![]() |
|
LinkBack | Ämnesverktyg |
![]() |
#1 |
![]() NHL 27/11
Montreal Canadiens - Buffalo Sabres
Ottawa Senators - Toronto Maple Leafs Nashville Predators - New York Rangers Tampa Bay Lightning - Florida Panthers Phoenix Coyotes - Anaheim Ducks St. Louis Blues - Dallas Stars Colorado Avalanche - Minnesota Wild Edmonton Oilers - San Jose Sharks Los Angeles Kings - Chicago Blackhawks Well, ja, det är lördag kväll så tveksamt hur aktiv tråden blir. Tänkte bara droppa mina tankar, och öppna upp för era. Själv tänker jag satsa framförallt på följande: [email protected] Både Ottawa och Toronto kommer från förluster. Dessförinnan mötte de båda samma lag på hemmaplan, Dallas. Toronto vann med 4-1, Ottawa förlorade med 1-2. Lägg därtill att Gustafsson startar. In three starts in Giguere’s absence, Gustavsson has stopped 87 of 91 shots, winning twice at home against New Jersey and Dallas. Gustavsson har vunnit 2/3 av Torontos 3 vinster av de 13 senaste matcherna... Kommer att bli en het match, var så säkra. Tror dock att Toronto tar hem detta, precis som man gjorde förra säsongen i 5/6 fall... U 5.0 2.10 Montreal Canadiens - Buffalo Sabres Ganska jobbigt lagd lina, men till ett bra odds. 3/5 av Buffalos senaste matcher har gått under 5,0 , samma gäller Canadiens. Lägg därtill Price mot Miller... det blir jävligt tight inatt på Bell Centre. [email protected] Lundqvist höll nollan igår mot Florida och startar inatt. Preds går väl lite sådär hemma. Nashville is 1-5 SU in its last 6 games at home Preds tre raka förluster, Rangers hyfsad form. Lycka till inatt. Som jag sa igår (som säkert bringade tur) håll nere insatserna i baren. Det ska jag göra. Vi hörs inatt. / ![]()
![]() |
![]() ![]() |
![]() |
#2 | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Reg.datum: jan 2010
Sharp$: 924mazzys hockeyspel 13/14 Stats: 58 - 125 - 0 ROI: 96.49% Vinstprocent: 31.69% |
![]()
Det här är mina spel!
Senast redigerad av mazzy den 2010-11-28 klockan 10:50. |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
![]() |
![]() ![]() |
![]() |
#3 |
![]()
Spel so far:
Ogiltigt spel-ID: 180074 Ogiltigt spel-ID: 180058 Senast redigerad av JSQ den 2010-11-27 klockan 21:40. |
|
![]() |
![]() ![]() |
![]() |
#4 |
Sharp$: 1500Hultas Hockey Stats: 115 - 79 - 6 ROI: 125.76% Vinstprocent: 59.28% |
![]()
Förbannade jävla skit Flyers. Två dagar i rad har ni rånat mig på pengar.
|
![]() |
![]() ![]() |
![]() |
#5 |
![]() |
|
![]() |
![]() ![]() |
![]() |
#6 |
Sharp$: 1500Hultas Hockey Stats: 115 - 79 - 6 ROI: 125.76% Vinstprocent: 59.28% |
![]() |
![]() |
![]() ![]() |
![]() |
|