|
LinkBack | Ämnesverktyg |
2013-10-24, 18:29 | #196 |
|
|
2013-10-24, 18:31 | #197 |
Rangers saknar förutom Lundqvist även riktigt viktiga spelare som Callahan,Nash och Hagelin. Fast oddset på Philly känns lite väl lågt då de har spelat förjävligt, tror jag avstår från spel i den matchen.
|
|
2013-10-25, 00:15 | #198 |
Philadelphia Flyers vs New York Rangers, U4,5@2,34 Marathonbet
1-0-4; 7-13 vs 2-0-5; 11-29 Både Flyers och Rangers har problem med målskyttet och de snittar endast 1,40 GM hemma resp. 1,57 GM borta. Försvarsmässigt är Philadelphia bättre om man ser till snittet för IM som är 2,60 hemma och NYR's del är det 4,14 borta. Rangers dåliga snitt för insläppta mål kan förklarars med att de inledde säsongen katastrofalt när de åkte till västkusten. Första mathen borta mot Kings vinner de med 3-1 för att sedan bli utklassade med 2-9 mot Sharks och sedan följa upp det med en 0-6 förnedring mot Ducks. NYR's fick pisk med 0-4 senast borta mot Devils och jag tror inte att de har fått igång sitt målskytte till i natt. Philadelphia har tre raka förluster bakom sig och de har inte heller visat prov på bra målskytte. Tre av deras fem hemmamatcher har gått under 4,5 mål. Tror detta blir en målsnål match där slumpen avgör vem som vinner med uddamålet. Tips: 2-1 Lycka Till Med Era Lir
Kärlek, frihet och demokrati är inte ärftligt! Det måste erövras och vårdas varje dag! Det är bättre att vara en optimist som har fel ibland, än att vara en pessimist som alltid har rätt To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts. Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
lordagspippi (+1) |
|
2013-10-25, 00:27 | #199 |
Edmonton Oilers vs Washington Capitals, Ö6,5@2,56 Marathonbet
0-1-2; 10-13 vs 0-1-2; 10-12 En match mellan två riktigt målglada gäng som snittar 3,33 GM hemma resp. 3,33 GM borta, dessutom har de öppna försvar båda lagen. Snitten för insläppta mål ligger på 4,33 hemma resp.4,00 borta. Två av Oilers tre hemmamatcher har gått över 6,5 mål och det samma gäller för Capitals bortamatcher. Båda lagen är effektiva i offensiven och de har båda svängdörrar i försvaret vilket gör jag tror detta kan bli en riktig målorgie som slutar med att Edmonton tar första hemmavinsten när de vinner med 5-4. Sätter 3u Lycka Till Med Era Spel
Kärlek, frihet och demokrati är inte ärftligt! Det måste erövras och vårdas varje dag! Det är bättre att vara en optimist som har fel ibland, än att vara en pessimist som alltid har rätt To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts. Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
lordagspippi (+1) |
|
2013-10-25, 01:08 | #200 |
Cc: Philadelphia Flyers
2013-10-25, 22:22 | #201 | |||||||
Ottawa stod för säsongens bästa insats senast då man bortabesegrade Detroit med 6-1. Helt okej form med raden: 2-1-2 på dom fem senaste. Har inga nya skador i laget. Anaheim är obesegrade hemma, men på bortaplan går det sämre. Kommer från två raka bortaförluster mot Toronto 4-2 och igår 4-1 mot Montreal. Idag debuterar dansken Frederik Andersen (tidigare i Frölunda) i NHL. Alltså Anaheim spelar sin tredje målvakt ikväll. Dustin Penner och Sheldon Souray saknas i Anaheim. Anaheim har 4-0-1 på Ottawa på dom fem senaste. Jag har feeling för Ottawa här. Anaheim spelade igår, svagare på bortais och kör med tredjemålvakten ikväll. 2.25 på hemmaseger känns helt okej och testas.
2013-10-25, 22:34 | #202 | ||||||||
Citat:
Han var en av anledningarna till att Ducks lyckades vända ett 1-3 underläge till seger med 6-3. Han fick med andra ord en mycket bra debut i NHL
patrik_g (+1) |
|||||||||
2013-10-25, 22:39 | #203 | |
Citat:
2013-10-25, 23:45 | #204 | |
Citat:
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
NiLu (+1) |
||
2013-10-27, 00:11 | #205 |
New York Islanders vs Philadelphia Flyers, Islanders -1,5@3,67 Pinnaclesports
2-3-1; 21-19 vs 0-0-3; 4-11 Islanders återvänder hem till Nassau Coliseum efter att ha besegrat självaste penguins på bortais. Nu tar de emot Flyers som har inlett säsongen uruselt och på bortais har de tre raka förluster. Philadelphia vann förvisso bottenmötet senast hemma mot NY Rangers men det räknas inte tycker jag. NYI har blandat och gett hemma men de gör många mål (3,50) och de släpper in många mål (3,17) men nu möter de ett Flyers som har riktigt svårt att göra mål borta (1,33) och sammtidigt släpper in många mål borta (3,67). Oförmågan att göra mål samtidigt som man släpper in många mål är en mycket dålig kombo. Även om Islanders släpper in många mål så tror jag att deras försvar kommer att klara sig mycket bra i natt. Dessutom kommer de att hänga minst fyra baljor i natt tror jag när de vinner med 4-2. Sätter 3u. Lycka Till Med Era Lir
Kärlek, frihet och demokrati är inte ärftligt! Det måste erövras och vårdas varje dag! Det är bättre att vara en optimist som har fel ibland, än att vara en pessimist som alltid har rätt To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts. Senast redigerad av NiLu den 2013-10-27 klockan 00:16. |
|
2013-10-27, 21:43 | #206 |
Fått för mig att Tampa Bay är slitet sedan senaste matchen mot Buffalo.
Det är ju inte många timmar emellan - och snart dags för ett bortamöte mot ett poänghungrigt Florida. Spelstopp 22.00 Inget av lagen är särskilt bra men spelar på piggare ben hos Florida - 1:a till 2.50
2013-10-27, 21:54 | #207 | |
Citat:
Lindbäck VS Marström målvakts duell
2013-10-27, 21:56 | #208 |
Alex Stalock står i San Jose kassen ikväll. Vem är det? Har spikat San Jose på PP känns inte så bra nu.
Al Montoya i Jets kassen bra målvakt det? Har 1X i den. Richard Bachman I Edmonton kassen. Bra målvakt det? Har spikat Kings
2013-10-27, 22:00 | #209 |
Sharks är favoritlaget --- men just ikväll avstår jag spel på dem. Orsak - samma som
för Tampa Bay --- dvs det är väldigt kort mellan matcherna nu för Sharks - senaste 27/10 kl 1.00 och så nu spelstopp kl 22.00
To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts. Senast redigerad av Kyodai den 2013-10-27 klockan 22:01. |
|
2013-10-27, 22:05 | #210 |
Mitt favorit lag med. Men gjorde ett litet PP system och då blev San Jose en av spikarna.