![]() |
NHL 12/3
Carolina Hurricanes - Colorado Avalanche
New York Rangers - New York Islanders Buffalo Sabres - Columbus Blue Jackets Minnesota Wild - Calgary Flames Chicago Blackhawks - Vancouver Canucks Anaheim Ducks - Detroit Red Wings Philadelphia Flyers - New Jersey Devils Montreal Canadiens - San Jose Sharks Hemmalag till vänster. Vad har ni inför natten? Sugen på flames, blue jackets och ev canucks.. ska kika lite mer först. Shoot! |
Anaheim Ducks - Detroit Red Wings ML
Carolina Hurricanes - Colorado Avalanche ML |
Citat:
Ni har rätt att Calgary behöver en seger Minnesota är alltför oförutsägbar och vinner ofta när de inte förtjänar det-som här mot Calgary. Good Luck! |
Citat:
OT: Ehm...Wings TT |
Citat:
|
Citat:
Columbus ML |
Kan bli skrällar!
|
Klart och betalt. Lycka till! |
Och så mina tankar och spel.. Kände för att jaga lite DOGS!
Spel 133: Islanders ML @ 2,88 .. 2u Pinnacle (Värdespel) Spel 134: Anaheim ML @ 2,20.. 2u Pinnacle Spel 135: Columbus ML @ 2,30 2u Pinnacle Spel 136: Canes - Avs under 5,5 @ 2,160 Pinnacle (No Ward no game) Lycka till och jag önskar er en trevlig helg! |
Citat:
|
Spelade Vancouver och Detroit inatt, både som singlar och som en dubbel. Glömde posta här i tråden innan jag stack hemifrån. Hursomhelst, R&K må ha sandlådenivå på både planket och majoriteten av sina rekar, men börjar bli skrämmande vad PH är träffsäker. Han borde komma hit istället...
|