![]() |
|
LinkBack
![]() |
Ämnesverktyg
![]() |
![]() |
#991 |
![]()
philly hcp 3,65
2 av 5 hemma mot rangers har philly vunnit med 2 mål eller mer och tror dom kommer ut riktigt hårt idag och vinner med 4-1 mot ett rangers som brukar ha svårt när det drar ihop sig |
|
![]() |
![]() ![]() |
![]() |
#992 |
![]()
Så här blir mina spel till nattens tre avgörande matcher. Vi har ju diskuterat detta en del redan så blir lite kort bara nu hur jag tänker.
Rangers- Philadelphia: 1 (2.05) Tror hemmaplan avgör här rakt av. Philadelpfia en vinst här på två senaste åren. 3-Units Colorado-Minnesota: 2 ML (2.10) Pressen på Colorado. Minnesota minst lika bra. Kör på tvåan här. Insats: 3-Units Colorado-Minnesota: X (3.65) Tror på en jämn match liten peng på kryss med. Insats: 1-Units San Jose- Kings: 2 ML (2.10) All press på San jose som haft 3-0 i matcher. Kings har jag sett på slutet och har spelat upp sig rejält. Qucik tar puckarna nu som han inte gjorde i början. Tror inte San Jose spelarna pallar pressen här. 2.10 på ML på Kings är bra och måste spelas! Insats: 7-Units
![]() ![]() |
![]() |
#993 |
![]()
Enormt utstick på att Granlund gör mål inatt 8,0 @ expekt. Känns nästan felsatt så sjukt är oddset, Unibet har 4,50 och Betsson 3,50 i jämförelse. Har gjort 4 på 11 matcher i slutspelet och får endel speltid även i PP. Klart värde här enligt mig.
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
Grnvit (+10) |
|
![]() |
![]() ![]() |
![]() |
#994 |
Reg.datum: okt 2010
Sharp$: 3531Ishockey 14/15 Stats: 245 - 251 - 57 ROI: 107.00% Vinstprocent: 49.40% |
![]()
Bra spel och tack för du uppmärksammade mig om att Expekt erbjuder spelarprops. Vet du om de kört något i grundserien? Hade helt glömt bort dem. Riktigt stora odds, dessvärre lär limmen komma illa kvickt.
![]() |
#995 |
![]() NYR vs MTL
Vad tror vi om NYR vs MTL ikväll?
|
|
![]() |
![]() ![]() |
![]() |
#996 |
![]()
Inga problem, vet inte om dessa fanns i grundserien, såg bara grova utstick varje match i slutspelet. Tyvärr satt inte Granlund någon av de två gångerna jag spelade 8 och 7,50 men värdet var alldeles för bra för att missa.
|
|
![]() |
![]() ![]() |
![]() |
#997 |
![]()
Chicago-Kings inatt kl 02:00.
3-1 i match 1 och senast rasade iväg i slutet och blev 6-2 Kings. Nu har Kings hemmamatch och det är ju en fördel. Svs ger 1.85 på Över 4.5 mål och det är ett riktigt fint odds. NB ger te.x 1.60 på samma spel. Spelar Över 4.5 mål i matchen i natt alltså till fina (1.85) 8-Units
![]() ![]() |
![]() |
#998 | |
![]() Citat:
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
Fozho (+7) |
||
![]() |
![]() ![]() |
![]() |
#999 | |
![]() Citat:
![]() ![]() |
![]() |
#1000 |
![]()
Jag gör en favorit i repris till samma odds. Sen tror jag ett lite pressat Chicago vinner denna viktiga fjärde match i natt. Men vågar inte raka och kör på ML.
Över 4.5 mål (1.85) @ Svs 5-Units Chicago ML (2.10) @ NB 2-Units
![]() ![]() |
![]() |
|