|
LinkBack | Ämnesverktyg |
2014-01-13, 00:47 | #916 |
Super alltid kul att se vad ni kommer fram till, så fastnar men för något lir, så är det bara att hugga - Tack!
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
WizardofAhhs (+1) |
|
2014-01-13, 15:33 | #917 | ||||||||||||||||||||||||||||
Kluriga möten inatt. Två tidiga spel har i vilket fall lagts.
-0.58u Senast redigerad av WizardofAhhs den 2014-01-14 klockan 12:29. |
|||||||||||||||||||||||||||||
2014-01-13, 18:34 | #918 |
Jag litar på dig och ryggar dom! Håller på och sätter mig in i NHL nu igen efter långt uppehåll..
|
|
2014-01-13, 19:23 | #919 |
Känns svårt nu inför OS, eller är det bara något jag fått för mig? Kvällens matcher är ju verkligen inte lätta att motivera.. Något sånt här har jag funderat på:
Nucks spelar borta mot Kings för fjärde gången. 3-0-0 i favör för Kings inför mötet. 3-1 Kings senaste mötet i LA. Loungo verkar vara tillbaka efter skadan sist de möttes, så också viktiga Edler. Loungo släpper in i genomsnitt 2.23 mål per match och är såklart en viktig spelare som kompletterar deras starka D. Kings imponerade när de hemmaslog Boston i torsdags 4-2, verkar som att det vänt för dom sedan de fick tillbaka Quick i målet som också är grymt stabil. Snittar 1,6 insläppta sedan han kom tillbaka. Detta beror ju också på deras tighta defensiv, såsom i Vancouver. Jag tror på en målsnål tillställning, tyvärr verkar spelbolagen också tro det.. Spelar istället krysset här.. Columbus - Tampa Bishop fortfarande på skadelistan och Lindbäck får spaden. Har väl inte direkt imponerat förutom i matchen mot Flyers. Bobrovsky står för Columbus och har gjort det väldigt bra efter skadan som han ådrog sig mot just Tampa då han höll nollan innan han skadades i början på tredje. Matchen slutade 1-0. Känns som 50-50 den här matchen, Columbus måste verkligen jobba hårt i egen zon för att hålla undan Tampas farliga offensiv. Tror på målsnålt här också, Tampas första match inför b2b och man vill nog inte slösa allt för mycket energi då de möter Rangers på bortaplan imorgon. Finns dugliga odds på u 5.5 Spelar även ML Columbus. Jets - Phoenix Jets tar nya tag med ny coach inför inatt, förlorat 5 matcher i rad. Inte helt enkla matcher men senast mot Columbus hade man inte mycket att säga till om. Tror de behöver förenkla sitt spel och bygga upp från egen zon. Nya coachen Paul Maurice förespråkar lite gladare hockey och är väldigt aktiv i båset. Phoenix är även de inne i en svacka. Svår match, mycket mål? Carolina - Calgary Calgary har blivit nollade 5 av senaste 8 matcherna, rejält under isen.. Carolina får tillbaka viktiga E. Staal, 1.54 ML Carolina lockar tyvärr inte. u 5.5 till 1.74 känns som ett bättre spel. CAR - CGY: 2-1 CBJ - TBL 3-2 WPG - PHX: 3-5 LAK - VAN: 3-1 Senast redigerad av bakkewin den 2014-01-13 klockan 19:24. |
|
2014-01-14, 00:39 | #920 |
Banned
|
Usch, svåra möten inatt som förgående talare har skrivit.
Hade duktigt med flyt igår natt med tre st -1,5 bet på Islanders, Rangers och Wilds så fortsätter på den inslagna linjen inatt så får vi se hur det går Carolina Hurricanes - Calgary Flames -1,5 2,590 Tampa Bay Lightning - Columbus Blue Jackets -1,5 4,140 Lycka till alla! |
2014-01-14, 00:49 | #921 | |
Citat:
|
||
2014-01-14, 00:57 | #922 | |
Banned
|
Citat:
Tampa bettet ångrar jag nästan redan, de möter ett formstarkt Columbus borta och har match imorgon igen, men men. TIden får väl utvisa om det ar klokt eller dumdristigt |
|
2014-01-14, 23:43 | #923 |
Banned
|
Yeeep! Dagens spel blir som således! Kommer förmodligen gå åt helvete haha!
