![]() |
|
LinkBack
![]() |
Ämnesverktyg
![]() |
![]() |
#1 |
![]() Dagens NHL 1/5
Två matcher på schemat. Har själv spelat ö5.5 i Canucks - Blackhawks.
1 Maj 18.35 PHL Flyers @ BOS Bruins 2 Maj-02:05 VAN Canucks @ CHI Blackhawks BOL ![]() |
|
![]() |
![]() ![]() |
![]() |
#2 |
![]()
hawks-canucks ö 5.5, hawks ml och -0.5
bruins-flyers, u 1.5 mål i första perioden, flyers ml Kommer lira ö 5.5 och hawks ml och -0.5. Canucks försvar kommer avslöjas idag, big time. Ungtupparna i hawks på g mot ett enligt mig risigt canucks försvar och en överskattad luongo. Tror på relativt enkel vinst vinst för hawks och förhoppningsvis en del mål. Bruins - flyers är knivig som satan men värdet ligger helt klart på flyers. |
|
![]() |
![]() ![]() |
![]() |
#3 |
![]()
Håller med om Hawks! kommer nog spela likadan lir där.
Bruins-Flyers är enligt mig två rikigt grisiga gäng och dom kommer nog köra på varandra ganska duktigt inatt. Den matchen kommer avgöras av "special teams" och med Savard tillbaka inatt så tror jag att bruins drar längsta strået. |
|
![]() |
![]() ![]() |
![]() |
#4 |
![]()
Tror också starkt på Hawks inatt. Kör en rak 1:a . Ser ut att bli mitt enda spel för natten!
![]()
![]() ![]() |
![]() |
#5 |
Reg.datum: jan 2010
Sharp$: 462Geezer NHL Stats: 78 - 50 - 1 ROI: 121.30% Vinstprocent: 61.00% |
![]()
Tycker att oddset på Hawks ML är för lågt. 2.48 på Canucks känns mer intressant då.
Jag antar att Madden kommer få mycket speltid mot Sedin-kedjan. Men har Hawks tillräckligt bra backar för att stoppa dem? Canucks släppte bara in 8 mål 5on5 mot Kings, däremot hade man stora problem med sitt PK. Inatt kommer de troligen bli ganska mycket utvisningar då detta är ett ganska hett möte efter att de möttes i slutspelet förra året med. Dessutom är ju detta målens slutspel, så nog lockar överspelet här.
![]() ![]() |
![]() |
|