Sharps är skapad av experter inom spelbranschen och alla rankningar av operatörer på vår sida är gjorda med stor diskretion. Vi hoppas att de online spelbolagen som vi har valt ut faller dig i smaken. När du väljer att klicka på en utgående länk på vår sida, kan vi komma att erhålla provision, dock utan någon kostnad från din sida. Läs hela meddelandet här.
Logga in

Svara

LinkBack Ämnesverktyg
Gammal 2014-04-08, 02:00   #976

GorillaPimpins avatar

Reg.datum: mar 2014
Sharp$: 146

US Sports
Stats: 49 - 51 - 1
ROI: 96.50%
Vinstprocent: 49.00%

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av patrik_g Visa inlägg
Winnipeg -Minnesota: 2 (2.20)

Här tror jag Minnesota vinner på ren motivation! Men NHL är NHL och man vet aldrig.

Wpg Michael Hutchinson
Firm @ 12:59pm EDT
12:59pm Michael Hutchinson doing his final stretches and looks to be making his #NHL debut tonight for #NHLJets vs #mnwild just got tap from Maurice. (Ken Wiebe)

5-Units
Lycka till!
Jag tror själv på Minny inatt..
GorillaPimpin är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2014-04-10, 22:02   #977

patrik_gs avatar

Reg.datum: feb 2010
Sharp$: 4616

Stats: - -
ROI: %
Vinstprocent: %

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av GorillaPimpin Visa inlägg
Lycka till!
Jag tror själv på Minny inatt..
Satt 0-1
Gammal 2014-04-10, 22:06   #978

patrik_gs avatar

Standard

Vad spelas inatt?
Gammal 2014-04-10, 23:39   #979

Pekermans avatar

Reg.datum: dec 2011
Sharp$: 2559
Standard

Känns som där e tre riktigt bra spel inatt.

St Louis spelar för att vinna Central Division & därmed undvika Chicago & Colorado direkt i slutspelet och möter ett minnesota som har säkrat sin plats och spelar nog på säkerhet dem sista matcherna här för att inte dra på sig onödiga skador, dessutom debuterar John Curry i NHL för wilds och kommer med säkerhet bli testad!

Boston spelar för att vinna hela NHLs grundserie (ligger väl lite prestige i de), möter ett winnipeg som inte kan nå slutspel och därmed inte har nånting att spela för. dessutom fortsätter Michael Hutchinson i mål där och han är ju väldigt oprövad.

Colorado spelar på samma villkor som St Louis & även om man har haft lätt för chicago vill man nog helst undvika dem såhär direkt i slutspelet. Canucks ställer nu Markström i mål som inte spelat en match sen i december och enligt mig inte är bra. Eddie Läck e ju en väldigt stor bidragande kraft till att vancouver tagit några poäng alls på slutet och utan han och utan något att spela för tror jag på Av's.

Givetvis finns de risk att dessa tre topplag också är lite rädda om sina kroppar och inte vill dra på sig skador inför slutspelet men jag tycker ändå att dem är spelbara då dem har lite att kämpa för och i grunden är mycket bättre
Gammal 2014-04-14, 09:36   #980

Galeocerdo cuviers avatar

Reg.datum: jan 2010
Sharp$: 7690
Standard

Jag rekar i princip ingenting längre, och de få gånger jag gör det så lägger jag aldrig ut eftersom det alltid går åt helvete. Här känner jag dock att Marathon är ute och cyklar, i värsta fall så blir det bra fadematerial för er.

Montreal och Tampa är jämnstarka, eventuellt en liten liten edge till Tampa. Slutade säsongen på 100 respektive 101 poäng. Montreal är bättre bakåt och Tampa bättre framåt.
Bishop är skadad vilket innebär att Lindbäck spelar. Lindy har sett bedrövlig ut under hela sin NHL-sejour, förutom de senaste matcherna. Jag hoppas och tror att hans bra spel de 2-3 senaste matcherna inte kvarstår i slutspelet utan att han återgår till sitt forna dåliga jag.

Skulle Pinnacle öppna på 2.46 eller högre så skulle jag bli förvånad, jag kan tänka mig någonstans runt 2.15 - 2.25. Kanske 2.30, men 2.46 tycker jag känns för högt.

2014-04-17 01:00NHLTampa Bay Lightning vs Montreal Canadiens 2 FT+OT 5 2.460

Dallas är helt klart sämre än Anaheim. Målvaktssidan är rätt jämn, Lehtonen är definitivt bättre än Hiller, men Andersen kan ta över starterrollen och han ser bättre ut än Hiller.
Det farliga för Dallas är att man i princip har en enda bra kedja, men den är jävligt bra. Det är Benn och Seguins kedja. Lyckas Anaheim stänga ner den kedjan så vinner man. Lyckas kedjan dock trampa igång så kan det gå hur som, även om Anaheim bör ta hem serien.
Hur som helst så är det playoffs och det brukar bli jämnare och tightare än man kan tro. Anaheim brukar ha svårt för Dallas och 3.20 ML ser jag som något för högt. Jag tror och hoppas att Pinnacle kommer att öppna Dallas ML kring 2.75 - 2.90 någonting.

