() ![]() |
![]() |
#19 | |
Reg.datum: mar 2010
Sharp$: 7957Speedway 2013 Stats: 6 - 6 - 0 ROI: 97.78% Vinstprocent: 50.00% |
![]() Citat:
![]() För övrigt, jag vet inte om denna killen är speciellt mycket yngre än Johan. ![]() ![]() Men växt, det har han gjort. Trots att vi saknade våran själ ikväll så stod killarna för en bra insats. |
|
![]() |
![]() ![]() |
![]() |
#20 |
stolt same som älskar hojt
Reg.datum: jan 2010
Sharp$: 1430Mina rekar Stats: 0 - 0 - 0 ROI: 0.00% Vinstprocent: 0.00% |
![]()
Har inte alls gått bra sista dagarna...dock tog ju HV en säker seger, skönt det iaf
![]() kasst spel på Malmö var det iaf...dåligt av mig...men Mora??? vad gjorde dom?? Bara jobba vidare så kommer man nog upp på rätt spår igen..
![]() ![]() |
![]() |
|