![]() |
|
LinkBack
![]() |
Ämnesverktyg
![]() |
![]() |
#766 | |
![]() Citat:
![]()
Kärlek, frihet och demokrati är inte ärftligt! Det måste erövras och vårdas varje dag! Det är bättre att vara en optimist som har fel ibland, än att vara en pessimist som alltid har rätt To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts. Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
fusbar (+100) |
||
![]() |
![]() ![]() |
![]() |
#767 |
![]()
Ett spel i natt
New Jersey Devils - Anaheim Ducks, Devils@2.80 Ducks är ett av mina favoritlag - men något säger mig att ankornas fina svit om 5 raka segrar, kommer att brytas i natt. Kalla det instinkt eller intuition - i vart fall näppeligen produkt av vetenskaplig metodik... Insats: 2 units
![]() ![]() |
![]() |
#768 | |
![]() Citat:
Kärlek, frihet och demokrati är inte ärftligt! Det måste erövras och vårdas varje dag! Det är bättre att vara en optimist som har fel ibland, än att vara en pessimist som alltid har rätt To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts. |
||
![]() |
![]() ![]() |
![]() |
#769 |
![]()
I min åsikt så är det svårt att tippa emot ett lag som har 6 raka vinster och samtidigt visar bra mentalitet då man vunnit efter underläge i många matcher. Det tillsammans med att man kan köra över lag visar på att det är bra kemi i laget. Men som du sa är Devils i bra form och det lär bli en rolig match att följa!
![]() |
|
![]() |
![]() ![]() |
![]() |
#770 |
![]() Tankar om natten?
Ja, vad har alla för tankar om natten?
|
|
![]() |
![]() ![]() |
![]() |
#771 |
![]()
Riktigt dryg kväll med svåra matcher enligt mig.
Jag fortsätter spinna vidare på Kyodai's intuition och slänger ur mig att Florida kommer att bygga på sin win-streak och att Vancouver kommer åka hem tomhänta från Chicago. Och jag kommer för övrigt även spela Ducks rak. Deras grymma form bör räcka för att avfärda Devils. Devils har ju förvisso vunnit två raka hemma, men det är ju mot ytterst bortaimpotenta lag. Enda halv-vassa skalpen Devils har på hemmaplan är ju mot Pittsburgh. Resterande vinster är mot bottenkollegorna. Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
WizardofAhhs (+3) Senast redigerad av Lilyhawk den 2013-12-20 klockan 15:04. |
|
![]() |
![]() ![]() |
![]() |
#772 |
![]()
Måste göra ett betydelselöst inlägg för att få posta mitt huvudinlägg, sry...
|
|
![]() |
![]() ![]() |
![]() |
#773 |
![]()
Tänkte bara tipsa om min blogg som jag börjat skriva på. Det är en fullt seriös blogg där jag skriver ut mina speltips. Dagen efter brukar jag analysera det jag sett och kommentera resultatet.
Hittills har jag haft en bra start med 9/12 spel in och jag ligger bra med plus. Har följt NHL intensivt så jag vill påstå att jag har bra uppfattning om ligan. Här har ni länken till bloggen: http://thehockeystick.blogg.se/ Och här har ni även mitt spreadsheet: http://www.spreadsheet.se/thehockeystick Jag finns även på Twitter: @bethockeystick, så följ gärna mig! ![]() |
|
![]() |
![]() ![]() |
![]() |
#774 | |
![]() Citat:
|
||
![]() |
![]() ![]() |
![]() |
#775 |
![]()
Nattens första spel blir:
Carolina vs Washington, X 1:a Per@2,55 Betsson 4-7-6; 8-13 vs 2-8-5; 7-11 Värdering(1-X-2): 27-46-27 NY Rangers vs NY Islanders, X 1:a Per@2,60 Sportingbet 6-7-4; 11-10 vs 1-11-5; 8-14 Värdering(1-X-2): 34-48-18 Värderingarna är framtagna av min hembyggda modell och den är absolut inte perfekt. Insats: 3u/spel Lycka Till Med Era Lir
Kärlek, frihet och demokrati är inte ärftligt! Det måste erövras och vårdas varje dag! Det är bättre att vara en optimist som har fel ibland, än att vara en pessimist som alltid har rätt To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts. |
|
![]() |
![]() ![]() |
![]() |
#776 | |
![]() Citat:
![]() |
||
![]() |
![]() ![]() |
![]() |
#777 | |
![]() Citat:
![]() 45 spel. 21 vinster och 24 förluster. Medelodds på 2.69. ROI: 120.87% samt en nettovinst på 28.17 Units. Senast redigerad av Melvin den 2013-12-20 klockan 18:35. |
||
![]() |
![]() ![]() |
![]() |
#778 |
![]() |
|
![]() |
![]() ![]() |
![]() |
#779 |
![]()
New York derbyt ser jag fram i mot.
Islanders ML 2.40 kanske? Men Islanders har ju så svårt vinna bitter på 2-0 tappet senast mot Tampa med. Typ 13-14 matcher under ordinaretid utan vinst. Rangers inte i form. Blir väl ett derby-kryss med lite mål. 2.25 på under 5 mål hos Bet365 kanske?
![]() ![]() |
![]() |
#780 |
![]()
Jag har varit djärv och spelat U4.5 på NY-derbyt. Ibland blir det tio mål i dessa matcher, mer ofta blir det färre. Rangers har problem med målskyttet, men även med försvaret. Någonstans hoppas man ju att Lunkan ska repa sig och hitta sitt rätta jag igen. Idag har karlen ont i nacken efter smällen mot Pens senast, men han är konfirmerad starter på dailyfaceoff.com.
Går mest på känsla här, 2.75 är kanske inte ett grymt odds på detta lir men jag tror på det. Nu kör vi! |
|
![]() |
![]() ![]() |
![]() |
|