|
LinkBack | Ämnesverktyg |
2010-03-13, 13:44 | #1 | |
nattens NHL 13/3Citat:
Jag gillar Phillies @ 2.45, Canes @ 2.25, Wings @ 1.90. Och sen älskar jag Boston @ 2.60, iallafall på förhand. Ska fundera lite under dagen...
2010-03-13, 17:39 | #2 |
Canes ML, Montreal ML, Leafs-Oilers under 5.5
|
|
2010-03-13, 18:54 | #3 |
Spontant så känns sharks bra men till oddset som erbjuds så finner jag inget spelvärde. Annars tror jag mycket på canes och canucks..även calahans tips på under i leafs matchen känns mycket bra!
|
|
2010-03-13, 22:43 | #4 |
Hemkommen från Delfinen (Också känd som Coop Arena) och känner en gigantisk tomhet.
Ska titta närmare på kvällens NHL nu. Grattis till Philly Turtle! |
|
2010-03-13, 23:12 | #5 |
Beklagar sorgen, satt i scandinavium och såg den där 0-1 på ljustavlan i 3dje, hade spelat krysset naturligtvis..
|
|
2010-03-13, 23:44 | #6 |
Två matcher som jag funderade lite närmre kring:
Toronto - Edmonton Här snackar vi bottenmöte. Toronto ligger sist i Eastern och Edmonton är inte bättre än att man ligger sist i Western. L10: Toronto (4-5-1) , Edmonton (3-6-1) Toronto har satsat lite på sina yngre spelare nu inför slutspurten som en "audition" inför nästa säsong. Man har också chansen att vinna tre i rad för första gången den här säsongen. Oilers bortafacit är inte heller något att hänga i granen (8-21-3). Spelar ettan i den här och hopps att Torontos "young guns" fortsätter på den inslagna vägen och tar tre raka. Av någon anledning känns också underspel @ 2.00 lockande men vi får se. Detroit - Buffalo Det här känns som en riktigt målsnål match på förhand. Kanske med svag fördel Red Wings som måste ge allt för att kunna ta en slutspelsplats. Tror att rutinen och klassen i Red Wings gör att man kommer att fixa det också till slut. Nordicbet erbjuder endast 1.85 på Detroit seger, osäker på om det är spelvärt. Underspel ger 1.75. Har inte bestämt mig ännu om det ska in några pengar här. Vi får se närmare nedsläpp. |
|
2010-03-13, 23:46 | #7 |
Vancouver @ 2.00 expekt
känns som kvällens bank... vancouver kommer hem till general motors place efter NHLs längsta road trip någonsin, 14 matcher... lita på att man vill återvända med bravur (säger man så?) Ottawa tveksam period bakom sig. Canes@ 2.25 Carolina skulle inte ens våga drömma om slutspel för ett gäng veckor sedan, nu är man i allra högsta graden med och tampas om en slutspelsplats med 8 poäng upp till strecket. Nu gäller det, vinna eller försvinna...varje match ska det kämpas för som om det vore stanley-cupfinal. PHX sitter relativt säkert och bör inte kunna trycka till ett läskigt taggat canes på hemmaplan som kämpar för slutspel. Synar canes till 2.25. Detroit @ 1.90 Det börjar bli allt mer och mer uppenbart att under 2.00 i odds på nhl knappt är spelbart. Den här å andra sidan, ser jag som ett undantag...finns mycket som talar för wings. 1. de ligger precis under slutspelsplats, vinner dem ikväll går de upp över strecket och det är nog en ganska komfortabel känsla trots att inget varar för evigt. 2.Kraftmätning. Älskar när två lag har mött samma lag de senaste omgångarna, m h a av det kan man analysera deras form väldigt enkelt. I förrgår mötte wings minnesota på hemmaplan och krossade dem med 5-1... igår mötte Buffalo samma, slitna minnesota på hemmaplan, och förlorade...med 3-2... Wings tar detta. 1.90 mycket fint odds. Lirar alles i en trixie, lycka till
2010-03-14, 00:29 | #8 |
Det blev tre spel inatt:
Red Wings vs Sabres Canadiens vs Bruins Maple Leafs vs Oilers |
|
2010-03-14, 01:06 | #9 |
Kvittar hur värdelösa forwards leafs har ändå dras jag till att spela dom
|
|
2010-03-14, 02:25 | #11 |
Ho Ho. 5-1 till Leafs i skrivande stund!
|
|
2010-03-14, 11:03 | #13 |
HELVETE.
Igår spelades hela 9 matcher. Jag spelar en trixie, där 2/3 måste gå in för att få någon utdelning. 2/9 matcher igår går till OT... och för tredje natten i rad prickar jag in rätt lag som vinner, men de gör det på OT... Oflyt? Javisst. Om vi ska vara lite konstruktiva - Canes verkar inte ha tillräckligt med motivation för slutspelet för att uttrycket "motivation slår klass" ska gå att applicera. Tveksamt med spel på dem framöver. Helt fel ute igår, 4-0 till coyotes. Som jag skrev igår, Vancouver till 2.00 kändes på förhand som kvällens bank. Uttrycket existerar egentligen inte i NHL, men 5-1 är väl åtminstone så nära en bank vi kan komma. Klockren. Detroit @ 1.90 bekräftar vad jag skrev igår, 1.90 rakt är inte särskilt spelbart. Minst 2 är lagom för NHL (*HOST* , caps-tampa 1.55?). Detroit vann skottstatistiken med 37-26 och ser ut att vara det bättre laget på Highlightsen, men klarar inte av att avgöra det innan OT. Vilket gör mig förbannad, tredje förlustnatten i rad nu... /nya tag,
2010-03-14, 11:05 | #14 | |
Citat:
|
||
2010-03-14, 12:23 | #15 | |
Citat:
Dock är det ingen skillnad på dig och mig i detta fallet... jag vann inte heller ett öre tack vare att jag prickade in den där satans OT-matchen. / på det igen
|