|
LinkBack | Ämnesverktyg |
2010-11-23, 10:27 | #1 |
stolt same som älskar hojt
Reg.datum: jan 2010
Sharp$: 1430Mina rekar Stats: 0 - 0 - 0 ROI: 0.00% Vinstprocent: 0.00% |
Ishockey 23/11
vad har ni för tankar om dagens hockey?
Ser inte dogsen ut att ha bra chans i elitserien ikväll? tänker bl.a på AIK, Frölunda och Djurgården. I elitserien har jag just nu: Luleå - Djurgården Luleå dras med skador, för högt odds på Djurgården enligt mig. Sen har jag ryggat Pacman och shoreline på finska och ryska matcherna.
2010-11-23, 11:22 | #2 |
Tingsryd-Mora, detta är moras 3:e match på 4:a dagar, känns som mora inte kommer orka stå emot hemmalaget i 60 min?
|
|
2010-11-23, 17:26 | #3 |
Örebro - Leksand
Leksand har 4 raka segrar sedan Aulin kom till klubben och Kollar kom tillbaka från skada. Serieledande Örebro har däremot en liten svacka med endast 2 segrar på de senaste 4 matcherna. Senast blev det förlust hemma mot Bofors. Leksand har Bergenström och Lotvonen borta pga skada samt Grand-Pierre som fortfarande är avstängd. Jag vet inte hur läget är i Örebro, men de lär vara rejält revanschsugna efter förlusten senast mot Bofors. TIDIGARE MÖTEN Örebro gästade Tegera Arena i omgång tio och fick med sig en poäng. Matchen avgjordes på straffar. Jag kör en rak tvåa på matchen till oddset 2.5.
2010-11-23, 18:41 | #4 |
HA: Örebro-Leksand X - 4.45 @ NB
1F: Kristianstad-Nybro X - 5.15 @ BS Två toppmöten i allsvenskan resp Div1F, tror på två jämna matcher där krysset inte bör vara allt för långt bort. |
|
2010-11-23, 21:26 | #5 |
2010-11-24 PHOENIX COYOTES - EDMONTON OILERS (NHL)
Datum: 2010-11-24
Tid: 03:05 Sport: Ishockey Land: USA Liga: NHL Match: PHOENIX COYOTES - EDMONTON OILERS Spel: PHOENIX COYOTES Insats: 5 Odds: 1.75 Bolag: Betway Motivering: Phoenix har Vinnit 7 av 10 matcher den senaste tiden medan Oilers bara vunnit blyga 2 av 10. Totalt set den här säsongen har Phoenix vunnit 10 matcher medan Oilers endast vunnit 5. Oilers har spelat ganska ruttet på bortaplan och inte tagit hem många segrar men Phoenix har inte dominerat på hemmaplan men har inte spelat värdelöst heller. Inga större skador vad jag har märkt. Tror att Phoenix kommer fortsätta sin vinnar streak ikväll med |
|
|