![]() |
|
LinkBack
![]() |
Ämnesverktyg
![]() |
![]() |
#1 |
![]() NHL Gambler Nattens-NHL Matcher 13 Januari
Här inne kommer jag att lägga in mina NHL spel samt Tankar om övriga matcher!
Undrar ni nåt så skriv här inne.. Mvh NHL Gambler ![]() EN SVART DAG FÖR MIG OCH MÅNGA ....... ISLANDERS 6 DETROIT 0...6-0!!! ![]() TampaBay 7 Washington 4... 7-4 ![]() Hockey Stats: NHL 33/50 Insats 1=Låg, 2=Medel och 3=Hög ny tråd gäller: https://www.sharps.se/forums/showthread.php?t=203 Senast redigerad av NHL Gambler den 2010-01-13 klockan 20:41. |
|
![]() |
![]() ![]() |
![]() |
#2 |
![]()
En massa matcher att gå igenom....
![]() |
|
![]() |
![]() ![]() |
![]() |
#3 |
![]()
Tampa - Washington känns som en spelvärd match på flera olika spel...
|
|
![]() |
![]() ![]() |
![]() |
#4 |
![]() |
|
![]() |
![]() ![]() |
![]() |
#5 |
![]()
har du nån koll på skadeläget i detroit,toronto och washington?
|
|
![]() |
![]() ![]() |
![]() |
#7 |
![]() |
|
![]() |
![]() ![]() |
![]() |
#8 |
![]() |
|
![]() |
![]() ![]() |
![]() |
#9 | |
![]() Citat:
01/11/10 Jonathan Ericsson D Knee IR. Out until at least late January 10/09/09 Johan Franzen C Knee IR. Out until at least mid-February 10/02/09 Andreas Lilja D Concussion IR. Out indefinitely 01/07/10 Tomas Holmstrom LW Foot Out until at least late January 01/11/10 Niklas Kronwall D Knee IR. Out indefinitely 01/10/10 Jason Williams RW Ankle IR. Out until at least mid-January Toronto 01/12/10 Mike Komisarek D Shoulder Questionable for Jan. 12 at Minnesota 01/11/10 Mikhail Grabovski C Wrist IR. Out until at least mid-February 01/11/10 Wayne Primeau C Knee IR. Out until at least mid-January 09/29/09 Jamie Heward D Concussion Out indefinitely 10/16/09 Mike Van Ryn D Knee IR. Out for the season 01/11/10 Carl Gunnarsson D Elbow IR. Might return for Jan. 12 vs. Carolina Capitals 01/11/10 Semyon Varlamov G Knee Out until at least late January 01/11/10 John Erskine D Upper body Questionable for Jan. 12 at Tampa Bay källa: http://www.cbssports.com/nhl/injuries |
||
![]() |
![]() ![]() |
![]() |
#10 |
![]()
okej de va ja som mejla igår å iförrgår foofighters___ bra sida de här
![]() |
|
![]() |
![]() ![]() |
![]() |
#11 | |
![]() Citat:
Tampas stora svaghet är defensiven även om Hedman växer för varje match. Washington har ett av NHL's bästa offensiv i mina ögon, med Mike Green, Ove~, Bäckström osv, men har rent utav usla målvakter. Inatt står Neuvirth som har spelat grymt sista tiden. Det luktar överspel samt rak 2a i mina ögon, kanske ML men har inte sett oddsen. |
||
![]() |
![]() ![]() |
![]() |
#12 | |
![]() Citat:
Tror att ML på Washington är för låg för att ens spela på ![]() |
||
![]() |
![]() ![]() |
![]() |
#13 |
![]()
Jag är inne på Spela Hurricanes ikväll. Spelat bättre och bättre senaste tiden och har 4 vinster av 6 senaste.
Toronto har bara 2 av senaste 10. 2.25 på Hurricanes tycker jag är ett bra odds. |
|
![]() |
![]() ![]() |
![]() |
#14 |
![]()
Vågar man sig på Ottawa ML eller +0,5 ?
|
|
![]() |
![]() ![]() |
![]() |