![]() |
Vegas saknar dessutom Marchessault och Haula framåt. Dags att trycka på bettingknappen för Bruins inatt!
Har också plockat Ducks till dubbla pengarna. |
Citat:
|
Citat:
|
Blir två spel till för natten:
Ogiltigt spel-ID: 4209579 Ogiltigt spel-ID: 4209583 |
Helt otroligt, känns nästan som att Bruins inte ens försöker.. När man möter en målvakt som spelat i Bruins och gjort det katastrofdåligt, varför skjuter man inte ofantligt många skott då? 7 minuter in i andra perioden, dvs 27 spelade minuter så har man skjutit 7 skott
|
Tampa är generellt sett Red Wings "kryptonit", men väljer att spela TT Över 2.5 Tampa istället för att spela vinst.
|
Är också inne på mål i matchen, men går på totallinan, det blir mål inatt! Red Wings som hemmadog plockas också.
Ogiltigt spel-ID: 4209907 Ogiltigt spel-ID: 4210777 |
Nattens bästa måste vara Blackhawks borta mot Vegas. Hemmalaget vann märkligt nog i OT mot Blues efter att ha förlorat skotten med 22-49 och de sista två perioderna jag såg fick mig att undra hur de har plockat poäng tidigare. Andremålvakten Subban skadades även i matchen så inatt är svensken och tredjemålvakten Oskar Dansk bekräftad. Blackhawks är ojämna men i grunden ska de vinna flest möten mellan lagen.
|
Citat:
|
Fortsätter att gå emot Vegas inatt igen! Tror också att Lehtonen är för dålig för att stå emot Flames inatt så blir ett spel där med! |
Emanresu och övriga NHL-spelare, hur går det för er? Här går grinden vidare. Sitter med detta inför kvällen och natten.
Ogiltigt spel-ID: 4260149 Ogiltigt spel-ID: 4260218 Ogiltigt spel-ID: 4260291 Ogiltigt spel-ID: 4260308 Ogiltigt spel-ID: 4260331 |
Citat:
Har två spel för kvällen:
|
Matt Duchene blev precis trejdad mitt under matchen, det var något jag aldrig sett förut!
Han gick av isen i samband med skada på en Avs-spelare och återkom inte igen |
Två spel idag |
Hoppas på en del mål inatt!
Ogiltigt spel-ID: 4266014 Ogiltigt spel-ID: 4266026 Ogiltigt spel-ID: 4266047 Ogiltigt spel-ID: 4266065 |