![]() |
|
LinkBack | Ämnesverktyg |
![]() |
#76 |
![]()
Lunkan har det inte lätt nu alltså
![]() ![]() |
![]() |
#77 |
![]()
Nä lyssnade om det på radio idag från krönikörer over ther. Typiskt vid ett OS år. Men han måste ju få vara lite dålig också ibland
![]() |
![]() ![]() |
![]() |
#78 |
![]()
Sex matcher i natt:
Philadelph - Phoenix Carolina - Los Angele Florida - Pittsburgh Chicago - NY Islande Winnipeg - Dallas Calgary - New Jersey
![]() ![]() |
![]() |
#79 |
![]()
Noterar två målvaktsval ikväll:
Före San Jose målvakten tysken Thomas Greiss vaktar nog kassen i Phoenix ikväll Thomas Greiss Probable @ 3:46pm EDT 3:46pm \'But with Mike Smith having started his fourth straight game Thursday, it\'s likely Thomas Greiss will get his first start as a member of the Coyotes on Friday.\' (NHL.com) Jeff Zatkoff i Pittsburgh vad vet ni om den målvakten? Jeff Zatkoff Firm @ 12:23pm EDT 12:23pm Jeff Zatkoff will make his NHL debut tonight against the Panthers. (Pittsburgh Penguins) 11:55am Jeff Zatkoff is 1st goalie off the ice. Looks like he may be making his NHL debut tonight. (@PensInsideScoop ) Möter ett Florida med Markström i kassen då Thomas är skadad nu?
![]() ![]() |
![]() |
#80 |
![]()
Fler klara målvakter (Källa: http://www2.dailyfaceoff.com/starting-goalies/)
Flyers - Steve Mason (Confirmed Oct. 11, 2013, 10:55 a.m.) Kings - Jonathan Quick (Confirmed Oct. 11, 2013, 11:45 a.m.) Hurricans - Cam Ward (Confirmed Oct. 11, 2013, 5:17 p.m.) Islanders - Kevin Poulin (Confirmed Oct. 11, 2013, 12:50 p.m.) Blackhawks - Nikolai Khabibulin (Confirmed Oct. 10, 2013, 2:59 p.m.) Stars - Kari Lehtonen (Confirmed Oct. 11, 2013, 1:01 p.m.) Jets - Ondrej Pavelec (Confirmed Oct. 11, 2013, 12:59 p.m.) Devils - Martin Brodeur (Confirmed Oct. 10, 2013, 12:12 p.m.) Flames - Joey MacDonald (Confirmed Oct. 10, 2013, 3:04 p.m.) |
|
![]() |
![]() ![]() |
![]() |
#81 |
![]()
Philadelph - Phoenix : 2 (3.10) @ BS
Spelar med glädje i mot Flyers. Visst man vann senast men nya tränaren mot Florida med 2-1. Men vinna mot Florida säger inte så mycket. Phoenix ser intressanta ut. Fått en okej start med två vinter och två förluster. 4-2 vinsten mot Detroit borta senast imponerar. Står Greiss istället för Smith är det ju ett minus. Men över tre gånger på Coyotes vill jag testa mot skit laget Flyers. 2-Units Chicago-Islanders: 2 (3.80) @ Marathonbet Islanders pressade ju faktiskt Pittsburgh i play-off senast. Obesegrade efter 60-minuter efter tre matcher. Ser intressanta ut. Chicago kan ha baksmälla så här i början på en lång säsong. Kommer från två raka uddamålsförluster. Nikolai Khabibulin känns som om hans bäst före datum gått ut för ett tag sedan. Islanders kan mycket väl vinna här trots bortaplan. 3-Units Calgary-Devils: 1 (2.62) @ Marathonbet Calgary känns lite bättre än man tippat innan säsongen. Efter 60-minuters spel är man faktiskt obesegrade efter fyra matcher. Devils har fått en okej start men offensiven ser svag ut denna säsong. Vill testa ettan med en låg insats. 1-Units
Varje dag är en ny speldag Senast redigerad av patrik_g den 2013-10-12 klockan 00:39. Anledning: ett spel till |
|
![]() |
![]() ![]() |
![]() |
#82 |
![]() ....
Bra natt igårr 10 av 11 spel sattes.
Kan de bli lika bra idag? ![]() |
|
![]() |
![]() ![]() |
![]() |
#83 |
![]()
Trots vinst så överygade inte Kings sist medan Panthers sopade mattan med ett riktigt starkt Penguins. Lär bli ett jämnt möte. Markström i målet för Panthers, Scrivens för Kings.
Panthers kan överraska, speciellt på hemmais. Som underdogs efter en lång svacka lägger jag mina pengar på dem ikväll. 2 units. Senast redigerad av WizardofAhhs den 2013-10-13 klockan 21:20. |
|
![]() |
![]() ![]() |
![]() |
#84 |
![]()
Lirade 53 singlar inatt, alla satt! Inne i världens flow så mig bör ni rygga, oavsett vad jag väljer att spela på.
Tre matcher bjuds det på ikväll. Mina tidiga tankar, utan vidare påläsning: Boston Bruins - Detroit Redwings Litet bet. Känns lite risky att betta stort här. Överspel är ett alternativ. Buffalo Sabres - Minnesota Wild - Washington Capitals - Edmonton Oilers Båda lagen går lite knackigt. Caps spel är en klass högre och känns närmast till hands. |
|
![]() |
![]() ![]() |
![]() |
#85 |
![]()
Sätta 53-singalar på en natt var ju imponerade. Bra gjort hitta 53 objekt igår natt.
![]() ![]() |
![]() |
#86 | |
![]() Citat:
Du skriver inlägget innan att du spelar panthers och dom fick ju stryk så där rök 1 av 53 spel... Senast redigerad av Vurpan den 2013-10-14 klockan 12:20. |
||
![]() |
![]() ![]() |
![]() |
#87 |
Banned
Reg.datum: jan 2010
Sharp$: 19213Robfri Expertrekar Stats: 72 - 87 - 1 ROI: 115.50% Vinstprocent: 45.28% |
![]()
Ni tror inte att han är aningen ironisk mot inlägget innan från ngn "nykomling" på sidan som börjar sin text här på sharps med att man satt 10 av 11 spel natten innan....
|
![]() |
![]() ![]() |
![]() |
#88 |
![]()
robfri: Ironi går inte alltid hem på nätet...
![]() |
|
![]() |
![]() ![]() |
![]() |
#89 |
Banned
Reg.datum: jan 2010
Sharp$: 19213Robfri Expertrekar Stats: 72 - 87 - 1 ROI: 115.50% Vinstprocent: 45.28% |
![]() |
![]() |
![]() ![]() |
![]() |
#90 |
![]()
Vad har vi för tankar kring dagens matcher?
Jag prövar 5u på u5 MIN-BUF till 1,95 på bet365 Slängde in 2,5u på BUF u1,5 till 3,10 Unibet. Jag tror inte att Buffalo orkar med mer än ett mål i natt. Och jag tror inte heller det blir någon målexplosion åt andra hållet heller. Mitt tips 1-3 Senast redigerad av Pluskas den 2013-10-15 klockan 10:05. Anledning: Ändrade felstavning.. |
|
![]() |
![]() ![]() |
![]() |
|