![]() |
|
LinkBack
![]() |
Ämnesverktyg
![]() |
![]() |
#61 |
![]()
Jag är lite sugen på Lettland +2.5. Vet inte vem som ska göra Sveriges mål nu när weinis är borta och tror inte att Sverige vinner med 3 mål.
|
|
![]() |
![]() ![]() |
![]() |
#62 | |
![]() Citat:
![]() |
||
![]() |
![]() ![]() |
![]() |
#63 |
![]() |
|
![]() |
![]() ![]() |
![]() |
#64 |
Reg.datum: jan 2010
Sharp$: 462Geezer NHL Stats: 78 - 50 - 1 ROI: 121.30% Vinstprocent: 61.00% |
![]() Jag håller med om att Slovakien normalt ska vinna denna match. Men tänk på att de spelade sena matchen igår. Tror på underspelet i denna match.
![]() ![]() |
![]() |
#65 |
![]()
slovakien-danmark 0-3 efter 5 minuter
![]() |
|
![]() |
![]() ![]() |
![]() |
#66 |
stolt same som älskar hojt
Sharp$: 1430Mina rekar Stats: 0 - 0 - 0 ROI: 0.00% Vinstprocent: 0.00% |
![]()
Haha...så fel man var ute. men vem trodde att Danmark skulle leda med 4-0 (!) när inte ens 1:a är slut.
Usch...glöm och gå vidare. hehe |
![]() |
![]() ![]() |
![]() |
#67 |
![]()
Haha, 6-0 efter 14 minuter. Där sprack mitt underspel, sjukt!
![]() ![]() |
![]() |
#68 |
![]()
Bra tråd! Har också spelat Lettland +2.5, vilka odds fick ni?
|
|
![]() |
![]() ![]() |
![]() |
#69 | |
![]() Citat:
Spelade dock nu precis. Tycker inte Lettland har imponerat alls hittills, utan sett ovanligt bleka ut. Men samtidigt har vi en tendens av att de som spela igår har underpresterat rejält idag, så väljer därför Lettland +2,5 i denna.
![]() |
![]() ![]() |
![]() |
#70 |
![]()
Blir förvånad över hur underskattade Sverige är här på forumet just nu. Gick in nu för att se vad andra spelat och förstår inte att ingen trodde på komfortabel seger till Sverige. Visst har vi underpresterat i första gruppspelet men nu är det ny runda och som vanligt så förväntar jag mig att vi vaknar till liv.
Spelade Sverige -2.5 @ 2.33 och det är helt klart ett överodds enligt mig. Även om vi inte har någon sniper i laget just nu så rullar det trots allt in puckar i och med att vi får många avslut. Lettland ger snart upp och fokuserar på deras viktiga match mot Norge. |
|
![]() |
![]() ![]() |
![]() |
#71 | |
stolt same som älskar hojt
Sharp$: 1430Mina rekar Stats: 0 - 0 - 0 ROI: 0.00% Vinstprocent: 0.00% |
![]() Citat:
|
|
![]() |
![]() ![]() |
![]() |
#72 |
![]()
Ja, islossningen stör jag mig på. Tycker inte att det är acceptabelt i en VM turnering. Men det är ett fenomen kopplat till fullsatta matcher och Sverige-Lettland lockar inte allt för många åskådare. Men förstår helt klart ditt tänk.
|
|
![]() |
![]() ![]() |
![]() |
#73 |
![]()
Lettland +2.5 är ju inte kört direkt linfre? Säger inte att det blir vinst men just nu är inte ditt spel inne, vårat är det....
|
|
![]() |
![]() ![]() |
![]() |
#74 |
![]()
Haha, sant Calahan. Ser ut som ni spelade helt rätt när ni valde Lettland +2.5 =) Tycker dock att Sverige faktiskt spelar bra idag och hoppas dom klarar att lyfta sig lite mer så vi inte behöver skämmas mot Kanada =P Men tycker inte siffrorna speglar matchbilden för fem öre. Sverige borde vunnit med minst fyra puckar. Sen hade ni helt rätt i att Sverige inte har någon målgörare så många öppna mål som vi bränt idag
![]() Senast redigerad av linfre den 2010-05-14 klockan 21:32. |
|
![]() |
![]() ![]() |
![]() |
|