![]() |
|
LinkBack
![]() |
Ämnesverktyg
![]() |
![]() |
#16 |
![]()
Modo 1.80 5 u
Brynäs 1.95 3 u Frölunda 3.75 1 u |
|
![]() |
![]() ![]() |
![]() |
#17 |
![]()
har inte brynäs flera av sina juniorer borta på jvm, det är säkert inräknat i era spel antar jag.
/© To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts. To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts. To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts. To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts. To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts. To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts. To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts. To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts. |
|
![]() |
![]() ![]() |
![]() |
#18 | |
stolt same som älskar hojt
Reg.datum: jan 2010
Sharp$: 1430Mina rekar Stats: 0 - 0 - 0 ROI: 0.00% Vinstprocent: 0.00% |
![]() Citat:
![]()
![]() |
![]() ![]() |
![]() |
#19 |
![]()
ok, gillar ju brynäs också så jag tar rygg ändå, 1,95 hos bet24 va ju ganska fint.
BOL
/© To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts. To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts. To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts. To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts. To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts. To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts. To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts. To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts. |
|
![]() |
![]() ![]() |
![]() |
#20 |
Reg.datum: mar 2010
Sharp$: 7957Speedway 2013 Stats: 6 - 6 - 0 ROI: 97.78% Vinstprocent: 50.00% |
![]()
RoK-jinxen är brutal...
![]() ![]() Att MoDo bränner öppen kasse två gånger under sista två minuterna kan ni tillskriva RoK helt och hållet. Och sen kvitterar AIK med 32 sekunder kvar att spela. ![]() |
![]() |
![]() ![]() |
![]() |
#21 |
![]()
Numera tror jag på jinxen...fyfaan så irriterande!
![]() ![]() |
![]() |
#22 |
![]()
Holms
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
Boden (+1) |
|
![]() |
![]() ![]() |
![]() |
#23 |
Sharp$: 421Hi-diddly-ho Stats: 770 - 730 - 56 ROI: 110.07% Vinstprocent: 51.00% |
![]()
Nej nej, det är Modos uselhet vi ska vara arga på. Att de ens ska behöva riskera att släppa in 2-2 i slutet mot ett skadedrabbat AIK är för dåligt.
![]() |
#24 | |
![]() Citat:
![]()
![]() |
![]() ![]() |
![]() |
|