|
LinkBack | Ämnesverktyg |
2010-12-15, 11:46 | #1 |
stolt same som älskar hojt
Reg.datum: jan 2010
Sharp$: 1430Mina rekar Stats: 0 - 0 - 0 ROI: 0.00% Vinstprocent: 0.00% |
Dagens ishockey 15/12
Vad har ni för intressant på kupongen idag?
Jag har hittils spelat: Växjö-Rögle. Två bra lag som är i bra form dessutom, men när oddset ligger så högt på Rögle så måste jag testa.
2010-12-15, 14:15 | #2 |
Någon som har lite tips och information gällande dagens powerplay kuppong ?
|
|
2010-12-15, 14:23 | #3 | |
Sharp$: 56Stats: - - ROI: % Vinstprocent: % |
Citat:
Seriens två formstarkaste lag, med serienst just nu bästa PP, tror på en målfest, och har även lirat Rögle X2! |
|
2010-12-15, 14:39 | #4 |
Inte ofta jag spelar Parlay...men idag fick det bli en iaf:
Örebro-Tingsryd Mora - Sundsvall
2010-12-15, 16:54 | #5 |
När Boden spelar Hockey så måste man bara rygga!
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
Boden (+3) |
|
2010-12-15, 18:19 | #6 |
Idag lirar jag en singel på västerås
Oskarshamn - Västerås Oskarshamn har verkligen klättrat nedåt i tabellen sedan Tommy Salo stack. Stefan Gråhns gjorde bort sig och va på fel brud vilket skapade oroligheter i truppen, han fick lämna på spelarnas begerän. Vet att Stefan Pettersson är ett osäker om han kommer till spel ikväll för Oskarhamn. Lagen emellan: Västerås - Oskarshamn 5-2. Taget från Västerås hemsida Den sjunde mars i år avslutades säsongen och Oskarshamn kom sist i tabellen med 36 poäng. Efter 26 spelade omgångar denna säsong har laget plockat 40 poäng och fler poäng kommer det bli. Inför förra mötet mot Oskarshamn spelade Stefan Gråhns i klubben, Tommy Salo var sportchef och laget var på en tredjeplats med fem poäng ner till VIK. Nu 1,5 månad senare är laget på väg bort från play-off placeringarna med tre poäng efter VIK, Gråhns tvingades bort från klubben och Tommy Salo har lämnat sportchefsjobbet för samma tjänst i Leksand. Mellan omgång 14-26 har Oskarshamn endast vunnit tre matcher efter full tid och två matcher efter förlängning. I Oskarshamn finns flera spelare som haft ett förflutet i VIK: Jens Holmström, Anton Mylläri, Linus Morin, Victor Sjödin och Andreas Valdix. Dessutom är Lars Ivarsson huvudtränare. Frånvarande spelare Anton Mylläri (Frågetecken) Stefan Pettersson (Skadad) 2.50 i odds på tvåan är för mig TAGET BOL
2010-12-15, 22:27 | #7 |
Ingen rolig match att titta på men vinst för Västerås blev det iaf. Grattis till de som ryggade
2010-12-15, 23:36 | #8 |
Riktigt kass dag på hockeyfronten, endast dubbeln som gick in.