New York Rangers -1,5 odds: 2,875 Washington Capitals -1,5 odds 4,260 Buffalo ML odds: 2,46 Panthers - Islanders U5 odds: 2,92 Colorado Avalanche ML odds: 3,20 Minnesota Wilds -1,5 odds: 3,82 Lycka till alla |
2014-01-16, 19:07 | #924 |
Inne på lite allt möjligt inför nattens möten. En intressant notering är Scrivens i mål för Oilers efter ha blivit förflyttad från Kings. Stabil målvakt som lär tillföra en hel del.
Nucks blev överkörda av hemmastarka Ducks. Motivationsmöte ikväll? |
|
2014-01-16, 21:23 | #925 | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Hatten av till mig själv ifall jag imorgon vaknar upp till lukten av guld. Senast redigerad av WizardofAhhs den 2014-01-17 klockan 12:30. |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
2014-01-17, 01:30 | #926 |
Magkänslan säger Boston och San José.. Vad vet jag? Kanske bara behöver besöka muggen.
WizardofAhhs (+2) |
|
2014-01-17, 08:37 | #927 |
WizardofAhhs (+1) Senast redigerad av oowhla den 2014-01-17 klockan 08:39. |
|
2014-01-17, 13:02 | #928 | |||||||
Två ynka matcher att invänta ikväll.
¤ Columbus Blue Jackets - Washington Capitals Överspel? ¤ Chicago Blackhawks - Anaheim Ducks Ligans number one, Ducks mot ligans näst vassaste Hawks. Kanonmöte som måste ses. Ducks sitter på ett välförtjänt storhetsvansinne som inte tycks stoppas. Vinsterna radas upp en efter en. Inbördes går Ducks stabilt mot Hawks, där man lyckats plocka vinster från alla fem senaste mötena. Ducks är dogs här. Saknar inga direkta nyckellirare. Det "stora" frågetecknet bör istället falla på Hiller, som är tveksam i skrivande stund. Kikar vi på Hawks så ser skadeläget stadigt ut. Lite halvdana insatser bör få upp motivationen ikväll. Hawks kan övertyga och Hawks kan slå Ducks, det råder det inga tvivel om. Update:
God känsla för Hawks ikväll, men kan inte bortse från Ducks som dogs till 2.20. Senast redigerad av WizardofAhhs den 2014-01-17 klockan 17:09. |
||||||||
2014-01-18, 23:52 | #929 |
Var ett tag sedan man skrev i NHL-tråden nu. Sen man började jobba förtvå veckor nu. Har det blivit allt mindre NHL. Men inatt ska jag försöka se en match. Fastnat för dessa spel efter lite letande.
Lite kort vad jag tror inatt! Detroit-Kings: 2 (2.25) @ Bet365 Detroit nollade i två raka matcher. Senaste vinsten mot just Kings med 3-1 för tre matcher sedan. Offensiven är inte bra just nu. Kings i fin form. Tre vinster fyra senaste fina skalper med vinster mot Boston och senast borta mot St. Louis. Kings känns klart bättre och spelas! Insats: 4-Units Toronto-Montreal: X (3.79) @ Bet365 Hett kanada-derby! Toronto kryss-glada båda lagen 2 kryss i 5 senaste. Har feeling för ett jämt derby mellan två jämna lag. Testar krysset lite. Insats: 2-Units
2014-01-19, 04:33 | #930 |
Detta mål med 28-sekunder kvar av matchen av Detroit 2-2 förstörde detta spel. Brukar man inte blåsa då pucken går i nät????
Suck http://www.youtube.com/watch?v=pjEhhfVbQHs Krysset i Kanada nära sitta med Toronto 3-4 sent. Men Kings spelet var bittert alltså.