![]() |
|
LinkBack
![]() |
Ämnesverktyg
![]() |
![]() |
#1 |
Reg.datum: jan 2010
Sharp$: 924mazzys hockeyspel 13/14 Stats: 58 - 125 - 0 ROI: 96.49% Vinstprocent: 31.69% |
![]() NHL 26/11
En hel hög med matcher ikväll och inatt. Vad är era tankar?
18:00 Boston Bruins - Carolina Hurricanes 19:00 New York Islanders - New Jersey Devils 19:00 Pittsburgh Penguins - Ottawa Senators 19:00 Philadelphia Flyers - Calgary Flames 20:00 Minnesota Wild - Nashville Predators 22:00 Anaheim Ducks - Chicago Blackhawks 23:00 Washington Capitals - Tampa Bay Lightning 01:00 Columbus Blue Jackets - Detroit Red Wings 01:30 Atlanta Thrashers - Montreal Canadiens 01:30 Florida Panthers - New York Rangers 02:30 Dallas Stars - St. Louis Blues 04:00 Vancouver Canucks - San Jose Sharks |
![]() |
![]() ![]() |
![]() |
#2 | |||||||||||||||||||||
Sharp$: 924mazzys hockeyspel 13/14 Stats: 58 - 125 - 0 ROI: 96.49% Vinstprocent: 31.69% |
![]()
Fint odds här. Det är visserligen två lag med helt olika formkurvor. Flyers har gått väldigt bra samtidigt som det har gått tungt för Flames. Jag ser ändå värde i spelet i och med att Flames kan mycket bättre än vad de visat hittills. Bara två mål av Flames de senaste två matcherna, men i båda matcherna har de haft flest antal skott på mål, och jag tror det lossnar i denna match. Det finns risk för att Flyers blir lite bekväma i och med överkörningen borta mot Minnesota senast.
Tampa har fem raka vinster. Caps har två vinster och tre förluster på deras fem senaste. Caps vann visserligen senaste mötet med 6-3 då man också hade hemmafördel, men jag kan inte låta bli att spela på Tampa med den streaken de har när jag får 2,61 i odds.
I fyra av San Joses fem senaste matcher har de gjort fler än 2,5 mål. I fyra av Vancouvers fem senaste matcher har de släppt in fler än 2,5 mål. Senast redigerad av mazzy den 2010-11-27 klockan 09:43. |
|||||||||||||||||||||
![]() |
![]() ![]() |
![]() |
#3 | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
![]()
Känner att jag spelat lite för mycket. Florida och Pittsburgh är två starka lag i bra formkurvor så P1 bör minst ett lag kunna vinna. Två målvakter med bra % i MTL och ATL, så U kändes bra. Clemmensen startar i Floridas kasse, sämre än Vokoun och därför kändes Rangers ML @ 2.05 bra. Minnesota och Nashville två rätt jämnbra lag, liten fördel hemmaplan för Minnesota, får hoppas på att Nashville drar mycket utvisningar på sig då Minnesotas PP är sjukt. Columbus inne i fin streak och Detroit torskade med 5-0 mot Atlanta nyligen som är ett sämre lag än Columbus, 2.0 ML på hemmaplan för Jackets känns värt. Senast redigerad av Xamdam den 2010-11-26 klockan 17:00. |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
![]() |
![]() ![]() |
![]() |
#4 |
![]()
New York ggr 2 samt Buffalo än så länge.
|
|
![]() |
![]() ![]() |
![]() |
#5 |
![]()
1 DET Redwings @ 2.30
2 BUF Sabres @ 2.00 3 NY Rangers @ 2.45 Trevlig kväll på er, sharps. Håll insatserna nere i baren. / ![]()
![]() |
![]() ![]() |
![]() |
#6 |
![]()
Vad besviken jag blir på mina 1P-spel, aldrig mer. Gick i princip +/- 0 på NHL tack vare dem, istället för plus. Snyggt här ovan btw Turtlewax, att sätta 3 raka.
|
|
![]() |
![]() ![]() |
![]() |
#7 | |
![]() Citat:
Vad är ett 1P-spel? Jag är nyvaken och inte helt med i matchen än, så kommer jag säga till mitt försvar om svaret är alltför uppenbart. ![]()
![]() |
![]() ![]() |
![]() |
#8 |
![]()
Antar att han menar Första perioden spel, det var så jag tolka det iaf.
|
|
![]() |
![]() ![]() |
![]() |
#9 | |
![]() Citat:
![]() |
||
![]() |
![]() ![]() |
![]() |
#10 |
![]()
Mitt spel på Flames satt ju iaf, men Tampa gör en riktig plattmatch och Sharks lyckas bara göra ett mål.
![]() |
![]() |
![]() ![]() |
![]() |
|