![]() |
|
LinkBack
![]() |
Ämnesverktyg
![]() |
![]() |
#46 |
![]()
Du är så jävla dålig på att tippa så att jag skäms för att vara landsman med dig.
![]() |
|
![]() |
![]() ![]() |
![]() |
#47 |
![]() |
|
![]() |
![]() ![]() |
![]() |
#48 |
![]() |
|
![]() |
![]() ![]() |
![]() |
#49 | |
![]() Citat:
Tror tyvärr dom kommer att bli utskåpade i kvarten! Men så skamligt dålig som jag e på att tippa så har jag väl fel...hoppas det! |
||
![]() |
![]() ![]() |
![]() |
#50 |
![]()
Luktar nog rigg över Lettland-Frankrike, stackars Österrike. 11 år på raken har de åkt upp och ner u A-VM..
![]() |
|
![]() |
![]() ![]() |
![]() |
#51 | |
Reg.datum: sep 2010
Sharp$: 1952Sharps.se Kirtap million Stats: 28 - 30 - 0 ROI: 105.57% Vinstprocent: 48.28% |
![]() Citat:
![]() |
|
![]() |
![]() ![]() |
![]() |
#52 | |
![]() Citat:
|
||
![]() |
![]() ![]() |
![]() |
#53 |
Banned
Reg.datum: jan 2010
Sharp$: 19213Robfri Expertrekar Stats: 72 - 87 - 1 ROI: 115.50% Vinstprocent: 45.28% |
![]()
Klart den var riggad, allt annat är nonsens
|
![]() |
![]() ![]() |
![]() |
#54 |
![]()
Det enda jag kan anmärka på var hur lettiska målvakten uppträdde på straffarna.
|
|
![]() |
![]() ![]() |
![]() |
#55 |
Sharp$: 1952Sharps.se Kirtap million Stats: 28 - 30 - 0 ROI: 105.57% Vinstprocent: 48.28% |
![]()
Ja, håller med om att målvaktens uppträdande på straffarna var lite tveksamt, men matchen var knappast riggad. En på förhand ganska jämn match där båda behöver kryss kommer ganska ofta att sluta oavgjort.
Fina surebet-möjligheter på liven hur som helst: ![]() Lite limmad hos ett antal av bolagen därav de konstiga insatserna. Det var galna oddsskillnader precis i starten av matchen. Eftersom att spelgudarna har varit vänliga de senaste dagarna så kommer jag att skänka en hundring till barnen i Nepal. Senast redigerad av Slurf den 2015-05-12 klockan 20:51. |
![]() |
![]() ![]() |
![]() |
#56 |
![]()
Något som däremot är uppenbart är att ingen vill göra mål i Finland - Ryssland, fan de sämsta straffarna jag sett.
![]() |
![]() |
![]() ![]() |
![]() |
#57 |
![]()
Finnarna offrar sig tillslut. Borde fan ha tryckt rullen på dem, givet att ryssen lägger sig i dessa situationer.
|
![]() |
![]() ![]() |
![]() |
#58 |
![]()
På tal om rigg......
![]() ![]() |
![]() |
#59 |
![]() Ryssland vinner
Kan tyvärr inte se Sverige vinna mot detta stjärnspäckade Ryssland. Vårt försvar suger för mycket =(
|
|
![]() |
![]() ![]() |
![]() |
#60 |
![]()
(2.45) NB på Finland spelas. Känns som det bättre laget och framförallt defensiven/målvaktsspelet känns mycket starkare. Visst Tjeckien har publiken i ryggen men jag tror ändå på finnarna.
Finland (2.45) NB 7-Units Sen Sverige (2.65) NB med hjärtat. Rätt högt odds ändå på ett starkt Sverige. 2-Units på Sverige testas.
![]() ![]() |
![]() |
|