![]() |
|
LinkBack
![]() |
Ämnesverktyg
![]() |
![]() |
#1 |
![]() Elitserien 16/9
vad tror ni om torsdagens matcher?
Skellefteå AIK - Färjestads BK Brynäs IF - MODO Hockey Djurgårdens IF - HV 71 Södertälje SK - Luleå HF Timrå IK - Frölunda HC -------------------------------- spelar själv på Brynäs vinst. Kan bara inte tippa emot mitt gäng luleå heller, så blir en tv-peng på Luleå! skönt att det äntligen drar igång!
![]() ![]() |
![]() |
#2 |
![]()
Skulle jag säga en rak rad skulle jag säga
1 1 2 1 2 Annars har jag som odds och matchspel så kör jag på HV71 HV71 - Dif över 5.5 Södertälje Färjestad : Mina tankar mer text kommer imorrn i min speldagbok. |
|
![]() |
![]() ![]() |
![]() |
#3 |
![]()
Brynäs går för vinst
![]() |
|
![]() |
![]() ![]() |
![]() |
#4 |
Reg.datum: jan 2010
Sharp$: 1500Hultas Hockey Stats: 115 - 79 - 6 ROI: 125.76% Vinstprocent: 59.28% |
![]()
Brynäs kör över MoDo och HV vinner enkelt mot DIF.
|
![]() |
![]() ![]() |
![]() |
#5 |
![]()
Skellefteå tar Färjestad i hemma premiären
|
|
![]() |
![]() ![]() |
![]() |
#6 |
![]()
Jag tror på Södertälje, 1.79 ML pinnacle testar jag!
|
|
![]() |
![]() ![]() |
![]() |
#7 |
![]()
Grymt svårtippat. Försäsongsstatistiken brukar heller inte vara mkt att lita på. Ta t ex Modo 2007 när de blev trea i serien och vann guld. På försäsongen vann de en match av 10. Ifjol vann de 8 av 11 men fick kriga i botten och blev till slut nia.
|
|
![]() |
![]() ![]() |
![]() |
#8 |
![]()
Jag tycker MoDo har blivit lite underskattade i år, dom har absolut ingen dålig trupp och får dom ihop lag bygget så kan detta sluta med en top 4 placering.
Borta premiär mot Brynäs och vi får 2.50 ML på MoDo så tror jag att ja klipper!
![]() ![]() |
![]() |
#9 |
![]()
Brynäs tror jag inte så mycket på jag heller, skulle nog inte tilltalat mig även om oddset låg på 2,00 men jag tackar när bolagen erbjuder runt 3,10 på Modo och satsar en slant
Modo har ett spännande lag, med nya spelare såsom Robert Rosen, Anton Hedman, Turkko, Blomqvist, Dimitrakos, Ritchie och Cook, och även gamlingarna Timander, Sundström osv. Nä detta kan Modo mycket väl vinna och jag har ingen aning om varför brynäs står i så lågt odds som 1,7-1,8 |
|
![]() |
![]() ![]() |
![]() |
#10 |
Reg.datum: mar 2010
Sharp$: 843IshockeyKepsen 2010/2011 Stats: 76 - 82 - 5 ROI: 101.76% Vinstprocent: 48.00% |
![]()
Nu är jag väl aningen färgad (MODO), men tycker inte att Brynäs känns såååå mkt bättre. ML @2.5 på MODO känns ok och spelas med 4/10u.
Testar även ett "fegspel" på Ö 5 @ 1.57 i DIF - HV 71. 6/10u. Får väl se om det blir dumstruten i slutet av kvällen.
![]() |
#11 | |
![]() Citat:
|
||
![]() |
![]() ![]() |
![]() |
#12 | |||
Reg.datum: jan 2010
Sharp$: 56Stats: - - ROI: % Vinstprocent: % |
![]() Citat:
![]() Att kunna få en bra bit över 3 gånger pengarn på Modo bort mot Brynäs, i en premiär, där Modo fått mängder med nya spelare, samtidigt som Brynäs tappat Markström. Bjurling är inte i NÄRHETEN!
|||
![]() |
![]() ![]() |
![]() |
#13 |
![]()
Första omgången, alltid knepigt och därför avstår jag helt idag. Tycker dock att Modo fått sig ett saftigt odds. Kan nog visa sig lönt att våga sig på ett lir där...
|
|
![]() |
![]() ![]() |
![]() |
#14 |
![]()
Har satsat på kryss i samtliga matcher. Singlar såklart!
|
|
![]() |
![]() ![]() |
![]() |
#15 | |
![]() Citat:
![]() ![]() |
||
![]() |
![]() ![]() |
![]() |