![]() |
|
LinkBack | Ämnesverktyg |
![]() |
#31 |
![]()
är det wiziwig.tv som gäller om man vill se gratis SHL...eller finns det nån bättre sida?
|
|
![]() |
![]() ![]() |
![]() |
#32 |
![]()
Wiziwig har fantastisk kvalisort på SHL om man väljer HockeyAdd1cts AceStream-streamar! Dock måste man ladda ner programmet AceStream men jag har hittills inte hittat någon som är bättre, kvalitet ungefär som att se på tv förutsatt att användarens internet är fräckt nog!
![]() |
![]() ![]() |
![]() |
#33 |
![]()
Någon som har några tankar inför kvällens omgång?
|
|
![]() |
![]() ![]() |
![]() |
#34 |
![]()
luleå-leksand hpc 0-1 klar etta 2,20 bra odds
![]() |
|
![]() |
![]() ![]() |
![]() |
#35 |
![]()
betsson 4.50 på rak 2:a
ännu bättre odds ![]() komb med brynäs! Senast redigerad av cochise den 2014-11-20 klockan 19:00. |
|
![]() |
![]() ![]() |
![]() |
#36 |
![]() |
|
![]() |
![]() ![]() |
![]() |
#37 |
![]()
vilket läckert 3-1 mål (leksand)
![]() |
|
![]() |
![]() ![]() |
![]() |
#38 |
![]()
Funderade på en rek men tiden blev knapp så ventilerar lite här och se om någon annan har något att komma med. Jag tror Timrå bryter förlusttrenden hemma mot Almtuna som saknas viktiga Johan Holmqvist. Istället kommer Alexander Sahlin (85.48%) in i kassen och jag tror att det blir avgörande i denna match som säkerligen kommer bli tight.
Jag har rekat Karlskrona tidigare om deras spel på hemmaplan och idag när Hästen kommer på besök är det toppmöte. Det kommer vara full fart från första början och jag tror någon kommer gå på proppen vilket gör att vi får se över 1.5 mål. |
|
![]() |
![]() ![]() |
![]() |
#39 |
![]()
är här nån som såg Lukko - Luleå ikväll?
kan Luleå vara ett bra spel hemma mot Frölunda? (torsdag) |
|
![]() |
![]() ![]() |
![]() |
#40 |
![]()
Brynäs ett bra spel mot lhc i morgon
|
|
![]() |
![]() ![]() |
![]() |
#41 |
![]()
har sedan i tisdags varit inne på att det vänder för Luleå nu...
att Olimb saknas i Frölunda ikväll, blir väl kanske inte avgörande....men ett stort minus i alla fall! sen tror jag att Leksand har bra chans att rubba Skellefteå (Kabanov saknas!) Luleå rak 1:a och Leksand +1 |
|
![]() |
![]() ![]() |
![]() |
#42 | |
![]() Citat:
vad gäller Leksand....fattar inte hur jag kunde plocka med dom, fast jag vet att dom inte räcker till emot lag som Skellefteå! var långa stunder kattens lek med råttan...även fast Skellefteå inte spelade ut för fullt så var dom flera klasser bättre än Leksand. 0-3 var smickrande!!! på lördag - bara att gå "all in" på Växjö och Luleå!!! ![]() |
||
![]() |
![]() ![]() |
![]() |
#43 | |
![]() Citat:
![]() |
||
![]() |
![]() ![]() |
![]() |
#44 |
![]()
nu när wiziwig är nerlagt, var ser man då SHL-hockeyn?
nån som vet? |
|
![]() |
![]() ![]() |
![]() |
|