2014-04-17 02:05NHLAnaheim Ducks vs Dallas Stars 2 FT+OT 5 3.200

Senast redigerad av Galeocerdo cuvier den 2014-04-14 klockan 09:48.
Galeocerdo cuvier är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2014-04-14, 10:39   #981

perrys avatar

Sharp$: 4226

Perry
Stats: 42 - 37 - 1
ROI: 109.42%
Vinstprocent: 53.16%

Standard

Boston – Detroit
Tampa Bay – Montreal
Pittsburgh – Columbus
New York Rangers – Philadelphia
Colorado – Minnesota
St. Louis – Chicago
Anaheim – Dallas
San José – Los Angeles

Såhär spelas första omgången.
perry är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2014-04-14, 22:14   #982

Standard

Pinny öppnade Dallas på 2.7 och Montreal på 2.14. Marathon var som jag trodde rätt bra ute och cyklade, helt galet vilka oddssättare de har där.
Gammal 2014-04-15, 14:08   #983

Grnvits avatar

Reg.datum: okt 2010
Sharp$: 3531

Ishockey 14/15
Stats: 245 - 251 - 57
ROI: 107.00%
Vinstprocent: 49.40%

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Galeocerdo cuvier Visa inlägg
Pinny öppnade Dallas på 2.7 och Montreal på 2.14. Marathon var som jag trodde rätt bra ute och cyklade, helt galet vilka oddssättare de har där.
Jepp, njut så länge det varar!
Hade utan att tveka pungat ut tusenlappar för att få ha ett olimmat konto där i några månader. Maken till felsatta odds....

Twitter:
To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.
Grnvit är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2014-04-17, 21:56   #984

patrik_gs avatar

Standard

Några tankar inatt?

Inne på Rangers och Chicago
Gammal 2014-04-17, 21:57   #985

sirlarssons avatar

Reg.datum: nov 2013
Sharp$: 2741
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Grnvit Visa inlägg
Hade utan att tveka pungat ut tusenlappar för att få ha ett olimmat konto där i några månader. Maken till felsatta odds....
Du kan få mitt för ett par tusen Spelar aldrig där. Sen lär dom väl limma dig fort ändå
sirlarsson är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2014-04-17, 23:43   #986

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Grnvit Visa inlägg
Limmad efter dessa två spel. 5:e Marathon-kontot i graven.
Gammal 2014-04-17, 23:50   #987

patrik_gs avatar

Standard

Blir två NHL-spel i natt där jag ser fram i mot att se Rangers-Philadelphia hett möte.

Rangers-Philadelphia: 1 (2.05) @ NB

Har inte förlorat hemma mot Flyers sedan 2011. Tror hemmaplan avgör!
6-Units

St Louis-Chicago: 2 ML (1.93) @ NB

Blues avslutade säsongen svagt.

St Louis får klara sig utan både TJ Oshie och Patrik Berglund i första playoff-matchen mot Chicago, enl uppgift. #nhlse #twittpuck
3-Units
patrik_g är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2014-04-20, 19:59   #988

patrik_gs avatar

Standard

Boston till 1.80 är redan spelad till 21-matchen ikväll mot Detroit.

Detroit vann match 1 med 1-0. Har svårt att Boston torska två hemma i TD Garden.

Har spelat Boston tungt ikväll!

NHL-studio från 20:30 Viasat Hockey

Nu se klart Rangers-Philadelfia som är spännande.
Gammal 2014-04-28, 21:33   #989

Lunkans avatar

Reg.datum: apr 2010
Sharp$: 899
Standard

Spelar Pens Ö 2.5 inatt.

Resultaten i denna serie ser ut som följer:
4-3, 3-4 ,(OT) 3-4, 4-3, (OT) 3-1.

I samtliga matcher har Pens alltså gjort 3 mål eller fler. Jag hoppas på att mönstret fortsätter inatt. Odds till runt 1.75 är helt OK tycker jag.
Lunkan är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2014-04-28, 22:46   #990

patrik_gs avatar

Standard

NHL har gått sjukt bra nu på slutet. 4 av 5 senaste nätterna med vinst. Anaehims vändning inatt var mäktig. Nattens matcher är viktiga i varje match då tre lag har en matchboll.

Columbus-Pittsburgh: 2 (2.25) @ NB

Denna tror jag mest på i natt.

Columbus har gjort det bra i denna matchserie där man faktiskt tagit två matcher av Pittsburgh. Båda dom vinsterna i övertid. Pittsburgh vann senast hemma med 3-1. Pressen på Columbus och Pittsburgh kan spela utan press och ligga på kontringsspel. Tror bara att Pittsburgh stänker denna matchserie i natt. Kör på raka då vid övertid känns Columbus starkare. 2.25 på bortaseger är bra betalt enligt mig.

Insats: 7-Units

Kings-San Jose: 1 (1.82) @ NB

3-0 hade San Jose som nu är 3-2. Tredje matchbollen i natt för hajarna. Kings har tätat till försvarsspelet på slutet. Höll nollan senast i 3-0 vinsten borta. 9-3 i två senaste matcherna. Tror Kings vinner i natt då man är i form. Men vågar inte raka ettan så kör på ML till 1.82.

Insats: 3-Units

Minnesota-Colorado: X (3.70) @ NB

3 av 5 till övertid. Känsla för kryss igen liten peng på det.

Insats: 1-Units

Dubbel (4.09)

Pittsburgh: 2

Kings ML: 1

Insats: 1-Units

td