Klurar på Modo-Skellefteå. Modo kanonform men Skellefteå brukar höja sig mot topplagen.
Några tankar av andra på den matchen? |
kör leksand och luleå idag :cheers:
|
Leksand står högt mot ett Örebro som inte imponerar.
|
FBK verkar vinna :)
Nu går jag in på Leksand ML till (1.99) hos NB 3-Units |
Tror också på Leksand och Luleå idag :cheers:
Luleå ML + Leksand ML @ 4.20 tycker jag känns som en bra bet i afton!? :) Edit: Galet spännande! 2-2 inför 3:de perioden i båda matcherna :) |
Inte alltid SHL går så bra som idag. FBK till tre gånger pengarna satt fint och sen Leksand. Även Skellefteå som jag hade lite tankar på i tråden.
Man kan inte tro det är sant när man läser tabellen nu? Känns som i en dröm med Leksand. Men jag har mitt mål kvar än. Slipper vi kvalserien är jag nöjd. Allt annat en bonus. |
bara en match i morgon.
varit jämna matcher mellan växjö och leksand hittills! leksand är bättre nu än sist dom möttes...framförallt funkar deras pp. och växjö är mindre bra....inbillar jag mig i alla fall. Hersley fixar fjärde raka för leksand :cheers: ett kul spel kan vara 3-1....sista målskytt Hersley....170 ggr! |
|
Citat:
|
Citat:
|
Tror vi på Leksand ikväll? Tyckte oddsen var lite väl höga, någon som sett Leksand in action senaste tiden?
|
Det är Holms som lagt ut på blocket.
|
Tror på RAK 2;a alltså vinst Växsjö!
|
Spelar Under 4.5 mål i matchen @ 1.88
Känns så jäkla ovisst vem som vinner matchen så jag törs inte lägga något spel på vinnande lag. Lycka till allesammans! :cheers: |
växjö spelade 2 bra perioder mot leksand...fortsätter på den inslagna 3 poängs serien ikväll.
AIK - örebro....oj vilken intressant och viktig match för båda lagen....hemmafavören avgör?! frölunda - HV...även det en intressant drabbning 3 ettor troligt! :hattenav: kan redan nu lägga till att skellefteå vinner över Leksand i morgon! ...hoppas att jag har fel ;) |