![]() |
|
LinkBack
![]() |
Ämnesverktyg
![]() |
![]() |
#166 |
![]()
Klurar på Modo-Skellefteå. Modo kanonform men Skellefteå brukar höja sig mot topplagen.
Några tankar av andra på den matchen?
![]() ![]() |
![]() |
#168 |
![]()
Leksand står högt mot ett Örebro som inte imponerar.
|
|
![]() |
![]() ![]() |
![]() |
#169 |
![]()
FBK verkar vinna
![]() Nu går jag in på Leksand ML till (1.99) hos NB 3-Units
![]() ![]() |
![]() |
#170 |
![]()
Tror också på Leksand och Luleå idag
![]() Luleå ML + Leksand ML @ 4.20 tycker jag känns som en bra bet i afton!? ![]() Edit: Galet spännande! 2-2 inför 3:de perioden i båda matcherna ![]() Senast redigerad av junior den 2013-11-16 klockan 19:24. |
|
![]() |
![]() ![]() |
![]() |
#171 |
![]()
Inte alltid SHL går så bra som idag. FBK till tre gånger pengarna satt fint och sen Leksand. Även Skellefteå som jag hade lite tankar på i tråden.
Man kan inte tro det är sant när man läser tabellen nu? Känns som i en dröm med Leksand. Men jag har mitt mål kvar än. Slipper vi kvalserien är jag nöjd. Allt annat en bonus.
![]() ![]() |
![]() |
#172 |
![]()
bara en match i morgon.
varit jämna matcher mellan växjö och leksand hittills! leksand är bättre nu än sist dom möttes...framförallt funkar deras pp. och växjö är mindre bra....inbillar jag mig i alla fall. Hersley fixar fjärde raka för leksand ![]() ett kul spel kan vara 3-1....sista målskytt Hersley....170 ggr! Senast redigerad av cochise den 2013-11-17 klockan 21:00. |
|
![]() |
![]() ![]() |
![]() |
#174 | |
![]() Citat:
![]() |
||
![]() |
![]() ![]() |
![]() |
#175 |
![]()
äsch...ironi av hög klass tycker jag
![]() Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
Fozho (+1) |
|
![]() |
![]() ![]() |
![]() |
#176 |
![]()
Tror vi på Leksand ikväll? Tyckte oddsen var lite väl höga, någon som sett Leksand in action senaste tiden?
|
|
![]() |
![]() ![]() |
![]() |
#177 |
![]()
Det är Holms som lagt ut på blocket.
|
|
![]() |
![]() ![]() |
![]() |
#178 |
![]()
Tror på RAK 2;a alltså vinst Växsjö!
|
|
![]() |
![]() ![]() |
![]() |
#179 |
![]()
Spelar Under 4.5 mål i matchen @ 1.88
Känns så jäkla ovisst vem som vinner matchen så jag törs inte lägga något spel på vinnande lag. Lycka till allesammans! ![]() |
|
![]() |
![]() ![]() |
![]() |
#180 |
![]()
växjö spelade 2 bra perioder mot leksand...fortsätter på den inslagna 3 poängs serien ikväll.
AIK - örebro....oj vilken intressant och viktig match för båda lagen....hemmafavören avgör?! frölunda - HV...även det en intressant drabbning 3 ettor troligt! ![]() kan redan nu lägga till att skellefteå vinner över Leksand i morgon! ...hoppas att jag har fel ![]() Senast redigerad av cochise den 2013-11-20 klockan 09:39. |
|
![]() |
![]() ![]() |
![]() |
|