|
LinkBack | Ämnesverktyg |
2017-04-12, 13:02 | #1 |
Brynäs - Frölunda, Match 6
Dags för match 6/7 i serien där Frölunda har matchboll nummer 1 och min känsla säger att dem håller i spelet ifrån i måndags och vinner idag.
Det har varit en konstig match där det antingen har varit tajta matcher som avgjorts i sista perioden eller så har det vara klara och stora segrar. De klara och stora segrarna har Frölunda stått för och Brynäs har lyckats kämpa sig till vinsterna i de tajta och spännande fajterna. Nu tror jag dock att trenden bryts, ser Frölunda som det bättre laget och jag tror man vill undvika en nervkittlande sjunematch i Scandinavium. Jag ser egentligen värde i samtliga spel: Moneyline, -1,5 och FT på frölunda, allt handlar om fördelningen av insatsen. Det finns dock ett spel till som jag ser fint värde i och som jag bara måste testa, Clark gör mål i powerplay till ca 10ggr. Hans form blir bara bättre och bätrte och Brynäs PP är mycket bra. Jag tror att nu i (förmodligen) sista hemmamatchen för säsongen kommer han gör allt för att fortsätta sin målproduktion. |
|
2017-04-12, 20:27 | #2 | |
Banned
Reg.datum: jan 2010
Sharp$: 19213Robfri Expertrekar Stats: 72 - 87 - 1 ROI: 115.50% Vinstprocent: 45.28% |
Citat:
Övriga analysen skiter vi i, 10 ggr räcker gott oasvett. |
|
|